در جوارِ دوست در جوارِ دوست .

در جوارِ دوست

دستگاه ليزر Soprano Ice Platinum

در همين راستا دستگاه ليزر Soprano Ice Platinum مي‌تواند امكانات و نكات مثبت سه طول موج مختلف را ارائه كرده و مي‌تواند عملكرد خوبي را مانند ليزرهايي كه تنها با يك طول موج فعال مي‌شوند را به نمايش بگذارد.. با در نظر گرفتن دستاوردهاي ده ساله اين دستگاه ليزر، توليد آن يعني كمپاني Alma Laser ليزر Soprano Ice Platinum را در ورژن خاصي و در سال 2016 ميلادي به صورت جهاني عرضه به فروش رساند. اين دستگاه ليزر از تكنولوژي خوشه‌اي دايود بهره مي‌برد. نسخه پلاتينوم اين دستگاه ليزر يعني Soprano Ice Platinum از سه طول موج به صورت همزمان بهره مي‌گيرد و از يك هند پيس يكپارچه استفاده مي‌كند. با توجه به توضيحات ارائه شده دستگاه ليزر Soprano Ice Platinum مي‌تواند به صورت همزمان بافت‌هاي متفاوت را مورد هدف قرار داده و به ساختار فوليكول وارد شود. با قرار دادن جذب و نفوذ در سه سطح مختلف با سه نوع طول موج متفاوت، در كنار يكديگر اين نوع ليزر پيشرفته توانايي انجام درمان‌ براي مخاطب‌ها را به ساده‌ترين شكل ممكن ارائه مي‌كند.

ليزر آلما و استفاده از تكنولوژي SHR

تكنولوژي SHR يكي از راهكارهاي بسيار خوب براي رفع موهاي زائد توسط ليزر آلما است. اين راهكار تنها روش مورد تاييد به صورت كلينيكي است كه تقريبا هيچ درد و عوارض جانبي را به همراه ندارد. دستگاه ليزر Soprano Ice Platinum از روش و تكنولوژي SHR بهره ‌مي‌گيرد تا بيمار مطمئن باشد كه در جريان درمان امنيت و فرايندي آسان را براي از بين بردن موهاي زائد پيش رو دارد. از آنجايي كه قرار گرفتن فوليكول‌هاي مو در مقابل منبع انرژي مي‌تواند براي پوست مشكلات مختلفي از جمله تروما را به همراه داشته باشد، تكنولوژيSHR  مي‌تواند با گرم كردن پوست تا دمايي كه فوليكول آسيب ببيند، از رشد مجدد مو در ناحيه مد نظر پيشگيري كند. البته در در زمان استفاده از اين درمان و تكنولوژي، بافت‌هاي اطراف محيط مورد درمان آسيب خاصي نمي‌بينند. اين ليزر مي‌تواند با تكرار اشعه نور، دما را به ميزاني برساند كه از لحاظ تراپي نقطه ضعف خاصي را براي پوست ايجاد نكند. در اين ميان ليزر آلما از فرايند motionTM نيز استفاده مي‌كند. اين تكنيك به درمانگر اطلاع مي‌دهد كه هندپيس در حين درمان مداوم در حال حركت باشد و متوقف نشود. بدين ترتيب پوست به شكلي كامل تحت درمان قرار خواهد گرفت. تركيب اين سه طول موج اجازه مي‌دهد كه درمانگر به سطحي بهتري از درمان دسترسي داشته باشد. با استفاده از اين متود سطح مقطع بيشتري از پوست تحت درمان قرار خواهد گرفت. اين اولين بار است كه يك دستگاه ليزر مي‌تواند چنين قدرت درماني را به درمانگر و البته بيمار ارائه كند. همه اين ويژگي‌ها صرفا در يك دستگاه به فروش خواهد رسيد.

https://alexdiode.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-soprano-ice-platinum/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۱:۲۵ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :