در جوارِ دوست در جوارِ دوست .

در جوارِ دوست

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاريابي پيامكي به نحوه صحيح استفاده كنيد، علاوه بر اينكه به مشتريان خود دسترسي پيدا مي كنيد، آن ها را مشتريان دائمي خود مي كنيد.

اگر شما كسب وكاري راه اندازي كرده ايد كه قصد توسعه وگسترش آن را داريد و نياز به تبليغ داريد، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفي مي كنيم.

با توسعه روز افزون تكنولوژي و رسانه هاي اجتماعي در بين افراد جامعه، ديگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاري زندگي

خود نيستيم.

يكي از اين تكنولوژي ها سامانه پيامكي است. بهترين راه و وسيع ترين راه براي تبليغ كسب وكار هاي كوچك و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس مي باشد.

اين روش با كم ترين هزينه و با سرعت بيشتر و همچنين امكان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسيدن به هدف ياري مي كند.

شما مي توانيد بازدهي فعاليت هاي بازاريابي تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گيري كنيد و تأثير ارتباط با مشتريان را بررسي كنيد.

مي توانيد از طريق ماژول انتقادات و پيشنهادات،اين امكان را به مشتريان بدهيد كه نظراتشان را از طريق ارسال پيامك اعلام كنند.

اين امر باعث مي شود شما به يك پله جلوتر حركت كنيد، زيرا با انتقادات و پيشنهادات سازنده مي توانيد به مزيت رقابتي دست پيدا كنيد.

در اين سامانه ميتوانيد به جاي شماره از نام تجاري استفاده كنيد و باعث ماندگاري نام تجاري كسب و كار تاندر ذهن مشتريان خود شويد.

به همين سادگي نام برند خود را بر سر زبان ها بياوريد.

مديران و صاحبان كسب و كار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده ميكنند؟

ما هميشه به صاحبان مشاغل توصيه مي كنيم كه براي توسعه و پيشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده كنند، در حالي كه مشتريان نيز مي توانند از مزاياي پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دريافت پيامك، از تخفيف ها و پيشنهاد هاي اختصاصي مطلع مي شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سريعتر ارتباط برقرار مي كند و اين راهي است براي وفادار كردن مشتريان.

ما در تلاش هستيم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پيامك را در كشور توسعه دهيم، اين تلاش ما قطعاً به صاحبان كسب وكار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريانشان كمك قابل توجه اي خواهد كرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غير تبليغاتي

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس براي تبليغات، براي موارد غير تبليغاتي هم مي توان استفاده كرد براي سازمان هايي كه به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بيمارستان ها، نمايندگي بيمه، مراكز مذهبي و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامي مواردي كه نام برده شد، اكثر مشتريان دائمي هستند يا حداقل براي يك بار به اين مراكز مراجعه كرده اند.

از طريق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتي در زمينه سلامت و رعايت بهداشت و يا تخفيف در ارائه خدمات، مي توانيد ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك، بهترين بازخورد پيامك هاي ارسال شده را دريافت مي كنيد:

ارائه بخش نظر سنجي در مورد خدمات ارائه شده در بخش هاي مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پيامكي، از مشتريان خود بخواهيد كه انتقادات و پيشنهادات خود را به صورت مستقيم با مديريت يا مسئول مربوطه در ميان بگذارند.

ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات هوشمند در بخش هاي مختلف بيمارستان، براي سهولت در ارسال پيامك

با كمك پنل ارسال اس ام اس اين امكان را به مشتريان خود بدهيد كه پيشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بيمارستان و كادر درماني و همچنين پرسنل امور اداري را با اين روش بيان كنند.

علاوه بر اينكه مي توان به وسيله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتريان جويا شد، مي توان نظرات پرسنل و كادر اداري را در مورد رفتار ارباب رجوع نيز جويا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزايايي دارد؟

با در اختيار داشتن پنل ارسال اس ام اس مي توانيد به شماره هاي منطقه مورد نظر و يا شماره هاي شهر و استان هاي سراسر كشور پيامك ارسال كنيد.

شماره هاي همه ي شهر ها و مناطق مختلف كشور در سامانه پيامكي ثبت شده است و شما مي توانيد به راحتي به تمامي شماره ها پيامك ارسال كنيد.

سرعت بالاي ارسال پيامك يكي از مزاياي مهم  است كه كار را براي ارسال اس ام اس انبوه راحت تر مي كند.

ماندگاري پيامك در گوشي همراه  يكي از مهمترين مسايل است.

اس ام اس فضاي زيادي را احاطه نمي كند و هيچ زحمتي براي نگه داري ندارد، پس تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد، اين است كه از محتواي مناسب استفاده كنيد تا براي مخاطبان جذابيت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب يكي از مواردي هست كه در هدفمند كردن تبليغات تاثير مثبت دارد.

با استفاده از يك سامانه پيامكي ميتوانيد مخاطبان را با دقت تفكيك كنيد.

مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي به تمام مناطق شهرهاي بزرگ، پيامك ارسال كنيد.

قابليت ارسال پيامك انبوه به اصناف، پزشكان، اساتيد دانشگاه، ارگان هاي دولتي، بيمارستان ها و …،

 با داشتن پيش شماره مربوط به استان يا شهر مورد نظر مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي، پيامك ارسال كنيد.

مي توانيد شماره هاي مخاطبان خود را در دسته بندي هاي مختلف تنظيم كنيد تا در زمان ارسال پيامك انبوه، سريعتر ارسال كنيد.

همچنين با استفاده از پنل اس ام اس مي توانيد مناسبت هاي ملي را به صورت ارسال پيامك انبوه، ارسال كنيد.

با امكانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاريابي خود شكست نخواهيد خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس نداريد، با توصيه هاي ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در كسب و كار خود فكر كنيد.

منبع: وبسايت پنل پيامك مديانا


برچسب: اس ام اس خدمات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۴:۱۵ توسط:sam موضوع:

قيمت و هزينه‌هاي كاشت دندان و ايمپلنت+ فيلم

قيمت و هزينه‌هاي كاشت دندان و ايمپلنت+ فيلم

 

ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن به عوامل زير بستگي دارد:

برند ايمپلنت، برند شخصي دندانپزشك، تضمين كيفيت، هزينه ي جانبي، شرايط پرداخت و نگهداري.

برند ايمپلنت دندان

شركت هاي گوناگوني ايمپلنت دندان را توليد مي كنند كه جنس آن از تيتانيوم مي باشد. ايمپلنت هايي كه در ايران استفاده مي شود غالبا اروپايي، آمريكايي و كره اي مي باشد. پياده سازي ايمپلنت دندان مستلزم تجهيزات خاصي مي باشد كه با توجه به در دسترس بودن آن امكانات در هر كشور، نوع ايمپلنت انتخاب مي‌شود. بديهي است كه برندهاي معتبر دنيا هزينه ي زيادي را براي افراد در پي خواهد داشت.

 ايمپلنت آمريكايي در درجه ي اول قرار دارد و پس از آن ايمپلنت اروپايي مطرح مي شود. ايمپلنت آمريكايي ممكن است هزينه اي بالغ بر پنج ميليون داشته باشد. ايمپلنت كره اي ارزان تر بوده و ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن آن حدود 3-2 ميليون تومان است.

برند شخصي دندانپزشك

به خاطر داشته باشيد كه تنها برند ايمپلنت دندان مطرح نيست و موضوع مهارت دندانپزشكان نيز از اهميت بسياري برخوردار است. بهترين برندها در دردست افراد غيرمتخصص بي فايده است. علاوه بر آن دندانپزشكان مطرح مبالغ زيادي را دريافت مي كنند كه بخشي از آن به ويزيت و دستمزد مربوط مي شود. اگر ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن براي شما مهم است پيش از انجام آن جست و جوي كافي را انجام دهيد تا بتوانيد پزشك ايده آل را انتخاب كنيد تا ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن كمي متناسب با بودجه ي شما شود.

تضمين كيفيت

هميشه درهركاري درصد خطايي وجود دارد كه ايمپلنت دندان مستثني از اين قضيه نيست. حتي اگر جنس ايمپلنت مناسب بوده و پزشك نيز مهارت كافي را داشته باشد حدود 3% امكان دارد كه ايمپلنت جوش نخورد. اگر ايمپلنتي كه انتخاب كرده ايد ضمانت داشته باشد مي توانيد براي بار دوم نزد دندانپزشك خود رفته و آن را رايگان انجام دهيد. در اين صورت ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن براي بار دوم شما را شوكه نخواهد كرد.

هزينه جانبي

گول تبليغات را نخوريد. گاهي اوقات در برخي تبليغ ها مشاهده مي شود كه ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن و خدمات آن را كم تر اعلام مي كنند در صورتي كه بعدها هزينه هاي اضافي در خصوص روكش، پودر و ... از شما گرفته مي شود. پيش از انجام ايمپلنت دندان تمامي هزينه ها را بپرسيد.

شرايط پرداخت

برخي دندانپزشكان شرايطي براي شما فراهم مي كنند كه مي توانيد نيمي از ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن را قبل از انجام عمليات و مابقي را به صورت اقساطي بين 6-3 ماه پرداخت كنيد.

نگهداري

نكته ي مهم اين است كه شما بايد همانگونه كه از دندان طبيعي خود مراقبت مي كنيد به ايمپلنت دندان نيز رسيدگي كنيد. ايمپلنت دندان بر خلاف دندان طبيعي نمي پوسد اما با رعايت نكردن بهداشت شرايطي براي لثه و اطراف آن پيش مي آيد كه ايمپلنت دندان را به خطر مي اندازد. مراقبت هاي روزانه بايد به دقت و منظم انجام شود. به ياد داشته باشيد كه در طول درمان ايمپلنت و پس از آن جهت چكاپ به پزشك مربوطه مراجعه كنيد.

نتيجه گيري

ايمپلنت دندان قيمت و هزينه هاي مختلفي دارد كه متغير است و ممكن است حدود 4-2 ميليون باشد. عواملي مانند جنس ايمپلنت، جراح مربوطه، لابراتور پروتز، قطعات مصرفي و ... بر ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن تاثير مي گذارد. به طور كلي پس از دندان طبيعي، هيچ چيزي نمي تواند جاي ايمپلنت دندان را پر كند و در مقايسه با ساير روش ها ماندگاري بيشتري داشته و ظاهري طبيعي تر دارد.

acv5_m1.jpg

مزاياي ايمپلنت دنداني

?-بهبود ظاهر شما

يكي از اساس ترين فوايد كاشت ايمپلنت هاي دندان مربوط مسئله زيبايي و ظاهر آن است و امپلنت موجب حفظ استخوان دهان شده و شكل ظاهري صورت را حفظ مي كند. بنابراين موجب زيبايي صورت مي شود. زماني كه اكثر دندان هاي طبيعي از بين رفته اند، در استخوان دهان چيزي براي رشد يا تحريك آن عوض نمي شود.

اگر دندان ها از بين بروند بدن انسان تصور مي كند كه فك بالايي براي مراقبت از دندان ها مهم نيست و به اين علت فك بالا شروع به انحلال مي كند. اين مسئله باعث افتادگي صورت مي شود، چين و چروك در اطراف دهان به وجود مي آيد، لب ها بهم چسبيده مي شوند.

همين طور موجب اين مي شود كه سن فرد بيشتر به نظر برسد. شما با كاشت ايمپلنت دندان مي توانيد سنتان را 20 سال جوانتر كنيد و لبخندتان را زيبا تر كنيد.

?-دريافت نتايج فوري

كاشت ايمپلنت به هيچ وجه از بين نميرود و تا اخر عمر باقي مي ماند و همين طور به شما براي جويدن و ميل كردن غذا بسيار كمك مي كند و شما مي توانيد از آنها مثل دندان هاي طبيعي اتان استفاده كنيد.

اين مورد را فراموش نكنيد كه كاشت ايمپلنت براي هر فرد بستگي به شرايط جسماني آن فرد دارد و باهم متفاوت است. اما نگران نباشيد پزشكان متخصص و ماهر به راحتي با گذشت يك دوره فك و دهان شما را به طور كامل برسي مي كنند و خدمات را به درستي ارائه مي دهند.

?-بازگرداندن اعتماد به نفس و تجديد اعتماد

كاشت ايمپلنت دندان به قدري طبيعي  و زيبا است كه فرد با انجام اين عمل در خود احساس خوبي مي كند. زيرا ايمپلنت دندان به شما علاوه بر اينكه زيبايي ميبخشد باعث راحت تر جويدن غذا نيزمي شود. اين عوامل باعث شما اعتماد به نفس بيشتري پيدا كنيد.

?-در موقعيت هاي روزمره راحت باشيد

ايمپلنت دندان برعكس پروتزهاي دنداني است زيرا كه نيازي بنيست براي تميز كردن آنها را جابه جا كنيد يا موقع خواب آنها را دربياوريد. اين دندان ها دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي خودتان عمل مي كند و دائمي است.

 

?-دندان هاي خود را به حالت طبيعي خود بازگردانيد

ايمپلنت دندان به دليل اينكه مانند ريشه دندان جايگزين مي شود دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي عمل مي كند و هيچ كس متوجه كاشت ايمپلنت نمي شود.

در برخي موارد كاشت ايمپلنت نياز به خورد كردن دندان كناري دندان از بين رفته است تا ساختاري طبيعي تر داشته باشد و به خوبي عمل كند و اين را بدانيد ساختار تخريب شده دندان طبيعي هيچ وقت درست نمي شود. اما در پرئتز به دليل اينكه از دندان كناري براي اين عمل استفاده مي كنند موجب تخريب آن دندان نيز مي شوند.

?-بهبود كلي كيفيت زندگي شما

ايمپلنت دندان باعث مي شود چهره اي زيبا تر به همراه دندان هاي طبيعي داشته باشيد و همين طور در جويدن و خوردن غذا نيز راحت تر باشيد.

كاشت ايمپلنت دندان لبخند شما را زيبا تر مي كند و همين طور باعث اين مي شود به راحتي صحبت كنيد و غذا ميل كنيد و همين طور احساس بهتري داشته باشيد.

ايمپلنت دندان به سلامت دندان و دهان شما بهبود مي بخشد و همين طور كاشت ايمپلنت دندان از بيماري هاي عفونت مزمن ناشي از باكتري، پريودنتال و بيماري هاي التهابي تا حد ممكن جلوگيري مي كند.

به اين خاطر كه كاشت ايمپلنت دندان بسيار طبيعي است و اين دندان ها دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي انسان است مراقبت و نگهداري از آنها نيز دقيقا مشابه دندان هاي طبيعي است. مسواك زدن و نخ دندان براي تميز كردن كافي مي باشد. همين طور با برسي منظم شما مي توانيد از لبخن زيبا تون لذت ببريد.

منبع: ايمپلنت دندان قيمت     ، ايلنا


برچسب: قيمت و هزينه‌هاي كاشت دندان و ايمپلنت+ فيلم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۸:۲۱ توسط:sam موضوع:

راديولوژي الف در الهيه

راديولوژي الف در الهيه

امروزه دندان پزشكي نوين براي تشخيص و درمان، نيازمند راديولوژي و عكس هاي متنوع عكس برداري پزشكي است. با وجود تنوع بسيار اين عكس ها، دندان پزشكان به سهولت مي توانند مشكلات فك و دندان ها را مشخص كنند و به روش درماني مناسب بپردازند. عكس فتوگرافي، opg و عكس ايمپلنت از متداول ترين عكس هاي راديولوژي به كار رفته در دندان پزشكي هستند.

8to0_e6.jpg

عكس فتوگرافي

در درمان هايي كه به تغيير در ظاهر بيمار منجر خواهد شد، بايستي عكس هايي وجود داشته باشد تا روند اين تغييرات را ثبت كند. به اين نوع عكاسي، فتوگرافي گفته مي شود كه زير شاخه اي از عكس برداري پزشكي است.

نحوه انجام فتوگرافي

براي انجام فتوگرافي عكاس حرفه اي و متخصص اين امر، در يك آتليه مناسب، با دوربين عكاسي اقدام به عكس برداري از بيمار مي كند. عكس خانم ها بدون آرايش و عكس آقايان با صورت اصلاح شده بايد باشد تا پزشك دچار خطاي ديد نشود.

 

در طول انجام كار، عكاس نكات متعددي مانند نورپردازي، زاويه ديد، پس زمينه، كنتراست، وضعيت سر بيمار، نبود سايه و طبيعي بودن حالت چهره را در نظر دارد. بعد از پايان عكس برداري، عكس ها بدون هيچ روتوش يا اصلاحي، در اندازه هاي واقعي چهره، همراه با سي دي به پزشك ارجاع مي شود.

كاربرد فتوگرافي

عكس فتوگرافي در زمينه هاي مختلف پزشكي و دندان پزشكي مورد استفاده قرار مي گيرد. جراحان پلاستيك، جراحان بيني و دندان پزشكان بيش از ساير تخصص ها از خدمات اين نوع از عكس برداري بهره مي برند.

پزشك يا دندان پزشك در معاينه اوليه بيمار، او را به بخش فتوگرافي ارجاع مي دهد. پس از مشاهده عكس ها، پزشك بهترين شيوه را براي جراحي و يا روش هاي درماني ديگر در نظر گرفته و مراحل را براي بيمار توضيح مي دهد. برخي از جراحان از عكس هاي اوليه بيمار استفاده كرده و با طراحي كامپيوتري چهره نهايي او را ترسيم مي كنند تا او از نتيجه عمل، تصور درستي داشته باشد.

عكس فتوگرافي ارتودنسي

از كاربردهاي مهم فتوگرافي مي توان به عكس فتوگرافي ارتودنسي اشاره كرد. دندان پزشك براي داشتن تشخيص درست از وضعيت فك و دندان ها، از عكس هاي فتوگرافي استفاده مي كند. عكس فتوگرافي ارتودنسي در چند وضعيت مختلف مانند رو به رو، فك بالا و فك پايين تهيه مي شود.

وضعيت قرارگيري دندان ها در فك و شكل صورت و چانه بيمار در عكس به كمك دندان پزشك مي آيد تا تصميم دقيق تري اتخاذ كند. بعد از پايان دوره ارتودنسي، عكس فتوگرافي تجديد مي شود تا تغييرات به وجود آمده در فك و دندان ها، به وضوح ديده شود.

عكس فتوگرافي از زواياي مختلف

فايده عكس فتوگرافي

  1. بسياري مواقع پيش آمده كه بيمار بعد از پايان ارتودنسي، از نتيجه كار رضايت ندارد. در اين هنگام مشاهده عكس قبل و بعد از ارتودنسي، به وي كمك مي كند تا روند بهبودي را به صورت ملموس درك كند.
  2. فايده ديگر وجود فتوگرافي، استفاده از خدمات سازمان هاي بيمه گر است. اين سازمان ها براي تكميل پرونده پزشكي بيمار، عكس هاي فتوگرافي را نيز ضميمه پرونده مي كنند.
  3. در اختلافات حقوقي بيمار و پزشك نيز عكس هاي فتوگرافي به عنوان يك سند قابل عرضه در دادگاه است.
  4. در امور آموزشي عكس هاي فتوگرافي به عنوان يك ابزار آموزشي قوي عمل كرده و دانشجويان را به طور محسوسي با موضوعات تدريس شده، آشنا مي كند.

عكس opg

هنگامي كه بيمار براي ترميم يا عصب كشي به مطب دندان پزشكي مراجعه مي كند، دندان پزشك نياز دارد تا ميزان پوسيدگي، وجود كيست يا عفونت در لثه و وضعيت ريشه ها را بداند و براي درمان اولويت بندي كند. در اين شرايط يك عكس opg كه تمام دندان هاي دو فك را نشان مي دهد، وسيله مناسبي براي تشخيص وضعيت است.

عكس opg در الهيه

يكي از مراكزي كه براي تهيه عكس opg در الهيه و مناطق اطراف در دسترس شهروندان قرار دارد، مركز راديولوژي الف با تجهيزات مدرن و كادر توانمند است كه به بهترين شكل خدمات راديولوژي فك و صورت را ارائه مي كند.

عكس ايمپلنت

براي افرادي كه يك دندان خود را از دست داده اند، كاشت ايمپلنت انتخاب درستي است. اما فرايند ساخت و قرارگيري ايمپلنت در فك، پروسه اي دقيق و حساس است.

شرايط فك و دندان ها و موقعيت عصب و عروق در اين كار بسيار اهميت دارد. نمي توان بدون در نظر گرفتن تمام اين نكات، اقدام به كاشت ايمپلنت نمود. زيرا ممكن است در جراحي فك، به اشتباه عصب ها و يا سينوس ها آسيب ديده و مشكلات فراواني براي بيمار ايجاد شود.

از اين رو دندان پزشك قبل از هر كاري عكس ايمپلنت را درخواست مي كندعكس ايمپلنت از طرق مختلف راديولوژي به دست مي آيد. روش هايي مانند cbct، opg، سي تي اسكن، راديوگرافي سينوس ها و راديوگرافي جمجمه براي تهيه اين عكس به كار مي رود.

هنگامي كه وضعيت فك و عصب ها براي دندان پزشك مشخص شد، ايمپلنت ساخته شده در فك قرار گرفته و ثابت مي شود. بعد از كاشت نيز يك عكس مي تواند موفقيت جراحي را تاييد كند.

ممكن است فردي بعد از كاشت ايمپلنت به مشكلاتي نظير درد و تورم دچار شود. در اين شرايط نيز نخستين دستور دندان پزشك، مراجعه به بخش راديولوژي و عكس برداري از ايمپلنت است تا علت درد و تورم معلوم شود.

عكس ايمپلنت

عكس ايمپلنت در فرشته

اگر به مطب دندان پزشكي مراجعه كرديد و دندان پزشك پيشنهاد يك عكس ايمپلنت داد، مي توانيد براي گرفتن عكس ايمپلنت در فرشته و ساير مناطق به راديولوژي الف واقع در ميدان الف، خيابان مقدس اردبيلي مراجعه كنيد.

مديريت مركز راديولوژي الف با داشتن كادري مجرب و فضاي مناسب براي انواع خدمات راديولوژي فك و صورت، كيفيت و دقت عكس هاي ايمپلنت را تضمين مي كند.

منبع: مجله سلامت


برچسب: راديولوژي الف در الهيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۱:۳۸ توسط:sam موضوع:

راديولوژي الف در الهيه

راديولوژي الف در الهيه

امروزه دندان پزشكي نوين براي تشخيص و درمان، نيازمند راديولوژي و عكس هاي متنوع عكس برداري پزشكي است. با وجود تنوع بسيار اين عكس ها، دندان پزشكان به سهولت مي توانند مشكلات فك و دندان ها را مشخص كنند و به روش درماني مناسب بپردازند. عكس فتوگرافي، opg و عكس ايمپلنت از متداول ترين عكس هاي راديولوژي به كار رفته در دندان پزشكي هستند.

8to0_e6.jpg

عكس فتوگرافي

در درمان هايي كه به تغيير در ظاهر بيمار منجر خواهد شد، بايستي عكس هايي وجود داشته باشد تا روند اين تغييرات را ثبت كند. به اين نوع عكاسي، فتوگرافي گفته مي شود كه زير شاخه اي از عكس برداري پزشكي است.

نحوه انجام فتوگرافي

براي انجام فتوگرافي عكاس حرفه اي و متخصص اين امر، در يك آتليه مناسب، با دوربين عكاسي اقدام به عكس برداري از بيمار مي كند. عكس خانم ها بدون آرايش و عكس آقايان با صورت اصلاح شده بايد باشد تا پزشك دچار خطاي ديد نشود.

 

در طول انجام كار، عكاس نكات متعددي مانند نورپردازي، زاويه ديد، پس زمينه، كنتراست، وضعيت سر بيمار، نبود سايه و طبيعي بودن حالت چهره را در نظر دارد. بعد از پايان عكس برداري، عكس ها بدون هيچ روتوش يا اصلاحي، در اندازه هاي واقعي چهره، همراه با سي دي به پزشك ارجاع مي شود.

كاربرد فتوگرافي

عكس فتوگرافي در زمينه هاي مختلف پزشكي و دندان پزشكي مورد استفاده قرار مي گيرد. جراحان پلاستيك، جراحان بيني و دندان پزشكان بيش از ساير تخصص ها از خدمات اين نوع از عكس برداري بهره مي برند.

پزشك يا دندان پزشك در معاينه اوليه بيمار، او را به بخش فتوگرافي ارجاع مي دهد. پس از مشاهده عكس ها، پزشك بهترين شيوه را براي جراحي و يا روش هاي درماني ديگر در نظر گرفته و مراحل را براي بيمار توضيح مي دهد. برخي از جراحان از عكس هاي اوليه بيمار استفاده كرده و با طراحي كامپيوتري چهره نهايي او را ترسيم مي كنند تا او از نتيجه عمل، تصور درستي داشته باشد.

عكس فتوگرافي ارتودنسي

از كاربردهاي مهم فتوگرافي مي توان به عكس فتوگرافي ارتودنسي اشاره كرد. دندان پزشك براي داشتن تشخيص درست از وضعيت فك و دندان ها، از عكس هاي فتوگرافي استفاده مي كند. عكس فتوگرافي ارتودنسي در چند وضعيت مختلف مانند رو به رو، فك بالا و فك پايين تهيه مي شود.

وضعيت قرارگيري دندان ها در فك و شكل صورت و چانه بيمار در عكس به كمك دندان پزشك مي آيد تا تصميم دقيق تري اتخاذ كند. بعد از پايان دوره ارتودنسي، عكس فتوگرافي تجديد مي شود تا تغييرات به وجود آمده در فك و دندان ها، به وضوح ديده شود.

عكس فتوگرافي از زواياي مختلف

فايده عكس فتوگرافي

  1. بسياري مواقع پيش آمده كه بيمار بعد از پايان ارتودنسي، از نتيجه كار رضايت ندارد. در اين هنگام مشاهده عكس قبل و بعد از ارتودنسي، به وي كمك مي كند تا روند بهبودي را به صورت ملموس درك كند.
  2. فايده ديگر وجود فتوگرافي، استفاده از خدمات سازمان هاي بيمه گر است. اين سازمان ها براي تكميل پرونده پزشكي بيمار، عكس هاي فتوگرافي را نيز ضميمه پرونده مي كنند.
  3. در اختلافات حقوقي بيمار و پزشك نيز عكس هاي فتوگرافي به عنوان يك سند قابل عرضه در دادگاه است.
  4. در امور آموزشي عكس هاي فتوگرافي به عنوان يك ابزار آموزشي قوي عمل كرده و دانشجويان را به طور محسوسي با موضوعات تدريس شده، آشنا مي كند.

عكس opg

هنگامي كه بيمار براي ترميم يا عصب كشي به مطب دندان پزشكي مراجعه مي كند، دندان پزشك نياز دارد تا ميزان پوسيدگي، وجود كيست يا عفونت در لثه و وضعيت ريشه ها را بداند و براي درمان اولويت بندي كند. در اين شرايط يك عكس opg كه تمام دندان هاي دو فك را نشان مي دهد، وسيله مناسبي براي تشخيص وضعيت است.

عكس opg در الهيه

يكي از مراكزي كه براي تهيه عكس opg در الهيه و مناطق اطراف در دسترس شهروندان قرار دارد، مركز راديولوژي الف با تجهيزات مدرن و كادر توانمند است كه به بهترين شكل خدمات راديولوژي فك و صورت را ارائه مي كند.

عكس ايمپلنت

براي افرادي كه يك دندان خود را از دست داده اند، كاشت ايمپلنت انتخاب درستي است. اما فرايند ساخت و قرارگيري ايمپلنت در فك، پروسه اي دقيق و حساس است.

شرايط فك و دندان ها و موقعيت عصب و عروق در اين كار بسيار اهميت دارد. نمي توان بدون در نظر گرفتن تمام اين نكات، اقدام به كاشت ايمپلنت نمود. زيرا ممكن است در جراحي فك، به اشتباه عصب ها و يا سينوس ها آسيب ديده و مشكلات فراواني براي بيمار ايجاد شود.

از اين رو دندان پزشك قبل از هر كاري عكس ايمپلنت را درخواست مي كندعكس ايمپلنت از طرق مختلف راديولوژي به دست مي آيد. روش هايي مانند cbct، opg، سي تي اسكن، راديوگرافي سينوس ها و راديوگرافي جمجمه براي تهيه اين عكس به كار مي رود.

هنگامي كه وضعيت فك و عصب ها براي دندان پزشك مشخص شد، ايمپلنت ساخته شده در فك قرار گرفته و ثابت مي شود. بعد از كاشت نيز يك عكس مي تواند موفقيت جراحي را تاييد كند.

ممكن است فردي بعد از كاشت ايمپلنت به مشكلاتي نظير درد و تورم دچار شود. در اين شرايط نيز نخستين دستور دندان پزشك، مراجعه به بخش راديولوژي و عكس برداري از ايمپلنت است تا علت درد و تورم معلوم شود.

عكس ايمپلنت

عكس ايمپلنت در فرشته

اگر به مطب دندان پزشكي مراجعه كرديد و دندان پزشك پيشنهاد يك عكس ايمپلنت داد، مي توانيد براي گرفتن عكس ايمپلنت در فرشته و ساير مناطق به راديولوژي الف واقع در ميدان الف، خيابان مقدس اردبيلي مراجعه كنيد.

مديريت مركز راديولوژي الف با داشتن كادري مجرب و فضاي مناسب براي انواع خدمات راديولوژي فك و صورت، كيفيت و دقت عكس هاي ايمپلنت را تضمين مي كند.

منبع: مجله سلامت


برچسب: راديولوژي الف در الهيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۱:۰۵ توسط:sam موضوع:

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه

تابلوسازي

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه يا شركت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه كاري شما به حساب مي آيد. بايد حداكثر دقت لازم را داشته باشيد كه مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور كل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باكس،تابلو نئون پلاستيك ،تابلو چلنيوم ،تابلو كامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيكي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلكسي و تابلو فلكسي فيس مي باشد.

اين نوع تابلوها كه امروزه يكي از مدرن ترين و پر كاربرد ترين تابلوهاي تبليغاتي موجود به شمار مي رند ، از دو جزء تابلو كامپوزيت و حروف برجسته چلنيوم تشكيل شده اند. جالب است بدانيد كه چلنيوم در واقع نام نوعي فلز است كه سازندگان اين تابلوها از آن براي ساخت دور حروف برجسته بهره مي گيرند. فلز مذكور در واقع آلياژي است از آلمينيوم كه داراي خاصيت هايي همچون نرمي و براقي سطح است كه افزون بر زيبايي بي نظير آن ، مزاياي ديگري را نيز براي اين تابلو ها به ارمغان مي آورد كه در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم نمود.

تابلو مغازه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي كسب و كارها بوده است كه با پيشرفت صنعت تابلوسازي، تابلوهاي جديد با بروزترين تكنولوژي هاي جهان در حال ساخت مي باشد.

اساس تبليغ موفق متني چشمگير ،خيره كننده خوانا ،ساده واضح ،روشن و صد البته به ياد ماندني است. اين واقيعت كه فردي كه در خيابان خطرناك مشغول رانندگي است بايد پيام نوشته روي تابلو را ببيند ، بخواند وبه خاطر بسپارد ،بر اهميت ساده و كوتاه بودن پيام بيشتر تاكيد مي كند ، چرا كه در غير اينصورت راننده تمركزش را از دست مي دهد .فقط چند ثانيه فرصت داريد تا چشمان بينندگان را خيره كنيد ،پس چه بهتر كه متن تابلو كوتاه و جذاب باشد . اگر عناصر گرافيكي مي خواهيد استفاده كنيد ،اين عناصر نيز بايد منحصر به فرد ،مرتبط با موضوع ،قابل درك و آسان باشد.

علايم و گرافيك بر روي تابلو مغازه ها براي همه شركت هايي كه براي عابران پياده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروري است.آنها مي توانند يك تصوير ماندگار ايجاد كنند و مشتري را به سمت خود جذب نمايند.

مطمئن باشيد كه با داشتن علامت درست بر روي تابلو فروشگاه مي توانيد پتانسيل فروش خود را افزايش دهيد.

تابلوي مغازه اي كه به صورت غير حرفه اي و بد اجرا شود ،به طور ناگهاني كسب و كار شما را دچار ركود مي كند.

هدف اصلي از طراحي تابلو مغازه ، در تابلوسازي جلب نظر مخاطب  است.كه اين كار توسط سه ابزار اصلي :

رنگ،تصوير و كلمه انجام مي شود. تابلو مغازه امكان رويت كالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزي براي مخاطب فراهم مي كنند.

مواردي كه بايد در طراحي تابلو مغازه در نظر گرفت بسيار مهم هستند از جمله اين موارد مهم ميتوان به اصول رنگ بندي در طراحي تابلو اشاره كرد

تركيب رنگها بايد طوري باشد كه در ذهن هر بيننده اي ماندگار شود و با نوع كسب و كار مغايرت نداشته باشد و اصول گرافيكي در آن رعايت شده باشد .

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: تابلويي كه براي سردرب فروشگاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۲:۳۸ توسط:sam موضوع:

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

وبلاگ مقالات فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

امكانات فضاي كار اشتراكي

 

امكانات فضاي كار اشتراكي چه مواردي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟ اتاق جلسه و فضاي برگزاري رويداد به كسب ‌وكارها و فريلنسرها كمك بسياري مي‌كند.

فضاهاي كار اشتراكي روز به روز در حال رشد هستند

و اين حوزه كاري اكنون به صورت يك صنعت بزرگ و شناخته شده درآمده است.

هر كسب‌وكاري كه در اين مسير شروع به فعاليت مي‌كند

براي كسب جايگاه بهتر تلاش مي‌كند.

ارائه خدمات بهتر و با كيفيت‌تر به مراجعان نردباني است

كه مي‌تواند آنها را به جايگاه بالاتري ببرد.

مهمترين امكانات فضاي كار اشتراكي در اغلب مجموعه‌ها عبارتند از:

فضاي مشترك

قسمت اصلي فضاي كار اشتراكي شامل ميزهايي است كه مي‌تواند حداقل ? نفر از اعضاي يك تيم را در خود جاي دهد.

اين چيدمان براي استارت‌آپ‌ها يا گروه‌هاي كاري مناسب است.

امكاناتي مانند لوازم و ابزارهاي اداري (دستگاه‌هاي كپي، پرينتر و..)، تخته پاك‌كن، پروژكتورها و ديگر ابزارهاي مشابه براي تسهيل كارها در دسترس هستند.

در شعبه باغ بهشت پارادايس هاب، از سه دفتر اشتراكي ? نفره، ?? نفره و ?? نفره استفاده شده است

و شما مي‌توانيد با توجه به تعداد افراد تيم خود و فضايي كه نياز دارند،

هر كدام از آن‌ها را انتخاب كنيد.

ميز و صندلي اختصاصي

اين صندلي‌ها براي كساني كه تنهايي را ترجيح مي‌دهند

و يا مكاني براي تماس‌هاي خصوصي مي‌خواهند، بهترين گزينه هستند.

همانند داشتن اتاق شخصي در محل كار، ميزهاي اختصاصي هميشه جايگاه شما را در فضاي كاري پر سر و صدا و شلوغ محفوظ نگه مي‌دارد.

ميز و صندلي مشترك

بر خلاف ميزهاي اختصاصي كه متعلق به يك فرد هستند،

ميزهاي مشترك براي كاربراني كه به صورت چرخشي و طبق برنامه از فضاي دفتر استفاده مي‌كنند مناسب هستند.

اين امكان براي كساني كه هميشه در فضاي كار حضور ندارند و يا ترجيح مي‌دهند از فضاي كاري مشترك استفاده كنند، عالي است.

البته اگر از اينكه كس ديگري در جاي شما بشيند ناراحت مي‌شويد اين صندلي‌ها براي شما مناسب نيستند!

و به طور كلي ميز مشترك جايگزيني ارزان‌تر براي ميزهاي اختصاصي است.

اتاق‌ جلسه

مثل همه كارها و محيط‌هاي كاري، شما گاهي با افراد مختلف راجع به مسائلي صحبت مي‌كنيد كه نمي‌خواهيد ديگران آن را بشنوند.

اتاق جلسه راه‌حل پيشنهادي پارادايس هاب است.

شما مي‌توانيد اين اتاق‌ها را به صورت ساعتي اجاره كنيد

و يا در صورت استفاده مداوم طبق برنامه‌اي هماهنگ شده از آن استفاده كنيد.

فضاي برگزاري رويداد

اگر  استارت آپ هستيد و قرار است يك مراسم رونمايي برگزار كنيد

و يا يك فريلنسر كه به دنبال برگزاري كارگاهيد؛

فضاهاي كار اشتراكي مانند پارادايس هاب فضايي براي برگزاري كنفرانس‌ها و رويدادهاي شما در اختيارتان قرار مي‌دهند.

اين فضاها به گونه‌اي طراحي شده كه مي‌توانيد بدون دغدغه ميزبان تعداد زيادي از شركت‌كنندگان باشيد.

نكته مهم در مورد دريافت اين خدمات از فضاهاي كار اشتراكي اين است كه اين مكان‌ها به تمام امكانات مورد نياز شما براي برگزاري يك رويداد مجهز هستند.

ديگر حتي نگران پيگيري مسائل بعد از رويداد مثل نظافت سالن نباشيد چون پارادايس هاب همه چيز را برعهده مي‌گيرد.

فضاهاي برگزاري رويداد براي كارگاه‌ها، آموزش‌ها و ساير رويدادهاي تخصصي عالي هستند. ?

از ديگر امكانات فضاي كار اشتراكي كه بسيار كاربردي و جذاب به نظر مي‌رسد امكان مشاوره، راهنمايي، تدريس و آموزش است.

اين امكان براي كساني كه در آغاز كار شخصي يا تيمي‌شان هستند بسيار مؤثر و كارگشا است.

معمولاً كارآفرين‌هاي حرفه‌اي و منتورها در اين فضاها حضور دارند

و به افراد در راه‌اندازي و پيشبرد كارشان كمك مي‌كنند.

ثبت شركت

يكي از نگراني‌هاي افراد براي كار در پارادايس هاب و ساير فضا‌هاي كار اشتراكي اين است كه شايد با استفاده از اين فضاها نتوانند شركت خود را ثبت كنند؛

اما اين مشكلات هم در مجموعه پارادايس هاب رفع شده و شما مي‌توانيد با دريافت اجازه نامه، شركت خود را ثبت كنيد

و همچنين كد پستي معتبر اين مجموعه را نيز در اختيار شركت‌ها و ارگان‌هايي كه با آن‌ها همكاري داريد، بگذاريد.

در پارادايس هاب استارت‌اپ‌ها در صورت تمايل مي‌توانند مشاوره‌هاي حقوقي و حسابداري نيز دريافت كنند.

پارادايس هاب امكانات جذاب ديگري را به خدمات روتين خود اضافه كرده‌ است

كه مراجعه‌كنندگان رضايت بيشتري داشته باشند؛

مبلمان راحتي براي استراحت، كافه، پذيرايي‌هاي رايگان هر روزه، اتاق اتريوم براي جلسات دوستانه و اينترنت پرسرعت نامحدود.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۰:۲۱ توسط:sam موضوع:

درباره انواع هود آشپزخانه

درباره انواع هود آشپزخانه

 

هود آشپزخانه يكي از وسايل بسيار مورد نياز هر خانه اي است. وظيفه اصلي هود حذف بو هاي بد در هنگام غذا پختن است. علاوه بر اين براي سلامتي هم مفيد است. هود آشپزخانه با حذف چربي ها و مواد آلوده سبب سالم نگه داشتن محيط آشپزخانه شما مي شود. هود يك وسيله بسيار ضروري است. تنها كافي است يكبار بدون روشن كردن آن غذايي در آشپزخانه سرخ كنيد. تفاوت را احساس

خواهيد كرد. مدل هاي متفاوتي از هود وجود دارد نظير: زير كابينتي، شومينه ايي، مخفي و جزيره اي. قطعا هر مدل كارآيي خاص خودش را دارد. وابسته به طراحي كابينت هاي آشپزخانه معمولا نوع آن را مشخص مي كنند. همچنين سليفه ها متفاوت است و افراد مختلف مدل هاي متنوع را مي پسندند. مطلبي كه در ادامه آمده است به شما كمك مي كند تا با مزايا و معايب هر قسمت آشنا شويد

vqm2_image1.jpg


 

انواع هود

  1. هود زير كابينتي
  2.    هود ديواري (هود شومينه اي)
  3.   هود جزيره اي
  4.    هود مخفي

هود ها از نظر نوع مكش هوا ،به دو دسته  تقسيم مي شوند:

  1. داراي خروجي هوا و بدون خروجي هوا
  2.  هود هايي كه داراي خروجي هوا هستند، كيفيت و كارايي بهتري دارند. هود هايي كه خروجي هوا ندارند از فيلتر زغالي براي جمع آوري بخار و... استفاده مي كنند.

هنگام خريد هود به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

  1. نوع تهويه
  2. قدرت مكش
  3. سرعت مكش
  4. كم صدا بودن
  5. ابعاد هود
  6. سبك هود
  7.  سنسور دار
  8. كنترل دار

هود آشپزخانه

 

هود مخفي يا توكار

 

ظاهر آشپزخانه نقش مهمي در زيبايي فضاي خانه دارند. مخصوصا خانم حساسيت بسيار زيادي روي طراحي و شيك بودن آشپزخانه خود دارند. مخفي بودن هود آشپزخانه به شما كمك مي كند تا ظاهر يك دست تري داشته باشيد. اين مدل طرفداران بسيار زيادي دارد. از جمله دلايل آن مي توان به اين اشاره كرد كه جاي كمتري را اشغال مي كند و شما مي توانيد كمد بيشتري براي قرار دادن وسايلتان داشته باشيد. اين يك ويژگي منحصر به فردي كه افراد را طرفدار اين مدل كرده است و الا هود مخفي با ساير هود ها تفاوت چنداني ندارد. ميزان مكش، قدرت موتور هود مخفي مانند ساير هود هاي آشپزخانه است.

 

براي ديدن انواع هود و خريد آن، سري به فروشگاه آنلاين چلونگر بزنيد ،فروشگاه چلونگر يكي از بهترين ارائه دهندگان كالاي تخصصي ساختمان مي باشد.


برچسب: درباره انواع هود آشپزخانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۵۵ توسط:sam موضوع:

برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم

پديد‌آورنده: پاتريك موديانو

مترجم: ساسان تبسمي

نشر افراز

گمشده، كه در عنوان اين رمان از پاتريك موديانو به چشم مي‌خورد، در واقع كارآگاهي است كه شخصيت اصلي رمان خيابان بوتيك‌هاي خاموش مي‌باشد. گاي رولاند، مبتلا به فراموشي است و از زندگي‌اش، قبل از شروع كار به عنوان يك بازپرس خصوصي، تقريبا هيچ خاطره‌اي در ذهن ندارد؛ حتي نام و مليتش هم بر او پوشيده است. اما حالا، پس از صرف زماني طولاني در حل و فصل كردن مشكلات ديگران، گاهي تصميم مي‌گيرد تا گره‌هاي زندگي خود را بگشايد.

پديد‌آورنده: رومن گاري

مترجم: منوچهر عدناني

نشر ثالث

عظمت و انزواي آفريقاي تحت سلطه‌ي فرانسه، پيش‌زمينه‌اي بسيار الهام‌بخش براي پويش غيرمتداولي است كه توسط خانه به دوشي آرمان‌گرا به اسم مورل شكل گرفته است. اين مرد فرانسوي، كه خانه و زندگي‌اش را در جنگ از دست داده است، هويت خود را با چيزي غير از چيزي بهتر از نوع بشر بازمي‌شناسد. او در طلب رمان ريشه‌هاي آسمان است؛ در تكاپوي استقلال، آزادي، كرامت و عزت‌نفس خود. او تلاش مي‌كند تا گله‌هاي رو به نابودي فيل‌ها را از خطر برهاند. هدفي كه فقط با كمك و پشتيباني ميانا، قرباني ديگر جنگ، تحقق خواهد يافت.

زندگي در پيش رو

پديد‌آورنده: رومن گاري

مترجم: ليلي گلستان

نشر ثالث

رمان تكان‌دهنده‌ي زندگي در پيش رو، موفق به كسب مهم‌ترين جايزه‌ي ادبي فرانسه، جايزه‌ي گنكور، شده است. اين رمان، نقدي گزنده بر رفتار فرانسوي‌ها با مهاجرين، فقرا و سالخوردگان است كه هم‌زمان زننده و اميدبخش مي‌باشد.

تهيه و خريد كتاب از كتاب فروشي كاواك

 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۲:۰۵ توسط:sam موضوع:

نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن


نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن

انتخاب نرده آهني ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني  به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ آهني

تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

منظور از نرده تراس و بالكن  چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از نرده تراس و بالكن  است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه نرده تراس و بالكن  تنها يك مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده تراس و بالكن  چيست؟

زماني كه مي گوييم نرده تراس و بالكن  در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده تراس و بالكن  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده تراس و بالكن  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده تراس و بالكن  آشنا كنيم.

نرده حفاظ بالكن آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

نرده حفاظ تراس و بالكن حفاظ شاخ گوزني

يكي از انواع مورد استفاده حفاظ بالكن ، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور كه ميدانيد براي حفظ امنيت مكان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مكان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه نرده تراس و بالكن  از سايرين مهم تر است چرا كه گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد كرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است كه امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين كنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت كه با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است كه سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند كه توسط افرادي جوش داده ميشوند كه در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراكم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يك ظاهر زيباي دارد كه به سر ديوار ساختمان ها يك جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراكم و همچنين تيز بودن باعث مي شود كه عبور از روي آنها غير ممكن باشد.

نرده تراس و بالكن  بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

نرده فرفورژه و بالكن و تراس

يكي ديگر از انواع نرده تراس و بالكن ، فرفورژه است كه همانطور كه از نام آن پيداست براي شما يك نيزار را تداعي خواهد كرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينكه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند كرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد كه علاوه بر امنيت ميتوان آن را يك دكوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند كه متبحر هستند چرا كه كار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از نرده تراس و بالكن  نيز وجود دارد كه برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت كه اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده تراس و بالكن  معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد كه از جمله آنها ميتوان به امكان گسترش از مركز را مي دهد كه شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي كند.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

در صورت خريد حفاظ آكاردئوني آهن ايرانيان  يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شركت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

1.    ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه كادري مجرب در گروه آهن ايرانيان
2.    استحكام فوق العاده بالاي درب آكاردئوني و نيز پرچ هاي آن
3.    بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته كردن درب
4.    قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شركت معتبر
5.    حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در كوتاهترين زمان ممكن
6.    امكان بهره مندي از درب هاي تك جداره و دوجداره
7.    امكان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
8.    بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امكانات و قابليت هايي كه با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در كمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين كار تماس با مسئولين فروش حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

كار را به كاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت كاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يك كلام ايمني كار را به آهن ايرانيان  بسپاريد تا با توليد درب هاي آكاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محكمي در برابر سارقين پديد آوريد.

 

 

درب آكاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شركت آهن ايرانيان

شركت آهن ايرانيان  در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح كشور افتخار اين را دارد كه براي نخستين

بار درب آكاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آكاردئوني دوجداره

توسط توليدكنندگان شركت آهن ايرانيان  به اين صورت ساخته و طراحي شده است

كه داراي ? خم پرس جوش مي باشد كه همين امر سبب استحكام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تكاني هم ندارند كه اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آكاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحكم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اكثر خانه هاي امروزي مستحكم سازد.

بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آكاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشكلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

كه ممكن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور كلي بر هم زند.

تأثير حفاظ نرده شاخ گوزني  بر زيبايي ساختمان


با ارتقاي سطح دانش معماري در كشور، شاهد رشد چشمگيري در زيبايي نماي ساختمانها و استفاده از مصالح مختلف براي اين كار هستيم.

يكي از مصالح ساختماني كه براي زيبايي نماي ساختمان استفاده ميشود و از قيمت مناسبي نيز برخوردار ميباشد حفاظ شاخ گوزني است.

درواقع با جوش دادن ميلگردهاي نوك تيز به شكلي مانند شاخ گوزن، و نصب بر روي ديوار و رنگآميزي زيباي متناسب با رنگ نماي ساختمان، يكي از مصنوعات زيبا و چشمنواز دنياي معماري حاصل ميشود كه جداي از امنيت، چشم هر رهگذري را به خود جلب ميكند.

درواقع حفاظ نرده شاخ گوزني  را ميتوان جزء تكنيكهاي نسل جديد براي زيباسازي ساختمانها دانست
كه يكي از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زيادي نيز دارد و نيازمند تعمير و نگهداري نيز نميباشد و اينكه قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  نسبت به ساير محصولات مشابه بسيار مناسب تر ميباشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  براي انواع نماهاي كامپوزيت، سنگي يا فلزي قابل پيادهسازي است.
سازنده ميتواند با تغيير ارتفاع و تراكم، حفاظ نرده شاخ گوزني  را كاملاً مطابق سليقهي خريداري كه سفارش ساخت حفاظ ساختمان را داده، بسازد تا با نماي ساختمان وي همخواني كاملي داشته باشد.

بعلت تغييرات قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  لازم است با ما تماس حاصا نماييد تا ضمن ارايه مشاوره مناسبترين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  را دريافت نماييد.

حفاظ نرده شاخ گوزني

 

مراحل ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  :


ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، با توجه به سفارش و نياز مشتري و نوع ديوار ساختماني كه حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بايد نصب شود در ابعاد مورد نياز وي قابل ساخت و توليد است.

ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  مانند ساختن ساير انواع حفاظ ساختمان داراي مراحلي به شرح زير ميباشد:
ابتدا سازنده حفاظ به خريداري ميلگردها از سازنده ميلگرد و انتقال آنها به محل توليد حفاظ و ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  اقدام ميكند.

سپس ميلگردهاي خريداري شده در سايزهاي متفاوت و مطابق نياز براي ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  برشكاري ميشوند
( بايد از گيوتين استفاده شود تا شاخههاي اصلي و فرعي و شاخكهاي كوتاه بصورت زاويهدار بريده شده و به اندازه كافي تيز و برنده باشند).

جهت شكلدهي و خمكاري قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده ميكنند.

پس از خمكاري و شكلدهي، قطعات آماده شده تحويل جوشكار خواهند شد
تا اتصال قطعات براساس سفارش مشتري انجام شود (براساس تراكم، ارتفاع و چيدمان منظم سفارش شده). سپس مرحله پخت در كوره ميرسد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ فرفورژه پنجره

بعد از انجام جوشكاري و رنگآميزي پس از پاشيدن رنگ پودري
حفاظ داخل كوره پخت شده و در انبار قرار داده ميشود.

در اين مرحله كار ساخت به پايان رسيده و حفاظ نرده شاخ گوزني  ساخته شده آماده حمل به مكان نصب و انجام كارهاي نصب حفاظ ساختمان بر روي ديوار يا درب ميباشد.

منبع : حفاظ روي ديوار


برچسب: نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۸:۵۹ توسط:sam موضوع:

خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف

خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف

kh6q_w8.jpg

خروپوف مي‌تواند خواب شبانه‌ي‌ شما را دچار مشكل كند. و يا براي اطرافيانتان مشكل به وجود بياورد، براي جلوگيري از مسائل مرتبط با خروپوف در اين مقاله در مورد علل آن و راهكارهاي از بين بردن و درمان خروپوف شبانه مطالبي را شرح داده‌ايم؟ اگر شما با مشكل خروپوف يا بي‌خوابي روبرو هستيد، به‌طوري‌كه در بسياري از مواقع اين مشكل زندگي‌تان را تحت تأثير قرار مي‌دهد همراه ما باشيد. بدن شما براي سالم بودن و سالم زيستن به بالاترين كيفيت خواب نياز دارد؛ از اين‌ رو، روش‌هاي متعددي براي بهبود وضعيت خواب و مقابله با مشكل خروپوف و كم‌خوابي وجود دارد.

تعدادي از افراد، تنها با به‌كار بردن يكي از اين روش‌ها مي‌توانند وضعيت خواب خود را بهبود بخشند، درعين‌حال برخي ديگر نيازمند به‌كار بردن روش‌هاي بيشتري براي دست‌يابي به اين مهم هستند. پيش از مراجعه به پزشك، روش‌ها و ترفندهاي شگفت‌انگيزي براي از بين بردن خروپف‌هاي شبانه را امتحان كنيد.‏

خروپوف چيست؟

در دستگاه تنفسي فوقاني بدن هنگام خواب ارتعاش‌هايي انجام مي‌گيرد كه مي‌تواند به دليل مشكلات بيني، اضافه‌وزن، قرارگيري نامناسب سر بر روي بالش و يا استفاده از بالش و تشك نامناسب باشد. اين ارتعاش‌ها صدايي ايجاد مي‌كنند، كه به آن خروپوف مي‌گويند.

ارتعاش‌هايي كه صداي خروپوف را ايجاد مي‌كنند، مي‌توانند در هر بخش از دستگاه تنفسي فوقاني، مانند نرم‌كام (سقف دهان) يا پشت گلو ايجاد شود. و خروپوف را ايجاد كند.‏

معرفي روش‌هايي براي بهبود وضعيت خواب، و رهايي از خروپوف

خروپوف به دليل قرارگيري نامناسب سر و گردن اتفاق مي‌افتد، اغلب دليل اصلي صداهايي كه در شب از دهان شنيده مي‌شود. استفاده نامناسب از بالش است. و يا قرارگيري نامناسب بدن، باعث آن مي‌شود. گاهي كاركرد دستگاه تنفسي در شب دچار مشكل شده و دليل اين صداها است.

درمان خروپف شبانه، استفاده از تشك و بالش مناسب و قرارگيري درست سر، بر روي بالشي استاندارد است. بالش‌هاي طبي گزينه مناسبي براي درمان خروپف شبانه هستند.‏

استفاده از بالش و تشك مناسب

يكي از روش‌هاي مناسب براي بهبود وضعيت خواب شما، استفاده از بالش و تشك مناسب استتشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه مي تواند گزينه مناسبي باشد. در اين حالت، خواب به‌صورت ناگهاني به سراغ شما خواهد آمد. امكان تنفس بهتر به دليل قرارگيري مناسب سر، راه‌حل مفيدي براي رهايي از خروپوف است.

يكي از ترفند شگفت‌انگيز براي از بين بردن خروپف‌هاي شبانه، جا به جايي سر، بر روي بالش است، اگر بر روي پهلو بخوابيد احتمال خروپف‌هاي شبانه كمتر مي‌شود. استفاده از بالش مناسب و استاندارد در اين مورد بسيار مفيد خواهد بود. كالاي خواب استاندارد را مي‌توانيد از فروشگاه كالاي خواب بست كلبك تهيه كنيد.‏

استفاده از چانه بند ضد خروپف

يكي ديگر از روش هاي درمان خروپف در واقع استفاده از چانه بند خروپف است كه براي بعضي از افراد كارامد بوده ولي بعلت اينكه بسياري از افراد عادت ندارند كه چانه بند را ببندند، شبها نمي توانند با بستن چانه بند بخوابند. امروزه با پيشرفت علم راه كار ها و محصولات بسيار زيادي براي رهايي از اين مشكل عرضه و توليد شده اند كه بسياري از آن ها علي رغم هزينه بالا هيچ گونه تأثيري ندارند.

انجام فعاليت ورزشي

وزن زياد يكي از دلايل عملكرد نادرست سيستم تنفسي فوقاني، و در پي آن خروپوف شبانه است. ورزش براي رهايي از خروپوف راهي مناسب محسوب مي‌شود. خروپوف مضر نيست. به جز مواقعي كه شما اضافه‌وزن داريد. و در طول خواب شبانه براي حدود 10 ثانيه تنفس را متوقف مي كنيد، اگر اضافه‌وزن داريد. با كاهش آن به خواب خوب كمك خواهيد كرد. براي داشتن خواب باكيفيت، انجام فعاليت ورزشي و بدني چند ساعت قبل از خواب توصيه مي‌شود.

در واقع، هنگامي‌كه واقعاً خسته هستيد، مغز شما به‌سرعت به مرحله خواب عميق مي‌رسد. و درنتيجه كيفيت خواب شما در طول شب افزايش مي‌يابد. فراموش نكنيد كه زمان مناسب براي ورزش ساعت 18 است. از سويي ديگر، بدن در هنگام خواب دچار كاهش درجه حرارت مي‌شود؛ اما افرادي كه از بي‌خوابي رنج مي‌برند، فاقد اين فرايند طبيعي در بدن خود هستند؛

بنابراين انجام نرمش‌ها و حركات كششي سبك قبل از خواب، سبب افزايش و جبران افت درجه حرارت بدن شما در ساعات خواب مي‌شود. همچنين شما با انجام ورزش مي‌توانيد وزن خود را كاهش داده و به عملكرد سيستم تنفسي خود كمك كنيد، گاهي كاهش وزن باعث از بين رفتن خروپوف شبانه مي‌شود.

خواب منظم و راحت در روند سلامتي شما مؤثر است.

 

 

 

 

دوش آب گرم قبل از خواب

دوش آب گرم، يكي ديگر از روش‌هاي تنظيم درجه حرارت بدن در هنگام خواب است. بررسي‌هاي علمي نشان مي‌دهد كه گرفتن حمام آب گرم 2 الي 3 ساعت قبل از خواب، علاوه بر كاهش درجه حرارت بدن، سبب توليد هورمون ملاتونين، براي تنظيم چرخه خواب‌ و بيداري مي‌شود.

ما توصيه مي‌كنيم كه پس از انجام حركات ورزشي، دوش آب گرم را به‌عنوان عادات روزانه خود انجام دهيد. به اين ترتيب سيستم عصبي و سيستم تنفسي شما بهبود يافته و به راحتي مي‌خوابيد. و در واقع دوش گرفتن روشي براي حل مسائل و اختلالات خواب از جمله درمان خروپف شبانه است.‏

رژيم غذايي سَبُك و سالم

رعايت اصول و روش صحيح غذا خوردن، ارتباط تنگاتنگي با بهبود وضعيت خواب شما دارد. طبق پژوهش‌هاي علمي صورت گرفته، مصرف كمتر مواد غذايي حاوي فيبر در طول روز، اختلالاتي را در وضعيت خواب افراد ايجاد مي‌كند. همچنين، مصرف مواد غذايي پرچرب، علاوه بر خواب‌آلودگي افراد در طي روز، سبب بُروز مشكلاتي در هنگام خوابيدن مي‌شود.

از ديگر نكات مهم براي مقابله با خروپوف شبانه عدم مصرف بيش‌ازحد نوشيدني‌هاي گازدار، انرژي‌زا و كافئين دار مانند قهوه و چاي و نوشابه است.‏

روش صحيح غذا خوردن ارتباط تنگاتنگي با بهبود وضعيت خواب دارد.‏

عدم استفاده از وسايل الكترونيكي در هنگام خواب

‏ طبق مطالعات انجام‌شده، نور آبي حاصل از لوازم الكترونيكي مانند لپ‌تاپ، گوشي تلفن، تبلت و تلويزيون باعث ارسال پيام بيدار ماندن به مغز مي‌شوند. و علاوه بر اين، به‌عنوان تهديدي جدي براي سلامت افراد به شمار مي‌روند. همچنين استفاده بيش‌ازحد از تلفن همراه در طول روز بر روي كيفيت خواب شبانه تأثيرگذار است.

به همين علت، در صورت استفاده مداوم از تلفن همراه در هنگام روز، مشكل بيشتري براي خوابيدن خواهيد داشت. اگرچه ممكن است اين مورد به خروپوف مربوط نباشد ولي به خواب آرام كمك مي‌كند، هر چه خواب فرد در آرامش باشد، امكان خروپوف نيز كاهش مي‌يابد.‏

نحوه قرارگيري سر بر روي بالش

خروپوف گاهي موقت است. و تنها به دليل قرارگيري نادرست سر، اگرچه تكرار آن نشان‌دهنده مشكلي غير مهم در دستگاه تنفسي است. ولي حل آن مي‌تواند به آرامش فرد و اطرافيانش كمك كند. رهايي از خروپوف گاهي به سادگي با استفاده از بالش و تشك طبي و مناسب محقق مي‌شود.

درمان جديد خروپف، استفاده از وسايل خواب مناسب است. كه به راحتي، سر بر روي بالش قرار گرفته و با ارتفاع مناسب، مانع از ايجاد ارتعاش‌هاي اضافي در پشت گلو و نرم‌كام مي‌شود. درمان خروپف شبانه با استفاده از كالاي خواب مناسب، روشي كارآمد براي خوابي آرام است. مي‌توانيد از فروشگاه كالاي خواب بست كلبك، كالاي خواب مناسب خود را تهيه كنيد. كه در از بين بردن خروپف مفيد هستند.‏

اگر كه مطالب اين مقاله براي شما مفيد بود و به شما كمك كرد تا از شر خروپف خلاص شويد. ميتونيد مقاله ‏10 ويژگي براي خربد بهترين تشك براي خواب راحت‏ رو نيز مطالعه كنيد. كه اون مقاله هم براي شما مفيد خواهد بود. و به شما كمك ميكنه كه با ويژگي هاي بهترين كالاي خواب آشنا بشين و بتونين بهترين تصميم در زمينه خريد محصولات خواب و آرامش خود بگيريد. ‏

نتيجه‌گيري

خواب منظم و راحت در روند سلامتي شما مؤثر است؛ زيرا تنها راهكار ساده و كارآمد براي احياي بدن پس از يك روز سخت‌كاري است.

درعين‌حال كه خواب باكيفيت در حفظ سلامت بدن و تقويت قواي ذهني نقش بسزايي دارد؛ اما گاهي به دلايلي همچون استرس و فشارهاي عصبي حاصل از وقايع روزمره زندگي، الگوي صحيح خواب شما دچار اختلال مي‌شود. تعيين زمان مشخصي براي خوابيدن و بيدار شدن همانند ساير راهكارهاي علمي ارائه‌شده در اين مقاله به شما كمك مي‌كند تا خواب بهتر و باكيفيت‌تري داشته باشيد.‏

منبع: https://bestkelebek.ir/


برچسب: خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۷:۰۴ توسط:sam موضوع: