در جوارِ دوست در جوارِ دوست .

در جوارِ دوست

مركز ميكروبليدينگ مهريماه

مركز ميكروبليدينگ مهريماه 

مركز ميكروبليدينگ مهريماه يكي از معتبرترين و مجهزترين مراكز ميكروبليدينگ ابرو و هاشور ابرو در تهران بوده كه مديريت آن برعهده سركار خانم مهريماه نجفي داراي مدرك تخصصي از سازمان فني و حرفه اي كشور و نيز مدرك بين المللي PMU و عضو آكادمي فيبرز مي باشد.

 

گواهي نامه ها و افتخارات

گواهينامه ها و افتخارات سركار خانم مهري ماه نجفي، مديريت عامل مركز مهري ماه بيوتي در حوزه هاي مختلف مهارت زيبايي را مشاهده مي كنيد كه هر يك از مراكز معتبر ارائه شده اند.

در صورت تمايل به مطالعه دقيق تر هر يك از گواهينامه ها، روي عكس مربوط به آن كليك كرده و به جزئيات مفاد آن را دنبال كنيد.

در مركز مهري ماه بيوتي، ارتقاي زيبايي در كنار حفظ سلامت و كيفيت كار و نتايج بهينه دنبال شده و حقوق مشتري سرلوحه اين نام مجاز نمي باشد هاي مديريت قرار دارد.

 

تماس با ما

آدرس

تهران ، سعادت آباد ، ميدان كاج

تلفن

09127129400

جهت دريافت وقت و يا هرگونه سوال و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد

 

منبع : https://mehrimahbeauty.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۱۸ توسط:sam موضوع:

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني همتا مووي

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۵:۵۷ توسط:sam موضوع:

مشخصات فني و ظاهري ام وي ام ???

مشخصات فني و ظاهري ام وي ام ???

چيني ها از اواخر دهه 1980 به تدريج به بازار ايران باز شدند، اولين خودروهاي چيني كه وارد بازار ايران شدند چندان موفق نبودند و دلايل مختلفي براي اين امر وجود داشت.

 

q6_hm67.jpg

 

 امروز به بررسي ام وي ام 530 مي پردازيم يكي از خودروهايي كه در كنار ام وي ام X33 و ام وي ام 315 را مي توان سه نماينده خودروسازان چيني در بازار ايران دانست كه متعلق به سه كلاس خودرويي پرطرفدار در بازار ايران بود. . ام وي ام 530 يك سدان با ويژگي هاي مثبت و منفي است كه به طور مفصل به بررسي آن مي پردازيم. امروزه علاوه بر خيابان چراغ برق تهران (خيابان ملت ) لوازم يدكي ام وي ام شوش هم ميتواند گزينه مناسبي باشد چرا كه برخي از قطعات به سادگي قابل تهيه نيست و مي بايست ان را استوك يا دسته دوم تهيه كرد.

ام وي ام 530 شباهت زيادي به خودروهاي دهه 90 دارد، طرحي كه در آن هيچ ظرافتي به كار نرفته بود تا حدودي مكعبي است و البته ابعاد خودرو بزرگ است و مي توان گفت در اندازه سدان هاي ايراني است. مانند سمند، پژو پارس و پژو 405. بدنه خودرو طراحي بسيار ساده اي دارد. بدون شكستگي، بدون خميدگي، فقط به سبك دهه 90 تمام شده است.اما واقعيت اين است كه رقباي اين خودرو در ايران نيز از همين سبك طراحي پيروي مي كنند و به همين دليل نمي توان به آنها خرده گرفت. طراحي چراغ هاي جلو بسيار پويا بوده و براي اين كار چراغ هاي بزرگي در نظر گرفته شده است. درهاي ماشين بزرگ هستند و طول ماشين حدود 4.6 متر است كه طول زيادي دارد. طراحي اين خودرو با استانداردهاي زمانه مطابقت ندارد، اما همانطور كه رقباي آن شبيه آن هستند، نمي توان آن را مقصر دانست.

 

 

 

داخل كابين

در داخل كابين ام وي ام 530 نكات جالبي وجود دارد، اولين نكته اين است كه طراحي داخلي ام وي ام 530 نسبت به رقباي ايراني-فرانسوي خود بهتر است و اين خبر خوبي است. ام وي ام 530 از نظر كيفيت سطح بالايي ندارد اما راضي كننده است و خيلي كم و كسل كننده نيست. كابين MVM 530 بسيار جادار است و صندلي هاي بسيار نرمي دارد كه تجربه رانندگي عالي MVM را براي شما به ارمغان مي آورد. ام وي ام نسبت به سالي كه در بازار بود گزينه هاي خوبي دارد و كار ما را كمي راحت مي كند. دو ايربگ، كنترل تهويه مطبوع اتوماتيك، تنظيم برقي ? جهته و سانروف از جمله آپشن هاي اين خودرو هستند.

 ميتوانيد براي استعلام قيمت يا خريد قطعات و لوازم يدكي ام وي ام 530 به فروشگاه ديجي كار تماس بگيريد تا بهترين قيمت و بالاترين كيفيت را داشته باشيد.

فني و موتور

در سمت موتور، ام وي ام 530 به يك موتور 2 ليتري 16 سوپاپ مجهز است كه 139 اسب بخار قدرت و 176 نيوتن متر گشتاور توليد مي كند. اين نيرو و گشتاور با گيربكس پنج سرعته دستي به چرخ هاي جلو مي رسد. از نظر اعداد و ارقام به نظر مي رسد با خودرويي سريع و با كشش و مصرف بالا طرف هستيم اما بايد گفت كه اينطور نيست و در بررسي آن بيشتر به آن توجه خواهيم كرد.

تست رانندگي

اولين چيزي كه در داخل ام وي ام مي بينيد اين است كه صندلي راننده هم از نظر فضايي كه دارد و هم از نظر راحتي صندلي و هم از نظر قرار دادن كليدهايي كه راننده به آن نياز دارد بسيار خوب است. خوب است كه با ام وي ام 530 شروع كنيد زيرا گشتاور خودرو بالاست و اين گشتاور در دورهاي موتور نسبتا پايين ارائه مي شود، بنابراين در دورهاي پايين گاز را صاف كنيد و خودرو شتاب نسبتا خوبي دارد، اما يك نكته بسيار مهم در مورد همان خودروي چيني و ديگر خودروهاي چيني اين است كه بسياري از اين خودروها شتاب متناسب با قدرتي كه توليد مي كنند ندارند، به اين معني كه انتظار داريم ام وي ام 530 با توجه به اينكه 139 اسب بخار قدرت دارد، در حد يك زانتيا 2000 سي سي باشد. اينطور نيست و حدود 2 ثانيه از زانتيا كندتر است. اين به اين دليل است كه خودروهاي نسل اول چيني اغلب با گيربكس و تنظيمات ECU مشكل دارند و به دليل بهينه سازي ECU، شتاب اوليه خوبي ندارند. بنابراين در حال حاضر اين خودرو از نظر قدرت شتاب خوبي ندارد اما با تغييراتي در گيربكس و ECU مي توان به شتاب بسيار خوبي دست يافت كه به كمتر از 10 ثانيه مي رسد. نكته بعدي در مورد ام وي ام 530 فرمان نرم است كه باعث مي شود در شهر بسيار راحت تردد كنيد اما يك مشكل بسيار رايج در اين خودرو سيستم تعليق است كه راه حلي ندارد جز اينكه مانند برخي از مالكان بخواهند نصب كنند. براي حل اين مشكل ماكسيما شوك مي دهد. اين خودرو صندلي هاي نرمي دارد اما سيستم تعليق آن اصلا نرم نيست و اين يك نقطه ضعف بزرگ براي يك خودروي خانوادگي است. ابعاد خودرو بزرگ است اما اطراف آن ميدان ديد خوبي داريم و در كل رانندگي با ام وي ام 530 در شهر خوب است اما مهمترين مزيت اين خودرو اين است كه با موتور 2 ليتري ميانگين مصرف سوخت 7-8 ليتر در صد است. كيلومتر دارد كه براي اين حجم موتور و اين ابعاد خودرو رقم بسيار خوبي است. به ياد داشته باشيد كه ما با خودرويي روبرو هستيم كه وزني در حدود 1350 كيلوگرم دارد.

منبع: آريانا بهشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۵۹ توسط:sam موضوع:

بازار كار سيستم هاي نظارت تصويري / نكاتي براي تجهيزات دوربين مداربسته

بازار كار سيستم هاي نظارت تصويري / نكاتي براي تجهيزات دوربين مداربسته

 


براي ورود به حوزه ي نظارت تصويري و دوربين مدار بسته افراد نياز به پيش نياز هايي براي شروع دارند تا بتوانند به پيشرفت خود در اين حوزه سرعت ببخشند.

سيستم هاي نظارت تصويري به دليل گستردگي كاربرد از علوم و تكنولوژي هاي مختلفي استفاده مي كنند ، كه هر كدام در يك قسمت از اين سيستم ها كاربرد دارند، همچون مواردي مانند: طراحي ، توليد، نصب و راه اندازي ، ايجاد بستر و
علوم مختلفي در سيستم هاي نظارت تصويري به كار برده ميشوند كه مي توان به : الكترونيك ، برق، شبكه هاي رايانه اي ، مخابرات و كامپيوتر اشاره كرد.
افراد تحصيل كرده يا دانشجو در رشته هاي فوق به راحتي ميتوانند وارد اين حوزه شوند.
با توجه به سرفصل هاي بين المللي اين رشته و سرفصل هاي مقرر در سازمان فني و حرفه اي كشور سيستم نظارت تصويري در سه سطح تكنسين ،كارشناس و متخصص آموزش داده مي شود.
دوره تكنسين شروع آكادميك مبحث سيستم نظارت تصويري از مفاهيم پايه و اساسي، تشريح عملكرد تجهيزات به صورت تئوري و عملي و نحوه اجراي يك پروژه كوچك اما ساختار يافته از ابتدا تا انتها مي باشد.
دوره تكنسين ، دوره ي بسيار كامل و مفيدي مي باشد كه افراد بدون داشتن پيش نياز مي توانند در اين دوره شركت كنند ، اشخاصي بوده اند كه حتي رشته آن ها غير مرتبط بوده است و به راحتي توانسته اند پس از اتمام اين دوره به نقاط خوبي برسند.
دوره تكنسين پيش نياز دو سطح بعدي مي باشد.
در دوره ي كارشناس تمركز بر روي نحوه كار با سيستم هاي پيشرفته و پيچيده جهت تسلط بر عيب
يابي و رفع عيب در پروژه ، تشريح بستر هاي ارتباطي و نحوه انجام عمليات هاي كاربردي و پيشرفته شبكه مي باشد.
پس از گذراندن دوره ي كارشناس ، افراد گواهي ورود به دوره ي متخصص را به دست مي آورند.
ورود به حوزه طراحي و مديريت پروژه از ابتدا تا انتها بصورت كاملا تخصصي با استفاده از نرم افزار هاي به روز طراحي و شناخت كامل تجهيزات برند هاي مختلف در اين سطح رقم مي خورد.

توصيه هايي براي خريد تجهيزات دوربين مداربسته

 

انتخاب سازنده مناسب در بازار فعلي انتخاب برند و سازنده مناسب دوربين مداربسته با توجه به تنوع موجود و قيمت بسيار بالاتر تجهيزات سازندگان معتبري همچون Sony  ،Bosch  ،Axis و Panasonic در مقايسه با ماركهاي متفرقه چيني، بسيار مشكل شده است. بروشورها و كاتالوگ ها به دنبال پر رنگ كردن توانايي هاي محصول شركت ها هستند. اين كار لازم است تا تواناييهاي يك محصول را براي مشتري نشان دهد. همچنين آنان به دنبال اين هستند كه نشان دهند اين محصول آن چه را مشتري به دنبالش است، در خود دارد.

مشكل از آنجا ناشي مي شود كه براي خريداران غيرممكن است كه بتوانند تشخيص دهند آيا محصول معرفي شده براي محيطشان متناسب است، و از همه مهم تر به ندرت در يك بروشور از عملكرد يك محصول در شرايط مختلف صحبت شده است كه اين اتفاق به دو دليل روي مي دهد، يا فروشنده مطمئن نيست كه محصول مناسب كدام بخش است و يا فروشنده مي خواهد به فروش خود دست پيدا كند و هيچ فرصتي را هم از دست ندهد كه در هر يك، تعيين واقعي متناسب بودن كالا با نياز كار بسيار سختي است .

قيمت دوربين نمي تواند نشانگر كيفيت آن باشد

براي خريداران ناآشنا، بهترين روش انتخاب يك دوربين با كيفيت قيمت آن است و با اين فرض اقدام به خريد دوربين مي كنند. برخي فروشندگان نيز از چنين تصوراتي سوءاستفاده مي كنند و تجهيزاتي را كه چندان تناسبي با خواسته و كاربري خريدار ندارد، پيشنهاد ميدهند.

حسگرهاي تصوير

حسگرهاي تصوير از جمله تجهيزاتي هستند كه فروشندگان در خصوص تأثير آن بر قيمتها سخن به ميان مي آورند، نوع CCD يا CMOS

( سازندگان آن اغلب به دو شركت بزرگ Sony و Sharp در بازار ايران محدود مي شود) دو انتخاب اصلي اي هستند كه در اين خصوص بيان مي شوند كه در فصول مربوطه تشريح شد. در حال حاضر كيفيت حسگرهاي Sony تا حدي بالاتر از Sharp است و دوربين هايي كه از حسگرهاي Sony استفاده مي كنند، كيفيت تصوير بهتري دارند.

در صورتي كه قصد خريد دوربين مداربسته يا ديگر تجهيزات نظارتي را داريد ما به شما برند hikvision  هايك ويژن توصيه مي كنيم.

 

اطلاعات ارائه شده توسط سازنده

شركتهاي معتبر توليد كننده دوربين مداربسته به طور معمول اطلاعات جامع تر و كامل تري در رابطه با دوربين هاي خود را در اختيار مشتريان قرار ميدهند. عدم ارائه اطلاعات لازم و چاپ كاتالوگ خود يك نكته منفي به حساب مي آيد.

شناسايي اطلاعات نادرست

در صورت داشتن كمي تجربه و اطلاعات مي توان به راحتي اطلاعات غلط را تشخيص داد و از خريد محصول بي كيفيت خودداري كرد. برخي شركت هاي توليد كننده تجهيزات مداربسته اطلاعاتي را در اختيار خريداران قرار ميدهند كه به طور واضح دروغ است. براي مثال، دوربين هاي ارزان قيمتي با كيفيت تصوير ۷۰۰TVI در كاتالوگ معرفي مي شوند. بايد سعي شود از برندهايي استفاده شود كه چندين سال بدون مشكل در پروژه هاي مختلف استفاده شده اند.

كار با فروشندگان ثابت

شايد كار كردن با يك فروشنده ثابت به دليل ايجاد وابستگي چندان جالب به نظر نرسد، اما در طول زمان مفيد خواهد بود. كار كردن با فروشندگان ثابت به معناي كار كردن با يك فروشنده نيست و مي توان با چند فروشنده به طور ثابت كار كرد. فروشندگان معمولا خريداران ثابت خود را در جريان كيفيت محصولات قرار ميدهند تا اطمينان آنها را كسب كنند. اين كار در كنار زيان هاي مالي كوچك فوائد كاري و امنيتي خوبي دارد.

مطالعه دقيق مدارك سازندگان

براي يك خريدار دوربين مداربسته بسيار ضروري است كه بتواند مطالب موجود در كاتالوگ رايخوتد و آنها را تحليل كند كه در فصول مربوط به هر يك از تجهيزات، پارامترهاي مختلف از سازندگان مختلف تشريح شد. بيشتر بروشورهاي محصولات روي امتيازات و منافع سيستم فعلي شما تأكيد مي كنند. براي مثال، فروشندگان NVR، معمولا ادعاي مزيت هايي را مي كنند كه هر

سطح پاييني هم ميتواند داشته باشد. فروشندگان دوربين معمولا فرضياتي دارند كه تقريبا هيچگاه از آنها استفاده نخواهد شد. فروشندگان معمولا مقايسه ها را به سمتي هدايت مي كنند كه ته مثبت محصولاتشان را به حداكثر برسانند. (اشاره به نام اين دو كالا تنها به عنوان مثال بود و محدود به اينها نيست.

بررسي پايگاه اينترنتي توليد كنندگان

درجه اعتبار سازندگان غير معروف از بررسي وب سايت آنها نيز قابل دريافت است. حتي ظاهر وب سايت نيز مي تواند اطلاعاتي را در اختيار قرار دهد. در وب سايتها معمولا بيشتر اطلاعات، مربوط به بازاريابي فروشندگان است و به طور آشكارا تبليغ قطعاتي است كه فروشنده ارائه ميدهد، ولي مقالات و گزارشات مجلات در اين خصوص قابل قبول تر هستند. فروشندگان با كمترين توجه به رفتار عادلانه در برابر ديدگاه هاي مخالف، راجع به ارزش هاي روندي كه در پس محصولات كمپاني شان نهفته است، بحث مي كنند. حتي گزارشات نيز نسخه كپي شده اي از خروجي هاي وب سايت فروشندگان است. به همين دليل بايد مواظب و آگاه از انگيزه و ساختار اطلاعات بود. آناليز بهتر اطلاعات از اشتباهها يا مشكلات آتي جلوگيري مي كند.

http://truehickman42.booklikes.com/post/4426959/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97700/

https://www.launchora.com/story/1627387111--0

https://app.box.com/s/u5yqpj7jlmxz7em9pokewparr0lae5wh

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۰:۵۰ توسط:sam موضوع:

خريد لوازم آرايش عروس

خريد لوازم آرايش عروس

يكي از كارهاي لذت بخش و البته پر هزينه كه عروس و دامادها قبل از عروسي انجام مي دهند، خريد لوازم آرايشي لازم است. امروزه به دليل هزينه زياد و كمبود وقت، توصيه مي شود اقلام كاربردي و ضروري خود را از فروشگاه هاي اينترنتي معتبر خريداري كنند. در چاپار آنلاين ليستي از اقلام ضروري و كاربردي بهداشتي و زيبايي براي انتخاب و خريد با توجه به نياز و بودجه خود آورده شده است.

m2_kzqs.jpg

 

لوازم آرايشي صورت:

پرايمر

اولين محصولي كه براي شروع آرايش به آن نياز داريد استفاده از پرايمر است كه بايد بسته به نوع پوست خود (چرب، خشك، معمولي) خريداري كنيد. پرايمر پايه آرايش شما است كه منافذ و خطوط ريز روي صورت را كاهش مي دهد و به شما كمك مي كند پوستي صاف و يكدست براي آرايشي زيبا داشته باشيد. پرايمر همچنين به ماندگاري بيشتر آرايش روي پوست كمك مي كند. پس خريد پرايمر را براي آرايش بهتر فراموش نكنيد.

 

 

كانسيلر

استفاده از كانسيلر لكه هاي تيره، قرمزي و جوش هاي سرسياه در نقاط مختلف صورت و خطوط ريز پوست را مي پوشاند و ظاهر پوست يكدست و بدون لك و تيرگي مي شود. بنابراين اگر پوست شما تيره، قرمز و لكه دار است، حتما كانسيلر مناسب با رنگ پوست خود را از چاپار آنلاين خريداري كنيد.

كرم پودر

يكي ديگر از لوازم آرايشي مورد نياز كرم پودر است كه با توجه به رنگ و نوع پوست خود مناسب ترين آن را خريداري كنيد. عدم انتخاب رنگ و تناژ مناسب باعث مي شود صورت شما رنگ و حالت طبيعي خود را از دست بدهد، پس قبل از خريد كمي روي پوست دست خود امتحان كنيد تا كرم پودرتان را به درستي انتخاب كنيد.

پنكك

محصول آرايشي و بهداشتي به صورت پودري سبك كه براي صاف كردن و درخشان كردن پوست استفاده مي شود. استفاده از پنكيك باعث مات شدن نواحي براق صورت و كاهش خطوط ريز روي پوست صورت مي شود. مي توانيد به تنهايي يا روي كرم پودر استفاده كنيد.

بي بي كرم و سي سي كرم

 اگر مي خواهيد هر روز آرايش كنيد، استفاده منظم از كرم پودر مي تواند به پوست شما آسيب برساند. به همين دليل استفاده از بي بي كرم و سي سي كرم ها توصيه مي شود چرا كه اين كرم ها بافت سبكي دارند كه علاوه بر آبرساني به پوست به دليل داشتن رنگدانه ها، به خوبي روي پوست پخش شده و پوششي صاف و يكدست ايجاد مي كند با خود داشته باشيد.

پالت كانتور

اگر يك آرايشگر حرفه اي هستيد، مي توانيد يك پالت كانتور بخريد. پالت كانتور در رنگ هاي مختلف موجود است و داراي بافتي صاف و رنگدانه هاي قوي است كه به راحتي با هم تركيب مي شوند. كانتور محصولي است كه براي مدل‌سازي و مشخص كردن خطوط صورت، برجسته‌كردن و زاويه‌دهي نواحي مختلف صورت به كار مي‌رود و مي‌توان از آن در نواحي كه نياز به اصلاح دارند استفاده كرد و عيوب را با كانتور از بين برد. با رنگ ها و سايه هاي پالت، مي توانيد چشم ها، استخوان هاي گونه، چانه و گردن را مشخص كنيد.

رژ گونه

براي اينكه صورت و آرايش خود را جذاب جلوه دهيد، بايد رژگونه مناسب رنگ پوست خود را بپوشيد. رژگونه ها در انواع پودري، مايع و كرمي و در رنگ هاي مختلف و زيبا در بازار موجود است كه رايج ترين انواع آن رژگونه هاي پودري است كه مي توانيد با توجه به رنگ پوست خود (روشن يا تيره) از چاپار آنلاين خريداري كنيد و لذت ببريد.

آرايش پاك كن

پاك نكردن آرايش از روي صورت مي تواند به پوست شما آسيب برساند و باعث چروك شدن آن شود. بنابراين داشتن پاك كننده آرايش ضروري است. از پاك كننده آرايش چشم براي پاك كردن آرايش چشم و شير پاك كن براي پاك كردن آرايش صورت استفاده كنيد، سپس پوست خود را با فوم يا ژل پاك كننده بشوييد.

 

 

لوازم آرايشي لب

رژ لب

رنگ لب ها و زيبايي آن ها جلوه خاصي به صورت و آرايش شما مي بخشد، به همين دليل رژ لب يكي از لوازم آرايشي است كه بايد در كيف آرايش خود داشته باشيد. رژ لب ها در رنگ ها و انواع مختلف ( جامد و مايع ) در بازار موجود است و شما بايد رژ لب هاي زيبا و رنگي را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب كنيد. بهتر است هميشه چندين رنگ رژ لب داشته باشيد زيرا گاهي اوقات مي توانيد آنها را با هم تركيب كنيد تا به رنگ دلخواه برسيد

 

خط لب

استفاده از رژ لب به تنهايي مي تواند ظاهري ساده و مات به آرايش شما بدهد. اگر لب هاي نازكي داريد، مي توانيد با خريد و استفاده از خط لب، لب هاي خود را بزرگتر نشان دهيد. استفاده از رژ لب از رفع چين و چروك لب جلوگيري مي كند و ماندگاري آن را افزايش مي دهد

 

بالم لب

بالم لب ماده اي موم مانند است كه براي مرطوب كردن لب ها و رفع خشكي لب ها استفاده مي شود. قبل از زدن رژ لب، بهتر است مقداري بالم لب را به لب هاي خود بزنيد تا رطوبت آن حفظ شود

آرايش چشم

كانسيلر چشم

براي اينكه آرايش چشم بي نقص باشد، بايد زيرسازي مناسبي داشته باشيد. براي اين كار بايد يك اصلاح كننده متناسب با رنگ پوستتان داشته باشيد. با كمك كانسيلر، تون تيره و كدر و چين و چروك دور چشم پوشانده شده و براي آرايش آماده مي شود. كانسيلرها در انواع مايع، كرم، استكي و مدادي موجود هستند.

 

پرايمر چشم

پرايمر يك محصول آرايشي مايع يا كرم است كه روي پلك ها براي پوشاندن سياهي و خطوط ريز دور چشم استفاده مي شود و آرايش چشم به خصوص سايه چشم صاف، يكدست و تميز است.

 

ريمل چشم

از ريمل براي پرپشت كردن، پركردن و بلند كردن مژه ها استفاده مي شود و ظاهر و زيبايي خاصي به چشمان شما مي بخشد. ريمل يكي از اصلي ترين لوازم آرايشي است و بدون آن آرايش چشم شما كامل نخواهد بود.

حتي اگر آرايش زيادي نداريد، باز هم بايد يك ريمل خوب در كيف آرايش خود داشته باشيد.

 

خط چشم

استفاده از خط چشم حالت چشم و صورت را تغيير مي دهد و به همين دليل در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. خط چشم براي درشت تر نشان دادن چشم ها استفاده مي شود و انواع مختلفي در بازار وجود دارد: خط چشم ماژيكي، مايع مويي، مدادي، سايه‌اي و ژله‌اي.

بهتر است يكي از انواع آن را از فروشگاه اينترنتي چاپار آلاين با توجه به نياز و مهارت خود در زمينه آرايش تهيه كنيد.

 

مداد چشم

يكي ديگر از ابزارهاي آرايش چشم استفاده از خط چشم است كه در زيباتر شدن چشمان شما موثر است. برخي به دليل سهولت و سهولت استفاده به جاي خط چشم از مداد چشم استفاده مي كنند. خط چشم در رنگ هاي مختلف موجود است كه مي توانيد هم در خارج از چشم، هم روي پلك و هم در داخل چشم خود استفاده كنيد. يكي از رايج ترين رنگ هاي خط چشم كه بايد در كيف آرايش خود داشته باشيد مشكي و قهوه اي است.

سايه چشم

مهمترين قسمت آرايش چشم استفاده از سايه چشم است كه در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. سايه زدن باعث زيباتر شدن چشم ها و رفع عيوب و عيوب احتمالي مي شود. استفاده از سايه هاي مخصوص و مناسب با رنگ چشم و پوست، زيبايي چشمان شما را بيشتر كرده و به صورت و آرايش شما رنگ، درخشندگي و روحيه مي بخشد. به همين دليل استفاده از سايه چشم در آرايش توصيه مي شود. سايه چشم در انواع پودري، كرمي، مايع، مدادي و ... موجود است.

 

فرمژه

اگر مژه هاي كوتاه يا كم حالت داريد، مي توانيد از فر كننده استفاده كنيد تا آنها را بلندتر و پرپشت تر نشان دهيد. فر كردن و حالت دادن به مژه هاي خود قبل از زدن ريمل ظاهري زيباتر به آن ها مي بخشد.

 

مژه مصنوعي

چشم ها و مژه ها زيبايي چهره و آرايش شما را جذاب تر مي كنند. امروزه استفاده از مژه هاي مصنوعي براي بلند كردن و پركردن مژه ها و پرپشت نشان دادن آن ها بسيار رايج شده است. با توجه به وضعيت چشم ها و سبك آرايش خود مي توانيد مناسب ترين مدل مژه مصنوعي را از چاپار آنلاين خريداري كنيد تا بدون نياز به آرايشگر به راحتي چشم هاي خود را در منزل زيبا كنيد.

لوازم آرايشي ابرو

ريمل يا ژل ابرو

خريد و استفاده از ريمل ابرو، ابروهاي شما را پرتر مي كند و آن ها را زيبا و مرتب مي كند. ريمل ابرو در انواع مختلف (بي رنگ، رنگي، تقويت كننده) و با فرمول هاي مختلف در بازار موجود است و انواع رنگي آن مي تواند جايگزين مناسبي براي جلوگيري از رنگ آميزي مداوم ابروها و ريزش ابرو باشد.

 

سايه ابرو

اين ابزار آرايشي كه شبيه سايه چشم و پودر معمولي است، براي پركردن ابروهاي نازك، كم حجم، نازك يا شديدا موج دار استفاده مي شود تا ظاهري طبيعي به ابروهاي شما بدهد. سايه هاي ابرو به طور كلي در رنگ هاي قهوه اي روشن و تيره، تك رنگ، دو رنگ يا چهار رنگ در بازار موجود است كه مي توانيد از چاپار آنلاين خريداري كنيد.

لوازم آرايش و مراقبت از ناخن

كرم دست

براي جوانسازي پوست دست بايد از كرم دست مخصوص استفاده كنيد. اين كرم بايد پوست دست هاي شما را مرطوب كرده و آنها را نرم كند.

 

لاك ناخن

براي زيباتر شدن دست ها مي توانيد از لاك ناخن مات يا براق استفاده كنيد. امروزه لاك در رنگ هاي متنوعي موجود است، اما توصيه مي شود براي رفع نياز به رنگ هاي ديگر، لاك قرمز را در كيف آرايش خود داشته باشيد. هنگام خريد لاك به تمركز و برس زدن دقت كنيد و لاك هايي بخريد كه زود خشك شوند و ظاهري يكدست روي ناخن هاي شما ايجاد كنند.

 

لاك پاك‌كن

براي پاك كردن لاك ناخن، داشتن يك پاك كننده ضروري است، بنابراين هميشه آن را در كيف آرايش خود ببريد. امروزه دو مدل لاك پاك كن (استوني و غير استوني) وجود دارد. لاك پاك كن هاي استوني اثر پاك كنندگي قوي تري دارند، اما ناخن ها را خشك مي كنند و نسبت به پاك كننده هاي ناخن غير استوني كه عموماً به صورت پد در دسترس هستند، گزينه ملايم تر و بهتري براي استفاده مكرر هستند.

 

ست مانيكور ناخن

براي صرفه جويي در وقت و هزينه، توصيه مي شود يك ست مانيكور خريداري كنيد تا بتوانيد ناخن هاي خود را در خانه حالت دهيد و مرتب كنيد. ست مانيكور شامل قيچي، ناخن گير، سوهان و بافر ناخن، پوشر كوتيكول، گوشت‌گير يا نيپر، روغن و مرطوب كننده‌هاي مخصوص ناخن مي باشد.

پيشنهاد ما خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني براي ست عروس با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ۷ روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين است.

خريد لوازم آرايشي

خريد لوازم مراقبت پوست

خريد لوازم بهداشتي

خريد عطر و ادكلن

https://www.ted.com/profiles/31868525
https://www.behance.net/danisama92
https://akashfras5.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-91
https://www.twitch.tv/akashfras5
https://www.openstreetmap.org/user/AkashFras5
https://www.tripadvisor.com/Profile/C9270PCdanis
https://www.4shared.com/u/yekkPXFe/AkashFras5.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28168060

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۲:۰۶ توسط:sam موضوع:

آمريكا تحريم هاي جديدي عليه ايران صادر كرد

آمريكا تحريم هاي جديدي عليه ايران صادر كرد

به گزارش اخبار اقتصادي وزارت خزانه‌ داري آمريكا از تحريم‌ هاي جديدي خبر داد كه چهار شخص و ۲ نهاد ايراني را هدف قرار مي‌دهند .
اين تحريم‌ها علاوه بر ۴ شخص و ۲ نهاد شامل يك كشتي با پرچم ليبريا هم مي‌شود.

آمريكا تحريم هاي جديدي عليه ايران صادر كرد

يوسف ابوطالبي، سعيد آقاجاني، عبدالله محرابي، محمد ابراهيم زرگر طهراني چهار فرد هستند كه به ليست تحريم‌هاي آمريكا اضافه شده‌اند.
همچنين شركت‌هاي «كيميا پارت سيوان» و «اوج پرواز ما دو نفر» نيز دو نهادي هستند كه به ليست سياه تحريم‌هاي آمريكا افزوده شده‌اند.
وزارت خزانه داري آمريكا ادعا كرده است كه افراد و نهادهاي تحريم شده‌ در توسعه صنعت پهپادي ايران نقش دارند.
نفتكش «عمان پرايد» هم كه در اين ليست قرار دارد پيشتر نيز به دليل برخي شايعات در خصوص كمك به فروش نفت ايران هدف تحريم‌هاي آمريكا قرار گرفته بود./هاريكا خبر

منبع : 

Edu/Gov
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11093524
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1580930.page
https://independent.academia.edu/BirdieCouch40?from_navbar=true
http://ufotech.com.vn/members/brittamabe2.992850/
http://www.edu.fudanedu.uk/user/brittamabe2/
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://harikakhabar.ir/
http://fudanedu.uk/user/brittamabe2/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:BrittaMabe2
https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:BrittaMabe2
https://git.sicom.gov.co/BrittaMabe2

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۰:۳۱ توسط:sam موضوع:

تنظيم مودم هاي TP-Link

با خريد مودم ADSL از هر برندي، معمولا شركت‌هاي ارائه دهنده اينترنت، بابت نصب و راه اندازي مودم هم هزينه جداگانه‌اي دريافت مي‌كنند. اما اين نصب و راه اندازي آنقدرها هم كار پيچيده و سختي نيست و با درنظر گرفتن چند مرحله و وارد كردن مقادير صحيح، به سادگي مي‌توان مودم را نصب كرد و اتصال اينترنت را برقرار نمود.

براي اين منظور شايد اين سوال پيش بيايد كه چون هر مودم از برندهاي مختلف داراي تنظيمات نصب و راه اندازي متفاوتي است و به همين خاطر بايد حتما نصب مودم را به نصاب‌هاي متخصص سپرد؟ پاسخ اين سوال در بخش اول آن شايد مثبت باشد، چون تنظيمات نصب هر مودم بسته به برند و مدلي كه دارد، مي‌تواند متفاوت باشد، اما آيا حتما بايد براي نصب يك مودم سراغ متخصصين رفت؟ خير! شكل كلي راه اندازي مودم‌ها در بيشتر از 90 درصد از مراحل شبيه يكديگر است.

اما هميشه خريد مودم تي پي لينك در جهان به خصوص در ايران طرفدار بيشتري نسبت به ديگر برندهاي مودم دارد و كانفيگ مودم تي پي لينك نيز به مراتب راحتر از باقي برندهاست.

 

تنظيم مودم هاي TP-Link

 

در ادامه اين مقاله قصد داريم، نحوه تنظيم مودم هاي TP-Link يا به عبارتي كانفيگ مودم TP-Link را با هم مرور كنيم. براي تنظيم مودم هاي TP-Link به طور كلي با دو حالت در صفحه مديريت مودم مواجه مي‌شويم؛ حالت اول صفحه مديريت مودم‌هاي جديدتر تي پي لينك است كه مشخصا فرمور به روزتري دارند به همين خاطر صفحه مديريتشان كاربرپسندتر است و حالت دوم صفحه قديمي مودم‌هاي تي پي لينك است كه شايد فقط مقداري گرافيك پايين‌تري باشد و نسبت به صفحه مديريت جديد، مكان قرارگيري منوهايش تفاوت كند اما در مجموع روند كانفيگ مودم TP-Link به همين شكلي است كه به آن پرداخته مي‌شود.

 

 

نصب فيزيكي مودم TP-Link

مودم TP-Link

مرحله اول: مودم‌هاي ADSL همانطور كه مي‌دانيد براي برقراري اتصال اينترنت به خط تلفن احتياج دارند، پس در ابتدا شما در كنار مودم تي پي لينك خود، نياز به يك خط تلفن داريد. براي نصب اوليه مودم بايد كابل تلفني كه از ديوار آمده است را ابتدا به يك اسپليتر DSL متصل كنيد. اين قطعه توانايي جداسازي سيگنال‌هاي تلفن و ADSL را دارد و باعث مي‌شود كه اين دو سيگنال با هم تداخل پيدا نكنند و باعث ايجاد نويز نشوند.

 

مرحله دوم: سپس بايد كابل خروجي از اسپيلتر را به پورت RJ-11 يا همان پورت DSL مودم متصل كنيد. اين پورت معمولابر روي مودم رنگي سفيد رنگ دارد و به همين خاطر نسبت به پورت‌هاي شبكه كه معمولا رنگ زرد دارند، پيدا كردنش بسيار ساده است.

 

مرحله سوم: كابل برق مودم را به پشت مودم متصل كنيد و آن را به برق بزنيد و سپس مودم را روشن نماييد. پس از روشن كردن مودم نياز است كه چك كنيد حداقل دو يا سه چراغ LED مودم كه مربوط به چراغ پاور، چراغ خط تلفن و چراغ واي فاي است روشن شده و ثابت بمانند. البته ممكن است در بعضي از مودم‌ها، بعد از روشن كردن اوليه، واي فاي به طور پيش فرض غيرفعال باشد و به طبع چراغ آن نيز خاموش بماند.

 

مرحله چهارم: حالا نياز است كه مودم را به كامپيوتر خود متصل كنيد. براي اين كار دو راه پيش رو داريد، اول مي‌توانيد به وسيله يك كابل شبكه مودم را به كامپيوتر متصل كنيد. راه دوم نيز اتصال مودم به كامپيوتر به وسيله واي فاي (در صورت فعال بودن واي فاي به صورت پيش فرض) و در واقع به صورت بدون سيم است. براي اين كار، بعد از روشن شدن مودم، بايد دنبال ليبلي كه بر روي آن چسبيده بگرديد. بر روي اين ليبل هم نام واي فاي كه معمولا به صورت SSID:TP_Link_XXXX است نمايش داده شده و هم در كنار آن Wireless Password نوشته شده است كه به شما اجازه مي‌دهد مودم را به صورت وايرلس به كامپيوتر متصل كنيد.

 

 

در اينجا به طور مثال تنظيمات مودم TD-W9970 تي پي لينك بيان شده كه ممكن است در بعضي از مدل‌هاي ديگر اين تنظيمات مقداري متفاوت باشند كه به آن‌ها هم اشاره شده اما روش كلي به همين گونه است.

 بعد از اتصال مودم به كامپيوتر بايد يك مرورگر وب مانند گوگل كروم، فايرفاكس و ... باز نماييد و در آدرس بار آن، يكي از آدرس‌هاي tplinkmodem.net، 192.168.1.1 يا 192.168.0.1 را وارد كنيد تا وارد صفحه مديريت مودم شويد. اگر آدرس tplinkmodem.net شما را به صفحه مديريت مودم هدايت نكرد و براي استفاده از آدرس‌هاي 192.168.1.1 و ... نيز به مشكل برخورديد، براي پيدا كردن آدرس صحيح به روش زير عمل كنيد:

• استارت ويندوز خود را باز نموده و عبارت CMD را جستجو كرده و Command Prompt را انتخاب كنيد.

• در صفحه CMD كه باز شده است عبارت ipconfig را تايپ نموده و اينتر بزنيد.

• سپس مقادير مختلفي نمايش داده مي‌شود كه عبارت آخر يعني Default Gateway همان آدرس وارد شدن به صفحه مديريت مودم است.

بعد از نمايش صفحه ورود به مديريت مودم، در اين مدل 9970 كه به عنوان مثال از آن استفاده شده است، در ابتدا از شما خواسته مي‌شود كه پسورد جديدي براي ورود به صفحه مديريت انتخاب كنيد و سپس بعد از انتخاب پسورد جديد بر روي Let’s get started كليك كنيد تا روند تنظيم مودم آغاز گردد. اما در بسياري از مدل‌هاي ديگر شما در اين صفحه ورود نياز به نام كاربري و رمز عبور داريد كه مي‌توانيد از كلمه admin براي هر دوي آنها استفاده كنيد و وارد تنظيمات آن شويد.

 

Setup Wizard

در بسياري از مدل‌ها بعد از وارد شدن به تنظيمات مودم براي اولين بار، Setup Wizard شما را در تنظيم مودم ياري مي‌كند. اين قسمت در مودم هاي تي پي لينك ممكن است با نام‌هاي Quick Setup، Quick Start يا Quick Installation شناخته ‌شود كه نيازمند حداقل تنظيمات براي دسترسي به اتصال اينترنت است.

بعد از وارد شدن به Quick Setup معمولا اولين چيزي كه از شما خواسته مي‌شود، انتخاب منطقه زماني است كه بايد ايران را انتخاب كنيد. سپس بر روي Next كيلك كنيد.

در قسمت بعدي ممكن است از شما خواسته شود نام شركت ارائه دهنده اينترنت خود را انتخاب كنيد كه در ايران بايد Other را انتخاب كنيد. در بعضي از مدل‌ها هم اين قسمت وجود ندارد و مستقيما به قسما انتخاب نوع اتصال به اينترنت هدايت مي‌شويد كه در آنجا مي‌توانيد گزينه‌هايي مانند Bridge، PPPoE/PPPoA و ... را انتخاب نماييد. انتخاب گزينه Bridge سختي‌ها و پيچيدگي‌هاي زيادي دارد به همين خاطر هميشه توصيه مي‌شود كه گزينه PPPoE/PPPoA را براي نوع اتصال به اينترنت انتخاب كنيد.

 

ايجاد برقراري ارتباط مودم ADSL با شركت ارائه دهنده اينترنت

 

اين قسمت از تنظيمات يكي از مهمترين بخش‌هاي تنظيم مودم هاي TP-Link است چون برقراري صحيح اتصال اينترنت به اين قسمت بستگي دارد. بعد از انتخاب PPPoE/PPPoA بر روي Next كليك كنيد. انتخاب اين نوع اتصال اينترنت نيازمند وارد كردن 4 مقدار است. دو مقدار اول مربوط به يوزرنيم و پسوردي است كه از جانب شركت ارائه دهنده اينترنت در اختيار شما قرار مي‌گيرد و دو مقدار دوم مربوط به VCP و VCI است.

 

نحوه بدست آوردن VPI و VCI

 

اين دو مقدار ممكن است در هر استاني متفاوت باشد. مقدار VCP و VCI در تهران معمولا صفر و 35 است اما گاهي اوقات صفر و 100 يا 8 و 81 هم مي‌تواند باشد. اما براي اطمينان از مقادير صحيح VCP و VCI حتما بايد با شركت ارائه دهنده اينترنت خود تماس بگيريد و مقادير آن‌ها را مستقيما دريافت و يادداشت نماييد. بعد از وارد كردن تمام مقادير بر روي Next كليك كنيد.

 

تنظيم SSID و رمز

اين قسمت از تنظيم مودم هاي TP-Link مربوط به تنظيم واي فاي مودم شما است. البته اين گزينه تنها در زماني فعال است كه مودم شما از نوع مودم روتر باشد كه بيشتر مودم‌هاي امروزي در واقع مودم روتر هستند و از اين بابت جاي نگراني نيست. در اين قسمت شما بايد نام واي فاي را در كادر SSID يا Network name وارد كنيد كه به وسيله اين نام بعدا شما خواهيد توانست واي فاي مودم را از بين ساير مودم‌ها تشخيص دهيد و به آن متصل شود.

 

 

تغيير رمز ورود به صفحه تنظيم مودم ADSL

 

بهتر است يوزرنيم و پسورد ورود به تنظيمات مودم را تغيير دهيد. چون مقادير پيش فرض اين دو باعث مي‌شود هر كسي كه به نحوي به مودم شما دسترسي پيدا كند، توانايي تغيير اطلاعات آن را نيز داشته باشد. براي اين كار بايد با توجه به مدل مودم خود از يكي از مسيرهاي زير به قسمتي كه توانايي تغيير رمز و پسور را داريد، دست پيدا مي‌كنيد:

Advanced > System Tools > Administration

System Tools > Password

Maintenance > Administration

System Tools > Manage Control

Management > Access Control > Passwords

Advanced > System Tools > Administration

Status > Security

System Tools > Password

Management > User Management

 

در اين مقاله به تنظيم مودم هاي TP-Link از صفر تا صد پرداختيم و توانستيم كه تنظيمات يك مودم را از اولين لحظه‌اي كه خريداري مي‌كنيم تا زماني كه اتصال اينترنت در آن برقرار مي‌شود، با هم مرور و بررسي كنيم.

منبع:ديجي رو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۸:۳۳ توسط:sam موضوع:

3 روش آسان براي تميز كردن مايكروفر كالاپايا

روش آسان براي تميز كردن مايكروفر كالاپايا  

تعداد كمي از لوازم خانگي سريعتر از مايكروويو شما آشفته مي شوند. سوپ پاشيده شده، سس ريخته شده و اسپاگتي پاشيده شده، همگي مي توانند يك چالش واقعي براي پاك كردن آنها از ديواره هاي داخلي مايكروويو پس از كيك شدن در آنجا باشند. اما خبر خوب اين است كه مجبور نيستيد ساعت‌ها را براي تميز كردن همه اين آشفتگي‌هاي ناخوشايند صرف كنيد! اين سه هك تميز كردن، مايكروويو شما را در كمترين زمان به ظاهري جديد تبديل مي كند.

 

 

1. ليمو

 

اين روش احتمالاً ساده‌ترين روش است و اين مزيت را دارد كه كل آشپزخانه شما را خوشبو مي‌كند! يك ليمو با اندازه متوسط ??را برداريد و آن را از وسط برش دهيد، هر دو نيمه را صاف به سمت پايين در يك كاسه كوچك آب قرار دهيد. كاسه را با ليموها در مايكروويو قرار دهيد و به مدت يك دقيقه روي حرارت زياد قرار دهيد، يا تا زماني كه ببينيد درب مايكروويو شروع به بخار شدن كرد. قبل از باز كردن درب مايكروويو، اجازه دهيد بخار براي يك دقيقه بماند.

 

پس از آن، آن را باز كنيد و داخل آن را با دستمال كاغذي پاك كنيد. بخار آب بايد تمام آن نشت‌هاي پوسته‌شده را به راحتي پاك كند و ليمو با باكتري‌ها و ميكروب‌هايي كه ممكن است در داخل آن رشد كرده‌اند مبارزه كند. بعلاوه، باعث مي‌شود كه كل چيز بوي مركبات تازه داشته باشد!

 

2. جوش شيرين

 

جوش شيرين يك خوشبو كننده و ضدعفوني كننده عالي و بي خطر براي مواد غذايي است، به علاوه به آرامي ساينده است، بنابراين مي توانيد بدون آسيب رساندن به داخل مايكروويو، ريزش ها را از بين ببريد. دو قسمت جوش شيرين و يك قسمت آب را با هم مخلوط كنيد تا خميري غليظ و ساينده درست كنيد. خمير جوش شيرين خود را روي بدترين لكه ها بماليد، به كل قسمت داخلي مايكروويو يك پوشش يكنواخت بدهيد، سپس اجازه دهيد به مدت پنج دقيقه بماند. در اين مرحله، مي توانيد خمير و لكه ها را با آن پاك كنيد يا مي توانيد با استفاده از روش بعدي دو برابر كنيد.

 

دست يك زن براي لمس دكمه اي روي مايكروويو فولاد ضد زنگ دراز مي شود.

 

3. سركه

 

اين هك تقريباً به آساني هك اول است و شما مي توانيد آن را به تنهايي يا به عنوان ادامه خيساندن جوش شيرين خود انجام دهيد. فقط يك كاسه را با دو فنجان آب و دو قاشق غذاخوري سركه سفيد پر كنيد و مخلوط را به مدت يك يا دو دقيقه در مايكروويو قرار دهيد. سركه داراي خواص پاك كنندگي قدرتمندي است و همراه با بخار، تمام موادي كه روي مايكروويو شما بسته شده اند را از بين مي برد. درب مايكروويو را براي چند دقيقه پس از اتمام كار بسته نگه داريد تا بخار واقعاً كار كند. سپس آن را باز كرده و آن را پاك كنيد، مطمئن شويد كه باقي مانده جوش شيرين از روش قبلي را پاك كنيد.

 

 

 

حالا يك نفس عميق بكش. متوجه چيز متفاوتي شده ايد؟ درست است، ديگر از بوي پاپ كورن سوخته يا بوي ماندگار شام هفته گذشته خبري نيست! علاوه بر پاك‌كننده‌هاي فوق‌العاده، همه اين هك‌ها بوي نامطبوع را از مايكروويو شما نيز پاك مي‌كنند. اكنون شما آماده هستيد تا يك وعده غذايي آسان بدون درهم ريختگي و بدون استرس در مورد ميكروب ها يا طعم هاي ناخواسته درست كنيد.

منبع : فروشگاه اينترنتي كالاپايا 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۵۳ توسط:sam موضوع:

وكيل طلاق توافقي

وكيل طلاق توافقي

وكيل براي طلاق توافقي در تهران وكيل

وكيل طلاق توافقي متخصص امكان اين را دارد كه پروسه طلاق توافقي را در مدت سه الي پنج روز به سرانجام برساند. در حالي كه اگر وكيل طلاق توافقي متخصص نباشد اين پروسه تا سه ماه امكان رسيدن به راي را نخواهد داشت.

z6_xr2.png

شايد در نگاه اول گرفتن وكيل طلاق توافقي دربر دارنده هزينه باشد ولي همين كه فقط يك مورد جلسات مشاوره بهزيستي كه 45 روز مي باشد توسط وكيل طلاق توالفقي متخصص حذف مي گردد خودش نشانگر اهميت و ضرورت استفاده از وكيل طلاق توافقي مي باشد. مورد بعدي بحث جلسات دادگاه مي باشد كه در صورت عدم وجود وكيل طلاق توافقي زوجين نياز به مراجعه چندين و چندباره به دادگاه را در شرايط كرونايي موجود دارند كه مسلما با وجود وكيل طلاق توافقي به هيچ عنوان نياز به حضور زوجين در هيچ كدام از مراحل دادگاه نيست و فقط يك بار جهت انجام آزمايش بارداري زوجه با هماهنگي وكيل طلاق توافقي خويش در آزمايشگاه حاضر مي گردد.

 

مشكلات طلاق توافقي

وكيل به شخصي گفته مي شود كه در طلاق توافقي تخصص دارد و طلاق توافقي عبارت است از طلاقي كه در آن زوج و زوجه در ارتباط با تمامي حقوق و تكاليف يكديگر به توافق جامع و واحدي خواهند رسيد كه به اختصار در رابطه با هر يك از اين حقوق و تكاليف در ذيل بحث خواهيم كرد.


معمولا پس از صدور حكم طلاق توافقي، شوهر هيچ اجباري براي آمدن به محضر ندارد و چون اين طلاق با توافق طرفين صورت مي‌گيرد، به لحاظ قانوني رفتن به محضر هم بايد با توافق طرفين باشد و نمي‌شود توافق طرفين را با الزام همراه كرد، بنابراين براي حل اين مشكل شايد بهترين راهكار اين باشد كه طرفين الزام رفتن به محضر را نيز جزيي از تعهدات خود در دادخواست ذكر كنند تا در نهايت در حكم دادگاه منعكس شود. در اين صورت مي‌توان الزام شوهر را به آنچه خود تعهد داده است، از دادگاه درخواست كرد.

مزيت طلاق توافقي توسط وكيل

از مزاياي كمك گرفتن از وكيل طلاق توافقي مي توان به موارد زير اشاره كرد:


ظرف مدت سه تا هفت روز كاري انجام خواهد شد.

  • نيازي به حضور زن و مرد در دادگاه نمي باشد.
  • توافقات زن و مرد توسط وكيل صورت جلسه و مطابق آن حكم صادر ميشود.
  • اجراي صيغه طلاق هم بدون حضور زن و مرد و توسط وكيل ميباشد.
  • نيازي به حضور زن و مرد در جلسات مشاوره نميباشد و وكيل به جاي آنها در جلسات مشاوره شركت خواهد كرد.

 

مهريه

در طلاق توافقي زوجين اجازه دارند به هر نحو ممكن تصميم گيري كنند و حتي زوجه قادر است در ازاي تحقق شروط مد نظر خود از دريافت مهريه صرف نظر كند

نفقه

نقه يك نوع حقوق مالي متعلق به زوجه است كه متناسب با شوونات اجتماعي و خانوادگي او تعيين ميگردد و زوج هم ملزم به پرداخت ان مي باشد مگر تنها به يك دليل و ان هم عدم تمكين زوجه مي باشد كه در قانون شرايط كلي ان تعيين گرديده است. حال مي توان گفت در طلاق توافقي زوجين مي توانند در نحوه ي پرداخت اين حقوق مالي به توافق برسند و حتي ميزان آن را از حد متكارف بكاهند و يا حتي افزايش دهند.

جهيزيه

جهيزيه عبارت است از اموالي كه زوجه در ابتدا جهت شروع زندگي مشترك به منزل زوج آورده و زوج نسبت به آن هيچ گونه حقي ندارد.در طلاق توافقي در رابطه با جهزيه زوجين در تصميم گيري مختار هستند و هر گونه تصميم از جانب ايشان پذيرفته و مسموع خواهد بود.

اجرت المثل

زوجه بر حسب كارهايي كه در امر خانه داري انجام ميدهد مستحق اجرت المثل خواهد بود مگر آن كه قصد تبرع داشته باشد كه اصل بر عدم آن است و در صورتي كه مرد قصد تبرع را از جانب زوجه ادعا نمايد بايد آن را به اثبات برساند.در طلاق توافقي معمولا زوجين در اين رابطه به توافق خواهند رسيد كه زوج مبلغي را به عنوان اجرت المثل به زوجه پرداخت نمايد.

حضانت فرزندان

مطابق با قانون حضانت فرزندان تا سن 7سالگي با مادر است و بعد از آن حضانت با پدر است.حال در طلاق توافقي زوجين ميتوانند با توجه به شرايط يكديگر بر خلاف مفاد قانون به توافق برسند.

نفقه فرزندان

مطابق با قانون ، پرداخت نفقه فرزندان ،در هر سني با پدر است و در صورت امتناع از پرداخت آن مجازات حبس در انتظار پدر خواهد بود.اما در طلاق توافقي زوجين مي توانند توافق كنند كه نفقه فرزندان بر عهده مادر قرار بگيرد.

 

چه زمان زن حق طلاق دارد؟

  • استنكاف شوهر از دادن نفقه
  • سو معاشرت يا رفتار زوج
  • ابتلا به بيماري صعب ‌العلاج
  • جنون مرد،هنگامي كه فسخ نكاح ممكن نيست
  • محكوميت مرد به حبس بيش از 5 سال
  • اعتياد مرد
  • ترك زندگي از سوي مرد

برگه دادخواست توسط وكيل طلاق توافقي

در برگه دادخواست صدور گواهي عدم امكان سازشوكيل طلاق توافقي )‌ مواردي كه بايد درج شود عبارتند از:

  • مشخصات طرفين: نام، نام‌خانوادگي،‌ نام پدر، شغل، محل اقامت خواهان و خوانده
  • مشخصات وكيل يا نماينده قانوني (در صورت وجود)
  • تعيين خواسته و بهاي آن: تقاضاي صدور گواهي عدم امكان سازش (طلاق توافقي)‌ دلايل و منظمات دادخواست: فتوكپي مصدق عقدنامه ازدواج

 

در طلاق توافقي در مورد چه چيزهايي بايد توافق شود

تمامي حقوق زن شامل مهريه. نفقه. اجرت المثل. حضانت فرزند. نحوه ملاقات با فرزند و نفقه فرزندان بايد به صورت دقيق توافق شود.

 

  • مدت زمان عده در طلاق توافقي

 در صورتيكه زن باكره نباشد مدت زمان عده سه ماه و ده روز است ولي در صورتيكه خانم باكره باشد ديگر زمان عده وجود نخواهد داشت.

 

  • آيا در طلاق توافقي امكان گرفتن مهريه است

در طلاق توافقي تمامي شرايط به توافق محضري طرفين بستگي خواهد داشت و در صورتيكه ميزان مهريه مشخص يا بذل شده باشد و حق رجوع به ما بذل اسقاط شده باشد ديگر وجه نميتواند بعد از طلاق مهريه ي خود را مطالبه نمايد.

 

 

دادخواست توسط وكيل طلاق توافقي

نمونه دوم دادخواست توسط وكيل طلاق توافقي

رياست محترم دادگاه هاي خانواده تهران

با سلام احتراما اينجانبان بر طبق كپي مصدق عقدنامه پيوست از مورخ در عقد نكاح دائم يكديگر مي باشيم كه به دليل عدم تفاهم اخلاقي تمايل به جدايي و طلاق داريم. لذا از محضر محترمتان صدور گواهي عدم امكان سازش (طلاق توافقي) مورد استدعاست.

نمونه اول دادخواست توسط وكيل طلاق توافقي

به شرح مندرج در سند ازدواج رسمي شماره ترتيب ………… دفتر ازدواج شماره…………..اينجانب ………. با …………..در تاريخ   ……….. ماه ………….به عقد دائم يكديگر در آمده ايم كه با وصف آنكه داراي فرزند مشترك نمي باشيم/مي باشيم بواسطه عدم تفاهمات اخلاقي وروحي منجر به اختلافات متعدد حاصله قادر به ادامه زندگي مشترك زناشوئي نمي باشيم لهذا بواسطه مذكور شده مصمم به طلاق بوده با تقديم دادخواست مذكور صدور گواهي مذكور جهت ارائه به دفترخانه طلاق واجراي صيغه طلاق را درخواست داريم.

شرايط و توافقات حاصله به اين شرح است: ?-زوجه تمامي مهريه خود/يا قسمتي از آنرا را شامل ……….. سكه بهار آزادي يا وجه نقد ومبلغ …………………….ريال را همزمان با اجرا ووقوع طلاق به زوج بذل نموده وزوج قبول بذل مي نمايد.?-جهيزيه در نزد زوجه بوده ووي ادعاي در اينخصوص ندارد.?-زوجه باردار نبوده و فاقد فرزند مشترك /يا داراي ……فرزند مشترك مي باشيم و شرايط حضانت و ملاقات به اين شرح است…………………………………………………….?-زوجه ادعاي در خصوص نفقه واجرت المثل ندارد/يا دارد و…………….مبلغ دريافت مي نمايد.

مشاوره حقوقي طلاق توافقي: طلاق ميتواند به درخواست زوج(مرد)، زوجه(زن) و يا با توافق زوجين  براي طلاق(طلاق توافقي)انجام پذيرد. در طلاق توافقي لازم است هردوي زن و شوهر در تمام موضوعات ومراحل رسيدگي توافق وحضور داشته باشند. البته در صورت اتخاذ وكيل طلاق توسط زوجين ، بدون حضور آن ها نيز روندكارانجام خواهد گرفت.

با توجه به زياد شدن مشكلاتي همچون طلاق و پيامد هاي منفي بعد از جدايي به ويژه براي فرزندان طلاق؛ زوجين بايد با مشاوره حقوقي طلاق توافقي آشنايي داشته باشند. بوسيله مشاوره حقوقي رايگان از بسياري از مسائل آگاه خواهيد شد.

مدارك لازم براي طلاق توافقي

مدارك لازم براي طلاق توافقي شامل كارت ملي، شناسنامه و عقدنامه است. براي دادخواست زوجين بايد براي ارائه مدارك ذكر شده به دفتر خدمات قضايي (در تهران) و يا واحد ثبت دادخواست (در شهرستان) مراجعه كنند. دادخواست مربوطه “صدور گواهي عدم امكان سازش (طلاق توافقي)” مي باشد.

 

 

وكيل طلاق توافقي به اين صورت است كه دادگاه صالح بر اساس آدرس محل سكونت زوجين تشكيل مي شود. با ارسال پيامكي حاوي شعبه و تاريخ مربوطه،به زن و شوهر؛ هردوي آن ها بايد باهم در زمان مقرر در شعبه حضور داشته و خواسته ي خود مبني بر طلاق توافقي را مطرح كنند. دراين جلسه دادگاه طرفين را به داوري ارجاع مي دهد.

داوري

داوري به اين صورت است كه در صورت امكان زوجين طبق اعلام دادگاه از بين بستگان و يا آشنايان مورد اعتمادشان داوراني را به دادگاه معرفي ميكنند. در غير اين صورت دادگاه خود مبادرت به انتخاب داور خواهد كرد.

علاوه بر اين دادگاه آن ها را به مركز مشاوره هم ارجاع ميدهد. در اين مراكز علت عدم توافق خود را مطرح ميكنند. اگر مشاوره در جهت ايجاد صلح و سازش باز هم موفقيت آميز نبود مشاور نظر كارشناسي خود را كتبا به دادگاه اعلام مي كند.

 

گواهي عدم امكان سازش

گواهي عدم امكان سازش پس از بررسي  نظركارشناسي مشاور و داور،توسط قاضي صادر مي شود. در همان جلسه زن و شوهر بايد حق تجديد نظرخواهي و فرجام خواهي را از خود ساقط كنند؛ كه با اين كار راي دادگاه قطعي شده و گواهي قطعيت در سه نسخه صادر ميشود. به هريك از طرفين يك نسخه داده مي شود.

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق پس از صدور گواهي امكان عدم سازش انجام مي گيرد. در صورت باكره بودن زوجه، بايد در ضمن توافقات به اين امر اقرار كند. لازم است كه قبل از اجراي صيغه طلاق، گواهي سلامت بكارت خود را از پزشكي قانوني دريافت كند.

در صورت باكره نبودن با انجام آزمايش خون، گواهي عدم بارداري را دريافت مي كند. در اين مرحله زوجين مي توانند با اين گواهي و قطعيت گواهي عدم سازش به هر يك از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق مراجعه كرده و صيغه طلاق در خصوص آن ها جاري خواهد شد. لازم به ذكر است كه گواهي امكان عدم سازش تنها سه ماه اعتبار دارد.

در ابتداي امر وكيل طلاق توافقي را شرح مي دهيم تا بعد به حضانت در اين نوع طلاق بپردازيم. طلاق توافقي به طلاقي گفته مي شود كه زن و شوهر زماني كه ادامه زندگي مشترك را ممكن ندانستند با تنظيم دادخواست و قراردادي مشترك به دادگاه از يكديگر بصورت توافقي جدا مي شوند. به موجب قرار مشترك طرفين تكليف مهريه، حضانت فرزند و …. مشخص مي شود و دادگاه با توجه به توافق طرفين اقدام به صدور حكم مي كند. در اين توافق و قرارداد اوليه طرفين ممكن است با وجود اينكه سن كودكان بيش از 7 سال باشد حضانت آن ها را به مادر بسپارند و البته در اكثر مواقع تامين نفقه كودكان به عهده پدر است كه متعهد به پرداخت نفقه فرزندان خود مي شود و بهتر آن است كه اين شرط نيز ذكر شود كه نفقه هرساله با توجه به تورم افزايش يابد. البته طرفين در اين توافق ضمن طلاق توافقي مي توانند شروط ديگري نيز قيد كنند مثل اينكه اگر مادر اقدام به ازدواج مجدد نمود فرزند يا فرزندان نزد او بمانند يا خير. لازم به ذكر است كه مادر علي رغم داشتن حضانت فرزند نمي تواند براي خروج او از كشور تصميم گيري نمايد و اين امر از مسائلي است كه در حيطه ولايت پدر مي باشد و مادر فقط با اخذ وكالت تنظيمي در دفترخانه از پدر امكان تصميم گيري در اين مورد را دارد.

يعني در صورتي كه تا مدت سه ماه پس از صدور اين گواهي اگر زوجين با مدارك مربوطه به دفترخانه مراجعه نكنند؛ اعتبار اين گواهي و تمام توافقات في مابين آن ها از بين خواهد رفت. در ضمن در مدت اعتبار گواهي عدم سازش، هيچ كدام از طرفين قادر نخواهد بود به تنهايي توافقات را از بين ببرد. تنها با توافق ثانويه طرفين امكان از بين بردن توافق اوليه وجود دارد. همچنين ميتوانيد جهت كليه امور مربوط به طلاق از وكيل پايه يك دادگستري كمك بگيريد.

طلاق داراي انواع مختلفي است طلاق ممكن است به صورت طلاق توافقي ميان زن و مرد اتفاق بيفتد در اين صورت طر بايد نسبت به امور مالي مربوط به ازدواج با يكديگر توافق نمايند

اين امور عبارتند از مهريه نفقه و اجرت المثل ايام زوجيت به عنوان مثال زوجه قبول مي نمايد در اثر ابراء مهريه يا بخشش كل مهريه يا قسمتي از آن وكالت در طلاق ين را از مرد دريافت نمايد و با گرفتن يك وكيل دادگستري از جانب شوهر عمليات طلاق توافقي را نهايي كنند بنابرا در طلاق توافقي طرفين نسبت به تمامي موارد مالي مربوط به ازدواج با يكديگر توافق مي نمايند برخي اين تصور نادرست را دارند كه اگر طلاق به صورت توافقي باشد ديگر مهريه به زن تعلق نخواهد گرفت اما بايد در نظر داشت كه مرد و زن ميتوانند نسبت به ميزان مهريه نوع آن با يكديگر توافق نمايند حتي ميتوانند مهريه را عوض كرده و به فت يا عنوان مثال با در ??ميليون تومان پول نقد كلمه اي كه عبارت است از ???سكه بهار آزادي را به مرد ببخشد بنابراين فت يا در طلاق توافقي ممكن است زن بر اساس توافقات صورت گرفته في مابين طرفين كل مهريه يا قسمتي از آن را در نمايند يا حتي به جاي مهريه مصرح در سند نكاحيه مال ديگري از جمله پول نقد يا هر چيز ديگري را به مالكيت خود درآورد و اين يك امر كاملا توافقي في مابين طرفين است همچنين ممكن است مرد و زن توافق نمايند زن تمامي مهريه خود را ببخشد و هيچ مالي به او تعلق نگيرد در واقع در مقابل گرفتن وكالت در طلاق از جانب مرد مرحله خود را نيز به با ند ايشان بذل نمايد در اين صورت مرد هيچ گونه تعهدي نسبت به پرداخت مهريه نخواهد داشت در نتيجه زن ميتوا فت يا گرفتن يك وكيل دادگستري از جانب مرد مراحل مربوط به طلاق توافقي را پيش برده و در نهايت حكم طلاق را در نمايد بايد بدانيم كه طرفين مي توانند مال ديگري به جز آنچه كه در سند نكاحيه ذكر شده عنوان مهريه در زمان طلاق توافقي تعيين و رد و بدل نمايند و اين تصور صحيح نيست كه زن تحت هيچ شرايطي در طلاق توافقي هيچ پولي دريافت نمي كند و مستحق مهريه نخواهد بود براي انجام مراحل طلاق توافقي نيز علاوه بر مراجعه به قسمت هاي مختلف سايت گروه وكلاي مهرآيين مي توانيد با شماره تلفن هاي اين گروه تماس حاصل كرده و با وكلا و مشاوران گروه به صورت رايگان صحبت كرده و سوالات خود را از ايشان بپرسيد وكلاي گروه وكلاي مهرآيين شما را در مسير گرفتن طلاق شما.

 

منبع:

https://www.tehran-atorney.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D9%82-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82%DB%8C


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۷:۳۰ توسط:sam موضوع:

امروزه براي باتري از چه صفحاتي استفاده ميشود ؟

امروزه براي باتري از چه صفحاتي استفاده ميشود ؟

 

1. باتري حصيري شيشه اي جاذب (AGM)

باتري آ جي ام يك باتري ويرا است كه براي پشتيباني از نيازهاي انرژي الكتريكي بالاتر در وسايل نقليه مدرن طراحي شده است. اين شبيه به يك باتري سلول مرطوب است، اما يك جداكننده فايبرگلاس ("حصير شيشه اي") محلول الكتروليت را جذب مي كند و آن را در جاي خود نگه مي دارد

در ادامه با ما همراه باشيد تا يكي از تخصصي ترين مقالات سايت تليسان را بخوانيم و به اطلاعاتمان بيافزاييم.

6_3qrp.png

اين نوع باتري عملكرد بهتري نسبت به نمونه هاي سيل دار و ژل سلولي خود دارد.

 

اين باتري مي تواند تا 5 برابر سريعتر شارژ شود و 3 برابر عمر چرخه بيشتري را نسبت به يك باتري معمولي تحمل كند. همچنين مي تواند تا 80 درصد از وزارت دفاع خود را كاهش دهد.

 

باتري آجي ام براي خودروهايي با برنامه هاي استارت-استاپ خودكار و با بازيابي انرژي ترمز ايده آل است. با اين حال، مي تواند 40 تا 100 درصد بيشتر از باتري هاي معمولي هزينه داشته باشد.

 

2. باتري چرخه عميق

باتري چرخه عميق نوعي باتري سرب اسيدي است و مي تواند سيل يا آب بندي شود. از صفحه باتري ضخيم تري در سلول هاي خود استفاده مي كند و ماده فعال متراكم تري دارد.

 

نوع باتري چرخه عميق براي انرژي پايدار با كاهش جريان كمتر در دوره هاي زماني طولاني طراحي شده است. كارشناسان تليسان ميگويند اين براي وسايل نقليه تفريحي، چرخ دستي‌هاي گلف و وسايل نقليه دريايي مناسب‌تر است - به همين دليل به آن باتري دريايي نيز مي‌گويند.

 

3. باتري ليتيوم يون (Li-Ion).

شما اغلب باتري ليتيوم يوني را در خودروهاي هيبريدي يا الكتريكي پيدا خواهيد كرد. باتري ليتيوم يوني مي تواند انرژي بيشتري ذخيره كند و زمان شارژ سريع تري دارد. همچنين نسبت به باتري هاي معمولي سبك تر است كه براي خودروهاي الكتريكي ضروري است.

 نكته اي از تليسان :  وزن كمتر به معناي مسافت بيشتر با يك بار شارژ است

 

 

در حالي كه يك بسته باتري ليتيوم يوني هزينه بسيار بيشتري نسبت به باتري هاي اسيد سرب دارد، اما عمر طولاني تري دارند. اكثر سازندگان گارانتي 5 تا 8 ساله براي باتري هاي ليتيومي خود مي دهند، اما مي توان انتظار داشت كه بين 10 تا 20 سال عمر كنند.

 

قطعات باتري ليتيوم يون قابل بازيافت هستند، كه يكي ديگر از مزاياي آن است كه آن را گزينه خوبي براي آگاهان محيط زيست مي كند.

 

4. باتري نيكل متال هيدريد

باتري (هيدريد نيكل-فلز) اغلب در خودروهاي هيبريدي استفاده مي شود، اما در برخي از خودروهاي الكتريكي موفق است. اين باتري هيبريدي نسبت به باتري ليتيوم يون يا اسيد سرب داراي چرخه عمر طولاني تري است.

 

با اين حال، آنها نرخ خود تخليه بالايي دارند، گران هستند و در دماهاي بالا گرماي زيادي توليد مي كنند. به همين دليل است كه باتري فلزي هيدريد نيكل براي خودروهاي برقي شارژي كارايي كمتري دارد و روي خودروهاي هيبريدي متمركز شده است.

 

اكنون كه برخي از انواع رايج باتري خودرو را پوشش داده‌ايم، بياييد به برخي از سؤالات متداول بپردازيم.

ميتوانيد ادامه اين مقاله مهم را در وب سايت تليسان بخوانيد در نظر داشته باشيد كه شما ميتوانيد براي خريد باتري ماشين از طريق اين سايت اقدام كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۹:۵۸ توسط:sam موضوع: