در جوارِ دوست در جوارِ دوست .

در جوارِ دوست

پشتيباني از هارد ديسكهاي 10 ترابايتي جديد شركت Seagate در ASUSTOR NVR

پشتيباني از هارد ديسكهاي 10 ترابايتي جديد شركت Seagate در ASUSTOR NVR

 

شركت Asustor اعلام كرد از هارد ديسكهاي جديد 10 ترابايتي شركت Seagate پشتيباني خواهد كرد.

در اعلاميه اي كه شركت Asustor در بخش خبري خود منتشر كرد بيان شده است كه از اين پس تمام دستگاههاي NAS(حافظه ذخيره ساز تحت شبكه) اين شركت با هارد ديسكهاي IronWolf 10 TB شركت سيگيت سازگاري خواهند داشت.

شركت ASUSTOR كه از توابع تخصصي شركت Asus در ضمينه تجهيزات ذخيره سازي تحت شبكه و سيستمهاي نظارت تصويري بحساب مي آيد اعلام كرده است كه پس از اقدامات و بررسيهاي مختلف، تمامي دستگاههاي NAS اين شركت با هارد ديسكهاي جديد شركت Seagate سازگاري خواهند داشت. هارد ديسكهاي اعلام شده شامل IronWolf با ظرفيت 10 ترابايت و Enterprise NAS با 6 ترابايت و Enterprise Capacity با 10 ترابايت ظرفيت خواهند بود. درواقع با اين خبر به كاربران حرفه اي توصيه كرده تا از هارد ديسكهاي نامبرده براي استفاده در دستگاههاي ذخيره سازي ASUSTOR NAS بهره ببرند.

 

به گفته Quote Lin مدير تحقيق و توسعه شركت ASUSTOR:

كار مداوم و تمام وقت (7/24) دستگاههاي NAS نياز به همراهي با آخرين تكنولوژي هارد ديسكها دارد تا بتواند به كارايي خوب و حفاظت داده ها در محيطهاي سازماني بينجامد. ما مفتخريم كه با شركت Seagate در اين همكاري شركت داريم و با تكميل سازگاريها براي هارد ديسكهاي ظرفيت بالاي جديد اين شركت به كاربران گزينه هاي بهتري ارائه مي دهيم و فضاي ابري بهتر و بيشتري در اختيارشان خواهيم گذاشت.

 

كاربراني كه از دستگاههاي 8 كانال شركت Asustor استفاده مي كنند مي توانند از هارد ديسكهاي 6 ترابايتي با نام سري Enterprise NAS و هارد ديسكهاي 10 ترابايتي از شركت Seagate استفاده كنند.

در روي سايت شركت ASUSTOR نيز صفحه اي وجود دارد تا بتوانيد براحتي هماهنگي و سازگاري هارد ديسكها و دستگاههاي اين شركت را بررسي نماييد .

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته
  5. قيمت دوربين مدار بسته
  6. خريد دوربين مدار بسته
  7. نصب دوربين مداربسته
  8. هايك ويژن

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۳۳ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :