در جوارِ دوست در جوارِ دوست .

در جوارِ دوست

خريد محصولات شيائومي

 

شيائومي (انگليسي: Xiaomi) يك شركت چيني طراحي و توليد محصولات الكترونيك است و مقر آن در پكن قرار دارد. اين شركت، از بزرگ‌ترين شركت‌ها در زمينه طراحي، توسعه و فروش تلفن‌هاي هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الكترونيكي مصرفي، لوازم خانگي و ابزار است. از ابتداي انتشار نخستين گوشي‌هاي هوشمند در سال ????، شيائومي سهم بزرگي از بازار هاي آمريكا، پكن، هنگ كنگ و هند را بدست آورد و آن را به دامنه گسترده‌تري از لوازم الكترونيكي مصرفي گسترش داد. اين شركت پس از سامسونگ، دومين توليدكننده? بزرگ تلفن‌هاي هوشمند در جهان است كه رابط كاربري آن‌ها MIUI است.

 

ميزان فروش

شيائومي در سال ???? توانست ????? ميليون دستگاه تلفن هوشمند، به فروش برساند. تا اوت ????، سيستم‌عامل اختصاصي شيائومي موسوم به مي‌يوآي، ماهانه بيش از ??? ميليون كاربر فعال دارد.

 

در سه‌ماهه دوم ????، شيائومي با گذشتن از اپل، توانست به دومين فروشنده تلفن‌هاي هوشمند در جهان تبديل شود و ?? درصد از بازار جهاني اين محصول را در اختيار گرفت. بنيان‌گذار و مديرعامل شركت، لي جون، بيست و سومين مرد ثروتمند چين بنابر اعلام مجله فوربس است. شيائومي، جوان‌ترين شركت در فهرست فورچون جهاني ??? است و در رتبه ??? اين فهرست، قرار دارد.

 

اين شركت تا ?? دسامبر ????، بيش از ?????? كارمند دارد.

 

محصولات

شيائومي در توليد گوشي‌هاي هوشمند توانسته در سال‌هاي اخير مشتريان زيادي جذب خود كند و يكي از پرفروش‌ترين شركت‌ها در زمينه فروش گوشي‌هاي هوشمند باشد.

 

امروزه خانواده? xiaomi پرچم‌داران و مهم‌ترين گوشي‌هاي اين شركت هستند و Poco - Redmi ديگر محصولات مي‌باشند.

 

Mi(Xiaomi) در سال ???? توانست ركورد فروش بيشترين گوشي در ?? ساعت را از آن خود كند كه همين امر به ثبت ركورد گينس به نام اين شركت منجر شد. اين شركت در ميان مردم به «اپل شرق» شهرت يافته‌است

 

 

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۴:۳۷ توسط:sam موضوع: