در جوارِ دوست در جوارِ دوست .

در جوارِ دوست

اگر نمي‌خواهيد در تعميرات پكيج سرتان كلاه برود حتما اين مطلب را بخوانيد

نكاتي كه در تعميرات پكيج حتما بايد بدانيد | اگر نمي‌خواهيد در تعميرات پكيج سرتان كلاه برود حتما اين مطلب را بخوانيد

 

 

 

امروزه دستگاه پكيج شوفاژ ديواري جزو لوازم خانگي اصلي مي‌باشد كه معمولا در آپارتمان هاي شهري جهت سيستم گرمايشي و همچنين تامين آبگرم مصرفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

معمولا مصرف كنندگان پكيج هاي ديواري هر ساله مبالغ زيادي خرج تعمير پكيج ديواري خود مي‌كنند كه با دانستن كمي اطلاعات در رابطه با نحوه عملكرد اين دستگاه بخش عمده اي از اين هزينه ها را مي‌توان صرفه جويي كرد.

 

در ادامه مطلب به معرفي انواع پكيج ديواري كه در كشور موجود مي باشد و همچنين خرابي هاي معمول اين دستگاه مي‌پردازيم و همچنين در انتها راهكارهايي جهت افزايش طول عمر اين دستگاه و پيشگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري خدمتتان ارائه ميدهيم كه مطمئنا در هيچ كجا پيدا نخواهيد كرد.

 

بررسي كيفيت انواع پكيج ديواري در ايران

 

در كشور ما اكثر توليد كنندگان دستگاه پكيج ديواري در واقع فقط به واردات و مونتاژ قطعات يدكي كه از خارج كشور مشغول هستند و فرق آنها فقط در كيفيت قطعات وارداتي مي‌باشد و معمولا سيستم و عملكرد مشابهي دارند.

البته لازم به ذكر است كه پكيج هاي ديواري نيز در دو نوع تك مبدل و دو مبدل توليد مي‌شوند كه براي آنهايي كه قصد خريد پكيج را دارند اين نكته را متذكر ميشوم كه به خاطر كمي ارزان‌تر خريدن اقدام به خريد پكيج تك مبدل نكنيد و با توجه به سختي ?ب كشور ما پكيج هاي تك مبدل عمر بسيار كمي را دارا مي‌باشند.

 

خرابي هاي معمول پكيج ديواري

 

يكي از دلايل اصلي خاموش شدن انواع پكيج ديواري را مي‌توان كم بودن فشار بار پكيج دانست، فشار بار انواع پكيج ديواري در حالت استاندارد بايد روي 1/5 بار باشد، اين فشار بار براي كاركرد قطعات پكيج امري حياتي مي‌باشد و در صورت كم شدن فشار بار و نزديك شدن به صفر معمولا براي جلوگيري از آسيب رسيدن به قطعات پكيج كه با شعله مستقيم در ارتباط هستند عملكرد پكيج به طور كامل متوقف مي‌شود و در اين حالت شما بايد اقدام به بالا بردن فشار بار پكيج نماييد

 

 

 

دليل روشن نشدن پكيج ديواري

 

اگر شما با اين مشكل مواجه شديد و پكيج ديواري روشن نمي‌شود بايد ملاحظه كنيد چه كد خطايي روي پكيج ظاهر مي شود، در دستگاه هاي پكيج ديواري براي عيب يابي مشكلات بوجود آمده ارور هايي روي نمايشگر ظاهر مي شود و يا برخي از چراغ ها چشمك مي‌زنند.

با دانستن كد خطاي پكيج ديواري خود نسبت به عيب يابي و رفع عيب بوجود آمده سريعا اقدام خواهيد كرد.

 

به عنوان مثال در پكيج ايران رادياتور مدل آنالوگ ارور 40 60 80 ايران رادياتور به اين معنا مي‌باشد كه چراغ هاي 40 60 80 در حال چشمك زدن مي‌باشند.

 

خرابي و تعمير پمپ پكيج ديواري

 

يكي ديگر از خرابي هاي دستگاه پكيج ديواري كه به دليل كيفيت پايين قطعات مي‌باشد خرابي پمپ پكيج مي‌باشد، اكثر تعميركاران با برخورد به مشكل خرابي پمپ پكيج سريعا اقدام به تعويض آن مي‌كنند در صورتي كه شركت پكيجكار با هدف كم كردن هزينه هاي تعمير پكيج اقدام به تعمير پمپ پكيج مي‌نمايد.

پيشنهاد مي‌شود در صورت نياز به تعميركار پمپ پكيج  حتما با شركت پكيجكار تماس بگيريد و مشكل خود را مطرح كنيد. مطمئن باشيد تعمير پمپ بهترين كاري هست كه ميتونيد انجام بديد چون متاسفانه پمپ و روتور هاي نو كه در حال حاضر در بازار به فروش مي‌رسد علاوه بر اين كه از كيفيت پاييني برخوردار هستند هيچ ضمانتي هم ندارند و بيشتر از 5 ماه روي پكيج دوام نمي‌آورند.

اين در حالي است كه شركت پكيجكار روتور هاي تعمير شده را با ضمانت كتبي يكساله ارائه مي‌دهد و همچنين قيمت خيلي مناسب تري دارد

 

ضد يخ و ضد رسوب پكيج ديواري در شهرهاي سردسير جزو ضروريات است

 

در شهرهاي سردسير كشور هر ساله تعداد زيادي پكيج ديواري به خاطر يخ بندان و رسيدن دماي هوا به زير صفر درجه و يخ زدن آب داخل لوله ها و به خاطر افزايش حجمي كه يخ نسبت به آب دارد لوله هاي آنها تركيده و هزينه هاي زيادي را متحمل مي‌شوند.

تنها راه جلوگيري از اين مشكل استفاده از محلول ضد يخ پكيج مي‌باشد كه علاوه بر خاصيت ضد يخ زدگي آن باعث جلوگيري از تشكيل رسوب در پكيج ديواري خواهد شد

 

پيشگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري

 

جهت جلوگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري حتما بايد به چند نكته دقت كنيد :

 

استفاده از پكيج ديواري در دماي كمتر از 60 درجه

باز نكردن شير آبگرم در مواردي كه نياز خيلي كم از آب داريد

استفاده از فيلتر هاي پلي مگنت (پلي فسفات و مغناطيسي)

استفاده از صافي برگشت

شستشوي مدار رادياتور هاي شوفاژ و تزريق محلول ضد رسوب به سيستم رادياتورها

در صورت مشاهده كوچكترين نشتي در سيستم پكيج ديواري حتما نسبت به رفع عيب بوجود آمده سريع اقدام كنيد (چون هر قطره آبي كه از دستگاه خارج شود با يك قطره از آب جديد جايگزين مي‌شود و مشكل اينجاست كه اون آب رسوب جديد وارد سيستم مي‌كند و آبي كه ريخته است قبلا رسوب خود را آزاد كرده و به عبارتي آب خنثي مي‌باشد)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۲۸ توسط:sam موضوع:

تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولي

درب ضد سرقت

 

امروزه‌، استفاده از درب هاي ضد سرقت بسيار معمول و رايج شده. واقعا دليل اين همه عرضه و تقاضا براي خريد و فروش درب هاي ضد سرقت چيست؟! چه نوع درب هاي ضد سرقتي وجود دارد و اصلا آيا مي توان بدون صرف وقت و هزينه هاي كلان درب ضد سرقت مورد نظر را سفارش داد؟! با ما تا انتهاي مطلب همراه باشيد تا جواب تمامي پرسش هاي خود درباره ي درب ضد سرقت را دريافت كنيد!

 

 

 

تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولي

 

فرق اصلي و اساسي درب هاي ضد سرقت نسبت به درب هاي معمولي، استحكام، دوام، ماندگاري و مقاومت آن ها است‌. سرقت و دزدي از خانه هايي كه درب آن ها معمولي است،‌ كاري بسيار راحت و آسان مي باشد. چرا كه به راحتي درب هاي معمولي را شكست و وارد خانه شد! اين در حالي است كه شكستن درب هاي ضد سرقت تقريبا غير ممكن است! براي مثال براي باز كردن قفل درب ضد سرقت فلزي فقط بايد كليد همان درب را داشته باشيد. حتي اگر بخواهيد اين نوع درب را بشكنيد به ساعت ها زمان نياز داريد، البته اگر بتوانيد!! براي افزايش طول عمر درب هاي ضد سرقت كافي است هر چند وقت يكبار با پارچه ي تميز آغشته به پارافين آن را تميز كنيد تا سال ها برايتان عمر كنند.

 

 

 

انواع درب هاي ضد سرقت

 

درب هاي ضد سرقت انواع مختلفي دارند و بر اساس جنس مواد سازنده ي آن ها، ساختار و لايه فلزي شان،‌ تقسيم بندي مي شوند. مهم ترين درب هاي ضد سرقت عبارتند از: درب هاي ضد سرقت چوبي (گردو، راش و...) ، رويه فلزي، كامپوزيتي، روكش HDF،روكش pvc، روكش راش، روكش ضد خش

 

 

خريد درب ضد سرقت در سايت درب دُرسي

 

با توجه به همه گيري ويروس كرونا، مسلما رفت و آمد به بيرون از منزل حتي براي خريد هاي مهمي مثل درب ضد سرقت هم خطرناك است و توصيه نمي شود! اما نگران نباشيد! چرا كه مجموعه ي دُرسي با ايجاد اين سايت توانسته كمك‌ بسيار بزرگي به شما در جهت خريد درب ضد سرقت مورد نظرتان كرده است. به راحتي مي توانيد درب ضد سرقت مورد نظر خود را سفارش داده و در كمترين زمان ممكن دريافت كنيد!

البته، در حال حاضر، دُرسي هيچ گونه فعاليت توليدي ندارد اما با تكيه بر سابقه طولاني در پخش درب ضد سرقت، همكاري با انواع شركت هاي توليدي و همچنين توان خريد بالا و عقد قرار داد هاي توليد طولاني مدت درنهايت محصولي با كيفيت بالا و قيمت ارزان و بصرفه را به مشتريان خود در سراسر كشور ارائه مي كند.

جهت خريد درب ضدسرقت ارزان به سايت دُرسي  در لينك زير مراجعه كنيد

 

https://doorc.ir/security-door/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۲:۰۵ توسط:sam موضوع:

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

 

بررسي اره برقي اشتيل

اگر بخواهيم يكي از بهترين و كارآمدترين اره برقي هاي دنيا را نام ببريم، بدون شك اره برقي اشتيل (Stihl) در صدر ليست قرار خواهد داشت.

اشتيل يك برند آلماني باكيفيت در زمينه توليد انواع اره موتوري يا همان اره برقي به شمار مي رود. اشتيل علاوه بر توليد اره موتوري در توليد ساير دستگاه هاي صنعتي و باغباني نيز فعاليت دارد. كيفيت قطعات، به كارگيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و طول عمر بالاي دستگاه از مشخصه هاي اصلي اره زنجيري اشتيل است.

از عواملي كه سبب شده تا اره موتوري اشتيل با استقبال فراواني در سراسر دنيا مواجه شود.

تاريخچه اشتيل!

شركت اشتيل توسط فردي آلماني با نام آندرياس اشتيل در سال 1926 پايه گذاري و تأسيس شده است. قدمت فعاليت اين مجموعه نزديك به يك قرن مي رسد و طي اين سال ها همواره شركت در جهت پيشبرد كيفيت و خدمات مجموعه قدم برداشته است.

علاوه بر ساير محصولات اين برند خوب آلماني، اره موتوري اشتيل از جايگاه ويژه اي برخوردارند. به گونه اي كه اين توليدات حرف اول را در زمينه اره برقي در دنيا مي زند.

 

بررسي اره برقي بوش

اره برقي بوش : بدون ترديد يكي از معتبرترين و معروف‌ترين برندهاي شناخته شده در زمينه توليد انواع وسايل صنعتي، بوش (Bosch) است. برند بوش يك برند آلماني است كه در زمينه توليد انواع ابزار و تجهيزات برقي همچون دريل و اره برقي فعاليت دارد.

اين شركت شعار Invented for life به معناي ساخته شده براي زندگي را شعار توليد محصولات خود قرار داده است. علاوه بر لوازم خانگي، محصولات و توليدات بوش در زمينه ابزارآلات صنعتي نيز بسيار باكيفيت مي باشد. دقت در طراحي، كيفيت بالا و عملكرد مناسب از جمله ويژگي هاي برجسته محصولات بوش به شمار مي رود.

تاريخچه بوش!

فردي آلماني به نام رابرت بوش در سال 1886 ميلادي اقدام به پايه گذاري و تأسيس اين برند خوب آلماني نمود. ساختمان اصلي اين شهر در شهر اشتوتگارت قرار گرفته است و به بيش از 150 كشور جهان خدمات خود را ارائه مي نمايد. اين شركت در زمينه تجهيزات و دستگاه هاي برقي نزديك به 40 سال سابقه داشته و در سال 1985 نخستين اره برقي جهان را عرضه كرد. محصولات بوش امروزه به دليل كيفيت بالا و خوش ساخت بودن شناخته مي شود. رضايتمندي مشتريان و كاربران توليدات بوش نيز مؤيد اين موضوع است.

 

بررسي اره برقي هيونداي

اره برقي هيونداي: بدون شك يكي از نام‌آشناترين و شناخته‌شده‌ترين برندها در حوزه انواع وسايل و تجهيزات صنعتي، هيونداي (Hyundai) است. هيونداي از جمله شركت هاي معتبري است كه دامنه توليدات آن بسيار وسيع و متنوع است.

از اتومبيل و خودروسازي گرفته تا انواع دستگاه هاي صنعتي و كشاورزي همچون اره برقي . اره برقي هيونداي همانند ساير توليدات اين برند محبوب كره اي از كيفيت بسيار مناسب و امكانات فوق العاده اي برخوردار است. تنوع و گستردگي اره موتوري يا همان اره برقي هاي هيونداي سبب شده تا از آن ها براي مصارف سبك و خانگي و همچنين مصارف تخصصي و حرفه اي، بتوان استفاده كرد.

تاريخچه هيونداي!

چانگ چو يونگ پايه گذار شركت هيونداي واقع در كشور كره جنوبي در سال 1947 ميلادي و با فعاليت در زمينه ساختمان، مارجراجويي خود را آغاز كرد. با رشد چشمگير موفقيت و پيشرفت، خيلي زود كار در ساير حوزه ها همچون تجهيزات برقي را آغاز نمود.

صنعت اتومبيل، زمينه اي است كه هيونداي از ديرباز تا امروز در آن به شكل حرفه اي فعاليت دارد. علاوه بر آن، تجهيزات كشاورزي و دستگاه هاي برقي از جمله موتور برق نيز از ديگر زمينه هايي است كه هيونداي در آن درخشان ظاهر شده است.

مشتري مداري و ارائه كيفيت برتر از جمله خدمات ويژه اي است كه هيونداي همواره سعي در رعايت آن به بهترين شكل داشته است. امروزه محصولات هيونداي در چند كشور ديگر نيز تحت ليسانس كره توليد مي شود. همچنين بالغ بر 90 كشور در دنيا از توليدات اين شركت خوب كره اي همچون انواع اره برقي هاي هيونداي استفاده مي كنند.

 

 

بررسي اره برقي هاي توسن

اره موتوري يا اره برقي از جمله وسايل و ابزاري است كه استفاده هاي فراواني در زمينه هرس و قطع درختان و تكه هاي چوبي دارد. در نتيجه از امور سبك و خانگي تا امور حرفه اي و تخصصي از اره برقي مناسب خود استفاده مي كنند. در همين راستا برند توسن (Toasn) يكي از شركت هاي خوب و معتبر داخلي است كه به توليد انواع اره موتوري مي پردازد. اره برقي توسن داراي كيفيت، امكانات و قيمت بسيار مناسبي هستند و اين توليدات را به يكي از بهترين محصولات اين شركت مبدل نموده است. بدون شك اگر به دنبال اره برقي هستيد كه هم از لحاظ كيفيت خوب و كارا باشد و هم قيمت و خدمات مناسبي داشته باشد، اره برقي توسن انتخابي فوق العاده است.

تاريخچه توسن!

شركت توسن از سال 1382 فعاليت خود را در زمينه توليد ابزارآلات برقي آغاز كرد. انواع دريل برقي و شارژي، دستگاه جوش و اره برقي از جمله توليدات برجسته توسن محسوب مي شود. توليد اين محصولات با رعايت بهترين كيفيت و بالاترين استانداردهاي بين المللي، اغلب در كشور چين و تايوان انجام مي شود. اين شركت شعار فكر حرفه اي، كار حرفه اي را سرلوحه توليد محصولات خود قرار داده و در همين راستا سعي نموده تا ابزارآلاتي خوب و باكيفيت را روانه بازار نمايد. اين شركت نزديك به 20 سال است كه در ايران فعاليت مي نمايد. لذا اره برقي هاي توسن همچون ساير محصولات اين برند خوب از گارانتي معتبر و پشتيباني فعال بهره مند مي باشد.

اره برقي رونيكس  از ديگر برندهاي مهم اره برقي مي باشد.

 

 

علف زن هيونداي :

برند هيونداي Hyundai يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين برندهاي فعال در حوزه تجهيزات صنعتي است. شركت كره اي هيونداي در زمينه هاي مختلفي به توليد دستگاه ها و تجهيزات مي پردازد. اين نام تجاري توسط شخصي به نام چانگ جو يونگ بنيان گذاري شده است. همچنين اين مجموعه ابتدا در سال 1947 ميلادي فعاليت خود را با كار در زمينه ساختمان آغاز نمود. در ادامه نيز توليدات اين شركت معتبر در زمينه هاي مختلفي مانند حمل و نقل، اتومبيل سازي و ابزارالات صنعتي ادامه يافت.

امروزه شركت هيونداي يكي از برجسته ترين برندهاي توليدكننده ابزارآلات باغباني و تجهيزات كشاورزي محسوب مي شود. تقريباً اكثر توليدات اين برند كره اي از كيفيت ساخت بالايي برخوردارند. در نتيجه رضايت حداكثري مخاطبان خود را به همراه داشته است. علف زن هيونداي نيز از جمله محصولات پرفروش و با كيفيت اين شركت است.

با توجه به توسعه و گسترش استفاده از تجهيزات صنعتي، امر توليد دستگاه در كارخانه هاي مختلفي انجام مي شود. در حال حاضر برخي از محصولات هيونداي در كشورهاي چين، آمريكا و اروپا تحت نام اين برند توليد مي شوند.”رضايت مشتري نماد كيفيت و كيفيت هدف اصلي هيونداي” به عنوان شعار اين شركت شناخته مي شود.

هيونداي و دنيايي از ابزارآلات صنعتي و دستي

امروزه شركت هيونداي تنوع بسيار وسيعي در زمينه تجهيزات صنعتي و دستي دارد. ابزارآلات بادي، ابزارآلات باغباني و موتوري همچون موتور برق و علف زن، دريل و تجهيزات مولد نيرو تنها گوشه اي از دنياي تجهيزات توليد شده شركت است.

علف زن هاي هيونداي علاوه بر كيفيت مناسب، داراي گارانتي وضمانت فعال نيز مي باشد. با وجود نمايندگي هاي پرشمار اين شركت نيز علاقه مندان با آسودگي بيشتري مي توانند اقدام به خريد نمايند.

 

علف زن KNC از ديگر برندهاي مهم علف زن مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۲۱ توسط:sam موضوع:

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

 

بررسي اره برقي اشتيل

اگر بخواهيم يكي از بهترين و كارآمدترين اره برقي هاي دنيا را نام ببريم، بدون شك اره برقي اشتيل (Stihl) در صدر ليست قرار خواهد داشت.

اشتيل يك برند آلماني باكيفيت در زمينه توليد انواع اره موتوري يا همان اره برقي به شمار مي رود. اشتيل علاوه بر توليد اره موتوري در توليد ساير دستگاه هاي صنعتي و باغباني نيز فعاليت دارد. كيفيت قطعات، به كارگيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و طول عمر بالاي دستگاه از مشخصه هاي اصلي اره زنجيري اشتيل است.

از عواملي كه سبب شده تا اره موتوري اشتيل با استقبال فراواني در سراسر دنيا مواجه شود.

تاريخچه اشتيل!

شركت اشتيل توسط فردي آلماني با نام آندرياس اشتيل در سال 1926 پايه گذاري و تأسيس شده است. قدمت فعاليت اين مجموعه نزديك به يك قرن مي رسد و طي اين سال ها همواره شركت در جهت پيشبرد كيفيت و خدمات مجموعه قدم برداشته است.

علاوه بر ساير محصولات اين برند خوب آلماني، اره موتوري اشتيل از جايگاه ويژه اي برخوردارند. به گونه اي كه اين توليدات حرف اول را در زمينه اره برقي در دنيا مي زند.

 

بررسي اره برقي بوش

اره برقي بوش : بدون ترديد يكي از معتبرترين و معروف‌ترين برندهاي شناخته شده در زمينه توليد انواع وسايل صنعتي، بوش (Bosch) است. برند بوش يك برند آلماني است كه در زمينه توليد انواع ابزار و تجهيزات برقي همچون دريل و اره برقي فعاليت دارد.

اين شركت شعار Invented for life به معناي ساخته شده براي زندگي را شعار توليد محصولات خود قرار داده است. علاوه بر لوازم خانگي، محصولات و توليدات بوش در زمينه ابزارآلات صنعتي نيز بسيار باكيفيت مي باشد. دقت در طراحي، كيفيت بالا و عملكرد مناسب از جمله ويژگي هاي برجسته محصولات بوش به شمار مي رود.

تاريخچه بوش!

فردي آلماني به نام رابرت بوش در سال 1886 ميلادي اقدام به پايه گذاري و تأسيس اين برند خوب آلماني نمود. ساختمان اصلي اين شهر در شهر اشتوتگارت قرار گرفته است و به بيش از 150 كشور جهان خدمات خود را ارائه مي نمايد. اين شركت در زمينه تجهيزات و دستگاه هاي برقي نزديك به 40 سال سابقه داشته و در سال 1985 نخستين اره برقي جهان را عرضه كرد. محصولات بوش امروزه به دليل كيفيت بالا و خوش ساخت بودن شناخته مي شود. رضايتمندي مشتريان و كاربران توليدات بوش نيز مؤيد اين موضوع است.

 

بررسي اره برقي هيونداي

اره برقي هيونداي: بدون شك يكي از نام‌آشناترين و شناخته‌شده‌ترين برندها در حوزه انواع وسايل و تجهيزات صنعتي، هيونداي (Hyundai) است. هيونداي از جمله شركت هاي معتبري است كه دامنه توليدات آن بسيار وسيع و متنوع است.

از اتومبيل و خودروسازي گرفته تا انواع دستگاه هاي صنعتي و كشاورزي همچون اره برقي . اره برقي هيونداي همانند ساير توليدات اين برند محبوب كره اي از كيفيت بسيار مناسب و امكانات فوق العاده اي برخوردار است. تنوع و گستردگي اره موتوري يا همان اره برقي هاي هيونداي سبب شده تا از آن ها براي مصارف سبك و خانگي و همچنين مصارف تخصصي و حرفه اي، بتوان استفاده كرد.

تاريخچه هيونداي!

چانگ چو يونگ پايه گذار شركت هيونداي واقع در كشور كره جنوبي در سال 1947 ميلادي و با فعاليت در زمينه ساختمان، مارجراجويي خود را آغاز كرد. با رشد چشمگير موفقيت و پيشرفت، خيلي زود كار در ساير حوزه ها همچون تجهيزات برقي را آغاز نمود.

صنعت اتومبيل، زمينه اي است كه هيونداي از ديرباز تا امروز در آن به شكل حرفه اي فعاليت دارد. علاوه بر آن، تجهيزات كشاورزي و دستگاه هاي برقي از جمله موتور برق نيز از ديگر زمينه هايي است كه هيونداي در آن درخشان ظاهر شده است.

مشتري مداري و ارائه كيفيت برتر از جمله خدمات ويژه اي است كه هيونداي همواره سعي در رعايت آن به بهترين شكل داشته است. امروزه محصولات هيونداي در چند كشور ديگر نيز تحت ليسانس كره توليد مي شود. همچنين بالغ بر 90 كشور در دنيا از توليدات اين شركت خوب كره اي همچون انواع اره برقي هاي هيونداي استفاده مي كنند.

 

 

بررسي اره برقي هاي توسن

اره موتوري يا اره برقي از جمله وسايل و ابزاري است كه استفاده هاي فراواني در زمينه هرس و قطع درختان و تكه هاي چوبي دارد. در نتيجه از امور سبك و خانگي تا امور حرفه اي و تخصصي از اره برقي مناسب خود استفاده مي كنند. در همين راستا برند توسن (Toasn) يكي از شركت هاي خوب و معتبر داخلي است كه به توليد انواع اره موتوري مي پردازد. اره برقي توسن داراي كيفيت، امكانات و قيمت بسيار مناسبي هستند و اين توليدات را به يكي از بهترين محصولات اين شركت مبدل نموده است. بدون شك اگر به دنبال اره برقي هستيد كه هم از لحاظ كيفيت خوب و كارا باشد و هم قيمت و خدمات مناسبي داشته باشد، اره برقي توسن انتخابي فوق العاده است.

تاريخچه توسن!

شركت توسن از سال 1382 فعاليت خود را در زمينه توليد ابزارآلات برقي آغاز كرد. انواع دريل برقي و شارژي، دستگاه جوش و اره برقي از جمله توليدات برجسته توسن محسوب مي شود. توليد اين محصولات با رعايت بهترين كيفيت و بالاترين استانداردهاي بين المللي، اغلب در كشور چين و تايوان انجام مي شود. اين شركت شعار فكر حرفه اي، كار حرفه اي را سرلوحه توليد محصولات خود قرار داده و در همين راستا سعي نموده تا ابزارآلاتي خوب و باكيفيت را روانه بازار نمايد. اين شركت نزديك به 20 سال است كه در ايران فعاليت مي نمايد. لذا اره برقي هاي توسن همچون ساير محصولات اين برند خوب از گارانتي معتبر و پشتيباني فعال بهره مند مي باشد.

اره برقي رونيكس  از ديگر برندهاي مهم اره برقي مي باشد.

 

 

علف زن هيونداي :

برند هيونداي Hyundai يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين برندهاي فعال در حوزه تجهيزات صنعتي است. شركت كره اي هيونداي در زمينه هاي مختلفي به توليد دستگاه ها و تجهيزات مي پردازد. اين نام تجاري توسط شخصي به نام چانگ جو يونگ بنيان گذاري شده است. همچنين اين مجموعه ابتدا در سال 1947 ميلادي فعاليت خود را با كار در زمينه ساختمان آغاز نمود. در ادامه نيز توليدات اين شركت معتبر در زمينه هاي مختلفي مانند حمل و نقل، اتومبيل سازي و ابزارالات صنعتي ادامه يافت.

امروزه شركت هيونداي يكي از برجسته ترين برندهاي توليدكننده ابزارآلات باغباني و تجهيزات كشاورزي محسوب مي شود. تقريباً اكثر توليدات اين برند كره اي از كيفيت ساخت بالايي برخوردارند. در نتيجه رضايت حداكثري مخاطبان خود را به همراه داشته است. علف زن هيونداي نيز از جمله محصولات پرفروش و با كيفيت اين شركت است.

با توجه به توسعه و گسترش استفاده از تجهيزات صنعتي، امر توليد دستگاه در كارخانه هاي مختلفي انجام مي شود. در حال حاضر برخي از محصولات هيونداي در كشورهاي چين، آمريكا و اروپا تحت نام اين برند توليد مي شوند.”رضايت مشتري نماد كيفيت و كيفيت هدف اصلي هيونداي” به عنوان شعار اين شركت شناخته مي شود.

هيونداي و دنيايي از ابزارآلات صنعتي و دستي

امروزه شركت هيونداي تنوع بسيار وسيعي در زمينه تجهيزات صنعتي و دستي دارد. ابزارآلات بادي، ابزارآلات باغباني و موتوري همچون موتور برق و علف زن، دريل و تجهيزات مولد نيرو تنها گوشه اي از دنياي تجهيزات توليد شده شركت است.

علف زن هاي هيونداي علاوه بر كيفيت مناسب، داراي گارانتي وضمانت فعال نيز مي باشد. با وجود نمايندگي هاي پرشمار اين شركت نيز علاقه مندان با آسودگي بيشتري مي توانند اقدام به خريد نمايند.

 

علف زن KNC از ديگر برندهاي مهم علف زن مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۸:۰۰ توسط:sam موضوع:

استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته

استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته

در هنگام انتخاب يك سيستم دوربين مداربسته در اماكن مسكوني يا تجاري چندين فاكتور مهم را بايد در نظر گرفت. اگر در زمينه خريد دوربين مداربسته تحقيق كوچكي انجام داده باشيد به احتمال زياد به عبارت سازگار با ONVIF نيز برخورد كرده ايد. اما شايد با معنا و كاربرد آن آشنايي لازم را نداشته باشيد.

ONVIF چيست؟

ONVIF مخفف عبارت Open Network Video Interface Forum است كه ترجمه تحت الفظي آن انجمن ارتباط باز ويدئويي شبكه مي شود. ONVIF يك پروتكل جهاني است كه براي تسهيل توسعه و استفاده از يك استاندارد باز جهاني براي محصولات و تجهيزات امنيتي و نظارتي ساخته شده است.
در گذشته اگر يك محصول جديد (براي مثال يك دوربين مدار بسته) توسط يك كمپاني توليد و به بازار عرضه مي گرديد و شما آن را خريداري مي كرديد و NVR اي از يك برند ديگر داشتيد دستگاه ضبط NVR شما قادر به پشتيباني از دوربين شما نبود. اما امروزه با وجود استاندارد ONVIF در صورتي كه برندي كه خريداري مي كنيد از اين استاندارد پيروي كند دستگاه هاي شما با يكديگر سازگاري خواهند داشت.
براي رفع اين مشكل و سهولت در نصب دوربين مداربسته تحت شبكه از برندهاي مختلف، اين سازمان در سال 2008 توسط شركت هاي Axis، Bosch و Sony تاسيس گرديد كه توليد كنندگان، توسعه دهندگان نرم افزار، و ساير نهادهاي مرتبط مي توانستند در آن عضو شوند.

 

دستور العمل هاي ONVIF

اصول اوليه استاندارد ONVIF شامل استانداردسازي ارتباط بين تجهيزات و دستگاه هاي IP، سازگارسازي انواع تجهيزات مداربسته با يكديگر فارغ از نوع برند آنها و پشتيباني از تمامي محصولات از كمپاني هاي مختلف است.
دستور العمل هاي ONVIF به طور كلي شامل مواردي مانند تنظيمات مربوط به نصب دوربين هاي IP، رديابي دستگاه ها در شبكه، مديريت دستگاه، كنترل دوربين مدار بسته PTZ و تجزيه و تحليل ويدئويي مي گردد.
در واقع اين استاندارد داراي نسخه يا پروفايل هاي متعددي است. پروفايل C براي نقاط كنترل دسترسي مبتني بر IP است؛ پروفايل G براي ذخيره و بازيابي اطلاعات است. و پروفايل S براي سيستم هاي ويديويي مبتني بر IP است.

مزاياي ONVIF

با وجود استاندارد ONVIF آزادي بيشتري در انتخاب تجهيزات مداربسته از برند هاي مختلف خواهيد داشت. زيرا در اين تجهيزات ديگر نيازي به پيروي از يك دستور العمل مختص هر كدام از برندها نيست و همگي از ONVIF پيروي مي كنند. پلتفرم ONVIF اكثر ويژگي هاي موجود در دوربين هاي تحت شبكه را در اختيار دارد.
هر چه دستور العمل هاي ONVIF در دستگاه هاي بيشتري پياده سازي گردد، ارائه دهندگان سيستم هاي نظارتي مي توانند زمان كمتري را براي توسعه دستورالعمل هاي اختصاصي رابط كاربري در محصولات خود صرف كرده و در عوض زمان بيشتري را براي توسعه ويژگي هاي جديد در محصولات خود صرف كنند.  

معايب ONVIF

با تمام اين توصيفات استاندارد ONVIF داراي معايبي نيز مي باشد. دو موضوع مهم در ارتباط با انتخاب تجهيزاتي كه با استاندارد ONVIF سازگار هستند وجود دارد:

  • كيفيت اجراي دستور العمل هاي پروتكل ONVIF توسط توليدكنندگان
  • كيفيت نحوه ادغام پروتكل ONVIF با پروتكل سازنده


هر كدام از دو مورد بالا داراي اما و اگرهايي است كه در ميزان بازدهي پروتكل ONVIF تاثيرگذار بوده و نقص و كمبود كيفيت در هر كدام از دو مورد بالا كيفيت و بازدهي اين استاندارد را كاهش مي دهد.

 

  1. http://truehickman42.booklikes.com/post/4426959/
  2. https://www.careeranna.com/online/activity/p/97700/
  3. https://www.launchora.com/story/1627387111--0
  4. https://all4webs.com/piepimple5/158316081585157617401606-16051?32475=64395

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۴۲ توسط:sam موضوع:

بازار كار سيستم هاي نظارت تصويري / نكاتي براي تجهيزات دوربين مداربسته

بازار كار سيستم هاي نظارت تصويري / نكاتي براي تجهيزات دوربين مداربسته

 


براي ورود به حوزه ي نظارت تصويري و دوربين مدار بسته افراد نياز به پيش نياز هايي براي شروع دارند تا بتوانند به پيشرفت خود در اين حوزه سرعت ببخشند.

سيستم هاي نظارت تصويري به دليل گستردگي كاربرد از علوم و تكنولوژي هاي مختلفي استفاده مي كنند ، كه هر كدام در يك قسمت از اين سيستم ها كاربرد دارند، همچون مواردي مانند: طراحي ، توليد، نصب و راه اندازي ، ايجاد بستر و
علوم مختلفي در سيستم هاي نظارت تصويري به كار برده ميشوند كه مي توان به : الكترونيك ، برق، شبكه هاي رايانه اي ، مخابرات و كامپيوتر اشاره كرد.
افراد تحصيل كرده يا دانشجو در رشته هاي فوق به راحتي ميتوانند وارد اين حوزه شوند.
با توجه به سرفصل هاي بين المللي اين رشته و سرفصل هاي مقرر در سازمان فني و حرفه اي كشور سيستم نظارت تصويري در سه سطح تكنسين ،كارشناس و متخصص آموزش داده مي شود.
دوره تكنسين شروع آكادميك مبحث سيستم نظارت تصويري از مفاهيم پايه و اساسي، تشريح عملكرد تجهيزات به صورت تئوري و عملي و نحوه اجراي يك پروژه كوچك اما ساختار يافته از ابتدا تا انتها مي باشد.
دوره تكنسين ، دوره ي بسيار كامل و مفيدي مي باشد كه افراد بدون داشتن پيش نياز مي توانند در اين دوره شركت كنند ، اشخاصي بوده اند كه حتي رشته آن ها غير مرتبط بوده است و به راحتي توانسته اند پس از اتمام اين دوره به نقاط خوبي برسند.
دوره تكنسين پيش نياز دو سطح بعدي مي باشد.
در دوره ي كارشناس تمركز بر روي نحوه كار با سيستم هاي پيشرفته و پيچيده جهت تسلط بر عيب
يابي و رفع عيب در پروژه ، تشريح بستر هاي ارتباطي و نحوه انجام عمليات هاي كاربردي و پيشرفته شبكه مي باشد.
پس از گذراندن دوره ي كارشناس ، افراد گواهي ورود به دوره ي متخصص را به دست مي آورند.
ورود به حوزه طراحي و مديريت پروژه از ابتدا تا انتها بصورت كاملا تخصصي با استفاده از نرم افزار هاي به روز طراحي و شناخت كامل تجهيزات برند هاي مختلف در اين سطح رقم مي خورد.

بيشتر بخوانيد:    نصب دوربين مدار بسته

توصيه هايي براي خريد تجهيزات دوربين مداربسته

 

انتخاب سازنده مناسب در بازار فعلي انتخاب برند و سازنده مناسب دوربين مداربسته با توجه به تنوع موجود و قيمت بسيار بالاتر تجهيزات سازندگان معتبري همچون Sony  ،Bosch  ،Axis و Panasonic در مقايسه با ماركهاي متفرقه چيني، بسيار مشكل شده است. بروشورها و كاتالوگ ها به دنبال پر رنگ كردن توانايي هاي محصول شركت ها هستند. اين كار لازم است تا تواناييهاي يك محصول را براي مشتري نشان دهد. همچنين آنان به دنبال اين هستند كه نشان دهند اين محصول آن چه را مشتري به دنبالش است، در خود دارد.

مشكل از آنجا ناشي مي شود كه براي خريداران غيرممكن است كه بتوانند تشخيص دهند آيا محصول معرفي شده براي محيطشان متناسب است، و از همه مهم تر به ندرت در يك بروشور از عملكرد يك محصول در شرايط مختلف صحبت شده است كه اين اتفاق به دو دليل روي مي دهد، يا فروشنده مطمئن نيست كه محصول مناسب كدام بخش است و يا فروشنده مي خواهد به فروش خود دست پيدا كند و هيچ فرصتي را هم از دست ندهد كه در هر يك، تعيين واقعي متناسب بودن كالا با نياز كار بسيار سختي است .

قيمت دوربين نمي تواند نشانگر كيفيت آن باشد

براي خريداران ناآشنا، بهترين روش انتخاب يك دوربين با كيفيت قيمت آن است و با اين فرض اقدام به خريد دوربين مي كنند. برخي فروشندگان نيز از چنين تصوراتي سوءاستفاده مي كنند و تجهيزاتي را كه چندان تناسبي با خواسته و كاربري خريدار ندارد، پيشنهاد ميدهند.

حسگرهاي تصوير

حسگرهاي تصوير از جمله تجهيزاتي هستند كه فروشندگان در خصوص تأثير آن بر قيمتها سخن به ميان مي آورند، نوع CCD يا CMOS

( سازندگان آن اغلب به دو شركت بزرگ Sony و Sharp در بازار ايران محدود مي شود) دو انتخاب اصلي اي هستند كه در اين خصوص بيان مي شوند كه در فصول مربوطه تشريح شد. در حال حاضر كيفيت حسگرهاي Sony تا حدي بالاتر از Sharp است و دوربين هايي كه از حسگرهاي Sony استفاده مي كنند، كيفيت تصوير بهتري دارند.

در صورتي كه قصد خريد دوربين مداربسته يا ديگر تجهيزات نظارتي را داريد ما به شما برند hikvision  هايك ويژن توصيه مي كنيم.

 

اطلاعات ارائه شده توسط سازنده

شركتهاي معتبر توليد كننده دوربين مداربسته به طور معمول اطلاعات جامع تر و كامل تري در رابطه با دوربين هاي خود را در اختيار مشتريان قرار ميدهند. عدم ارائه اطلاعات لازم و چاپ كاتالوگ خود يك نكته منفي به حساب مي آيد.

شناسايي اطلاعات نادرست

در صورت داشتن كمي تجربه و اطلاعات مي توان به راحتي اطلاعات غلط را تشخيص داد و از خريد محصول بي كيفيت خودداري كرد. برخي شركت هاي توليد كننده تجهيزات مداربسته اطلاعاتي را در اختيار خريداران قرار ميدهند كه به طور واضح دروغ است. براي مثال، دوربين هاي ارزان قيمتي با كيفيت تصوير ???TVI در كاتالوگ معرفي مي شوند. بايد سعي شود از برندهايي استفاده شود كه چندين سال بدون مشكل در پروژه هاي مختلف استفاده شده اند.

كار با فروشندگان ثابت

شايد كار كردن با يك فروشنده ثابت به دليل ايجاد وابستگي چندان جالب به نظر نرسد، اما در طول زمان مفيد خواهد بود. كار كردن با فروشندگان ثابت به معناي كار كردن با يك فروشنده نيست و مي توان با چند فروشنده به طور ثابت كار كرد. فروشندگان معمولا خريداران ثابت خود را در جريان كيفيت محصولات قرار ميدهند تا اطمينان آنها را كسب كنند. اين كار در كنار زيان هاي مالي كوچك فوائد كاري و امنيتي خوبي دارد.

مطالعه دقيق مدارك سازندگان

براي يك خريدار دوربين مداربسته بسيار ضروري است كه بتواند مطالب موجود در كاتالوگ رايخوتد و آنها را تحليل كند كه در فصول مربوط به هر يك از تجهيزات، پارامترهاي مختلف از سازندگان مختلف تشريح شد. بيشتر بروشورهاي محصولات روي امتيازات و منافع سيستم فعلي شما تأكيد مي كنند. براي مثال، فروشندگان NVR، معمولا ادعاي مزيت هايي را مي كنند كه هر

سطح پاييني هم ميتواند داشته باشد. فروشندگان دوربين معمولا فرضياتي دارند كه تقريبا هيچگاه از آنها استفاده نخواهد شد. فروشندگان معمولا مقايسه ها را به سمتي هدايت مي كنند كه ته مثبت محصولاتشان را به حداكثر برسانند. (اشاره به نام اين دو كالا تنها به عنوان مثال بود و محدود به اينها نيست).

بررسي پايگاه اينترنتي توليد كنندگان

درجه اعتبار سازندگان غير معروف از بررسي وب سايت آنها نيز قابل دريافت است. حتي ظاهر وب سايت نيز مي تواند اطلاعاتي را در اختيار قرار دهد. در وب سايتها معمولا بيشتر اطلاعات، مربوط به بازاريابي فروشندگان است و به طور آشكارا تبليغ قطعاتي است كه فروشنده ارائه ميدهد، ولي مقالات و گزارشات مجلات در اين خصوص قابل قبول تر هستند. فروشندگان با كمترين توجه به رفتار عادلانه در برابر ديدگاه هاي مخالف، راجع به ارزش هاي روندي كه در پس محصولات كمپاني شان نهفته است، بحث مي كنند. حتي گزارشات نيز نسخه كپي شده اي از خروجي هاي وب سايت فروشندگان است. به همين دليل بايد مواظب و آگاه از انگيزه و ساختار اطلاعات بود. آناليز بهتر اطلاعات از اشتباهها يا مشكلات آتي جلوگيري مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۱۸ توسط:sam موضوع:

10 امپراتوري بزرگ تاريخ كه به حكومت بر كل دنيا نزديك شدند

?? امپراتوري بزرگ تاريخ كه به حكومت بر كل دنيا نزديك شدند

x6_h2tz.jpg

در فضاي مجازي هيچ مطلبي به اندازه موضوعبزرگترين امپراتوري هاي تاريخچالش برانگيز نبوده و باعث جنجال كاربران نشده است. شايد بهتر است كه يك بار براي هميشه تكليف اين قضيه را روشن كنيم و ده امپراتوري بزرگ كه به سلطه در تاريخ بر كل دنيا نزديك شدند را ليست بكنيم.

منظورمان از عبارت سلطه بر دنيا، كنترل مستقيم و يا غير مستقيم بخش عظيمي از جمعيت دنياست. در حقيقت امپراتوري هايي كه در اين ليست قرار گرفته اند لزوما تمام دنيا را در اختيار نداشته اند و همين كه موفق شده باشند به سلطه بر بخش اعظم و مهم جمعيت جهان نزديك شوند و پتانسيل تاثير گذاري بر بقيه قسمت هاي جهان را داشته باشند كافي است. ما در اين ليست تمام امپراتوري هاي دنيا را به حساب خواهيم آورد كه در طول تاريخ تا به امروز حكومت كرده اند.

رتبه دهم: امپراتوري پرتغال

بيشتر مردم دنيا امپراطوري پرتغال را جزو حكومت هاي استعماري بزرگ تلقي نمي كنند، اما حقيقت امر اين است كه در تاريخ آمده پرتغال براي مدت كوتاهي اين شانس را پيدا كرد تا يك امپراطوري جهاني تشكيل بدهد و در كنار امپراطوري انگلستان قرار بگيرد.

پرتغالي ها نخستين دولت اروپايي بودند كه به استعمار گري روي آوردند و آنان موفق شدند كه هندوستان، ژاپن، برزيل و بخش هاي وسيعي از آفريقا را كشف كنند. نيروهاي پرتغالي موزامبيك در شرق آفريقا و برزيل در آمريكاي لاتين را فتح كردند. امپراتوري پرتغال در دوران شكوهش در مناطق مختلف جهان از هند گرفته تا عربستان، مالزي، تا چين و ژاپن بنادر بازرگاني تاسيس كرد و توانستند بر روي مسير هاي بازرگاني آسيا به اروپا و مسيرهاي داخلي آسيا مسلط شوند.

جالب آن است كه امپراتوري پرتغال توانست در آن دوره از تاريخ چنان امپراتوري قدرتمندي تشكيل دهد كه هيچ امپراتوري اي به گرد پايش هم نمي رسيد. اما پس از قرن پانزدم اين قدرت و صلابت كم كم رو به افول شد و اگر اين ضعف رخ نمي داد امپراتوري پرتغال مي توانست يك امپراتوري عظيم و قدرتمندتري از امپراتوري انگلستان تشكيل بدهد. اگر پرتغالي ها موفق مي شدند كه تمام مسير هاي بازرگاني آسيا را تصرف كنند به طور حتم مي توانستند كه ثروتمندترين امپراتوري طول تاريخ بشوند و در نتيجه مي توانستند هزينه لازم براي فتح هندوستان، آفريقا، چين، آمريكاي لاتين و ساير نقاط جهان را به راحتي تامين كنند.

رتبه نهم: امپراتوري تيموريان

امپراطوري تيموريان حكومت چادر نشين هايي بود كه بعد از انحلال امپراطوري مغول به قدرت رسيدند. تيموريان بر بخش هاي وسيعي از غرب تركيه، ايران، قفقاز و بين النهرين، هندوستان و قست هايي از آسياي ميانه سلطه داشتند. تيموريان بر خلاف مغول ها كه قدرت فتح كردنشان بر توانايي حكومتي شان چيره بود. در اوايل قرن چهاردهم يعني زماني به قدرت رسيدند كه امكان برقراري ارتباط بين كشورها فراهم شده بود و حكومت ها مي توانستند ارتش هاي منظم ايجاد كنند.

تيمور لنگ موسس و پادشاه مطلق سلسله تيموريان، يادآور چنگيز خان موسس امپراطوري مغول بود. يكي از دلايل اصلي قدرت گرفتن تيمور اين بود كه هيچ نيرويي در جهان، ياراي مقابله با ارتش مسلح سوار بر اسب تيموريان را نداشت. تيمور توانست سپاهيان مسلمان عرب را در هند به راحتي شكست دهد و سپاه آنان را منهدم سازد، اما آنچه باعث شد كه در ميان امپراطوري هاي قدرتمند جهان قرار گيرد، نقشه اش براي شكست سلسله مينگ چين بود. فتح مينگ با آن جمعيت و منابع چشمگير به تيمور كمك مي كرد تا به سلطه بر بخش اعظم جهان نزديك تر شود. اما تيمور پيش از آنكه به چين برسد درگذشت. شايد اگر تيمور زنده مانده بود ميتوانست به فتح كل دنيا نزديك شود.

منبع: سايت پرسش و پاسخ يك سوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۸:۲۵ توسط:sam موضوع:

پشتيباني از هارد ديسكهاي 10 ترابايتي جديد شركت Seagate در ASUSTOR NVR

پشتيباني از هارد ديسكهاي 10 ترابايتي جديد شركت Seagate در ASUSTOR NVR

 

شركت Asustor اعلام كرد از هارد ديسكهاي جديد 10 ترابايتي شركت Seagate پشتيباني خواهد كرد.

در اعلاميه اي كه شركت Asustor در بخش خبري خود منتشر كرد بيان شده است كه از اين پس تمام دستگاههاي NAS(حافظه ذخيره ساز تحت شبكه) اين شركت با هارد ديسكهاي IronWolf 10 TB شركت سيگيت سازگاري خواهند داشت.

شركت ASUSTOR كه از توابع تخصصي شركت Asus در ضمينه تجهيزات ذخيره سازي تحت شبكه و سيستمهاي نظارت تصويري بحساب مي آيد اعلام كرده است كه پس از اقدامات و بررسيهاي مختلف، تمامي دستگاههاي NAS اين شركت با هارد ديسكهاي جديد شركت Seagate سازگاري خواهند داشت. هارد ديسكهاي اعلام شده شامل IronWolf با ظرفيت 10 ترابايت و Enterprise NAS با 6 ترابايت و Enterprise Capacity با 10 ترابايت ظرفيت خواهند بود. درواقع با اين خبر به كاربران حرفه اي توصيه كرده تا از هارد ديسكهاي نامبرده براي استفاده در دستگاههاي ذخيره سازي ASUSTOR NAS بهره ببرند.

 

به گفته Quote Lin مدير تحقيق و توسعه شركت ASUSTOR:

كار مداوم و تمام وقت (7/24) دستگاههاي NAS نياز به همراهي با آخرين تكنولوژي هارد ديسكها دارد تا بتواند به كارايي خوب و حفاظت داده ها در محيطهاي سازماني بينجامد. ما مفتخريم كه با شركت Seagate در اين همكاري شركت داريم و با تكميل سازگاريها براي هارد ديسكهاي ظرفيت بالاي جديد اين شركت به كاربران گزينه هاي بهتري ارائه مي دهيم و فضاي ابري بهتر و بيشتري در اختيارشان خواهيم گذاشت.

 

كاربراني كه از دستگاههاي 8 كانال شركت Asustor استفاده مي كنند مي توانند از هارد ديسكهاي 6 ترابايتي با نام سري Enterprise NAS و هارد ديسكهاي 10 ترابايتي از شركت Seagate استفاده كنند.

در روي سايت شركت ASUSTOR نيز صفحه اي وجود دارد تا بتوانيد براحتي هماهنگي و سازگاري هارد ديسكها و دستگاههاي اين شركت را بررسي نماييد .

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته
  5. قيمت دوربين مدار بسته
  6. خريد دوربين مدار بسته
  7. نصب دوربين مداربسته
  8. هايك ويژن

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۳۳ توسط:sam موضوع:

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

s1_ux3g.jpg

آيا تاكنون تجربه كار كشاورزي و كشت محصول را داشته‌ايد؟ بسياري از افراد به اين نتيجه رسيده‌اند كه كشاورزي در ايران بسيار سخت و طاقت‌فرسا است؛ در حالي كه با استفاده از روش‌هاي مدرن و پيشرفته مي‌توان بسياري از اين مشكلات را حل كرد. كشاورزي با سيني كشت هيدروپونيك يكي از همين روش‌هاي مدرن است!

حال شايد از خود بپرسيد كه كشت هيدروپونيك چيست؟ اين روش چه مزايايي نسبت به ساير روش‌ها دارد؟ ما در اين مقاله مي‌خواهيم به تمامي اين سوالات پاسخ دهيم و در آخر بهترين سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد...

 

كشاورزي هيدروپونيك چيست؟

به منظور تعريف كشاورزي هيدروپونيك به صورت خيلي ساده بايد بگوييم: هيدروپونيك يك روش مدرن براي كشت و كار است كه به جاي خاك از مايع مغذي استفاده مي‌كند! يعني در اين نوع از كشاورزي، هيچ اثري از خاك وجود ندارد و به همين دليل، مشكلات مرتبط با آن نيز وجود نخواهد داشت!

جالب است كه به اين روش كشاورزي، آب كشت نيز مي‌گويند كه براي انجام آن به سيني كشت هيدروپونيك نياز داريم. اين سبدها از جنس مواد پلي پروپيلن هستند كه ويژگي‌هاي منحصربفردي دارند.

استفاده از سيني كشت هيدروپونيك چه مزايايي دارد؟

در سال‌هاي اخير توجه به كشاورزي هيدروپونيك به شدت افزايش يافته است. چراكه مزاياي آن باعث شده است كه كشاورزان سنتي به سمت استفاده از اين روش براي كشت انواع گياهان روي آورند. برخي از مزاياي استفاده از روش آب كشت براي كشاورزي شامل موارد زير است:

1- كنترل دقيق‌تر عواملي مانند نور، دما و رطوبت

از جمله مهم‌ترين مزاياي استفاده از سيني كشت هيدروپونيك مي‌توان به قابليت كنترل شرايط محيطي مانند نور، دما و رطوبت اشاره كرد. در حقيقت، اين سبدها آنقدر سبك هستند كه قرار گرفتن آن‌ها روي هم و همچنين جابه‌جايي آن‌ها بسيار راحت خواهد بود؛ به همين دليل، مي‌توان كشت گلخانه‌اي را با كنترل تمامي اين عوامل راه‌اندازي كرد.

2- متناسب با شرايط آب و هوايي كشور ايران

همان‌طور كه مي‌دانيد، كشور ما داراي آب و هوايي گرم و خشك است و كشاورزي كردن در چنين شرايطي دشواري‌هاي خاص خود را دارد. با اين حال، مهندسان موفق به طراحي و ساخت سيني كشت هيدروپونيك شده‌اند كه كاملا متناسب با شرايط آب و هوايي ايران است. اين سبدها داراي استحكام بالايي بوده و بازدهي كشت محصول نيز در آن‌ها بالا است.

3- صرفه‌جويي در مصرف آب

كمبود آب نيز از جمله معضلات بزرگ بخش كشاورزي است كه بسياري از صنايع مرتبط با آن را نيز دچار مشكل كرده است. اما سبد كشت هيدروپونيك طوري طراحي شده است كه مقدار آب كمتري مصرف كند. در حقيقت، مهندسان تمام تلاش خود را كرده‌اند تا اين سبدها با آب كمتر، بتوانند محصولات بيشتري توليد كنند.

 

s2_ocds.png

4- افزايش بازدهي كشاورزي

شايد برايتان جالب باشد كه بازدهي كشاورزي با استفاده از سيني كشت هيدروپونيك به طور قابل ملاحظه‌اي افزايش پيدا مي‌كند. عدم استفاده از خاك، صرفه جويي در مصرف آب، قابليت افزايش حجم كشت و همچنين عدم نياز به انواع سموم و كود شيميايي سبب شده است كه از نظر اقتصادي بتوان يك كشاورزي مقرون به صرفه را شروع كرد.

اكنون سوال اصلي اينجاست كه اين سبدهاي كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟ براي خريد يك سبد باكيفيت چه كاري بايد انجام دهيم؟ در بخش بعد مي‌خواهيم باكيفيت‌ترين شركت توليد كننده سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم...

پارس صنعت؛ توليد كننده سيني‌هاي كشت هيدروپونيك در ايران

شركت پارس صنعت يكي از قديمي‌ترين توليد كنندگان انواع گرانول‌ها و سبدهاي كشاورزي است كه امروزه به توليد سيني كشت هيدروپونيك نيز پرداخته است. بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد كه اين سبدها از نظر كيفيت و قيمت نيز بسيار مناسب هستند.

از جمله ويژگي‌هاي سيني هيدروپونيك پارس صنعت بايد به استحكام بالا، مقاومت در برابر مواد شيميايي، طراحي دقيق و استفاده از مواد اوليه مرغوب اشاره كرد. شما نيز مي‌توانيد براي خريد اين محصول با قيمت مناسب و بدون واسطه با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد...

 

parsanat.com/خريد-سيني-علوفه-هيدروپونيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۰:۱۲ توسط:sam موضوع:

نحوه استوري بورد در فتوشاپ

نحوه استوري بورد در فتوشاپ را در اين بخش از آموزش فتوشاپ بياموزيد. در اين قسمت ما  با استفاده از Layer Comps يك صفحه داستان در فتوشاپ ايجاد خواهيم كرد.

براي آموزش سريع فتوشاپ ، قصه گويي يك داستان در فتوشاپ مي تواند راهي عالي براي ترسيم ايده هاي شما باشد. در اين كارگاه با Layer Comps و اينكه چگونه اين ابزار فتوشاپ مي تواند به شما در سرعت بخشيدن به روند كار و سازماندهي براي (و نه تنها) استوري بورد كمك كند ، آشنا خواهيم شد. هدف من برجسته كردن اين مجموعه از منوها ، توضيح دادن نحوه كار مجموعه پيچيده و متقاعد كردن شما براي امتحان آنها است. ما اين كارگاه را با اين فرض كه ريز عكسها و يك داستان قفل شده داريم و او مايل به غوطه ور شدن در نقاشي ها است ، شروع خواهيم كرد. مهم است كه بدانيد جنگ لايه هاي شما مخرب نيستند: شما هميشه مي توانيد آنها را حذف كنيد و لايه ها را دقيقاً همانطور كه ترسيم كرده ايد بدست آوريد. آنها عمدتا به منظور ديدن لايه هاي شما متفاوت است. قبل از شروع مي خواهم ذكر كنم كه من از يك داستان پنج صفحه اي در اينجا استفاده خواهم كرد ، اما شما مي توانيد لايه هاي كاملي را كه براي داستان خود نياز داريد ايجاد كنيد.

 

01. سند خود را تنظيم كنيد

در ابتداي دوره مقدماتي فتوشاپ شما تصاوير كوچك و اسكريپتي آماده براي استفاده داريد - اكنون زمان شروع طراحي است! من معمولاً با تعيين نسبت ابعادم شروع مي كنم. ممكن است بخواهيد قبل از شروع كار ، شرايط كار يا پروژه خود را مرور كنيد. براي اين كارگاه ، ما در 1080 7 720 كار خواهيم كرد كه يك رزولوشن كاملاً رايج براي اكثر پروژه هاي انيميشن است. بوم شما تنظيم شده و وقت نقاشي است! بهترين قسمت ابزار Layer Comps اين است كه مي تواند شامل روش كار شما باشد. اگر پوشه را دوست نداريد ، پوشه ديگري وجود ندارد. كاملاً به خود شما بستگي دارد. ما به عنوان نمونه با پنج پانل از بخشي از يك پروژه استوري بورد كار خواهيم كرد. استفاده از ابزار Layer Comps به شما امكان مي دهد چندين طرح در يك فايل فتوشاپ ايجاد ، مديريت و سازماندهي كنيد. هر لايه فشرده را به عنوان تصويري از لايه هاي فعلي كه مشاهده مي كنيد ، در نظر بگيريد.

 

02. متن را اضافه كنيد و نقاشي خود را شروع كنيد

مرحله بعدي آموزش ساده فتوشاپ اختياري است ، اما اگر داستان شما داراي گفتگو است ، من معمولاً يك مستطيل سياه را در پايين براي هر متن يا جلوه صوتي كه استفاده مي كنم مسدود مي كنم. از اينجا ريز عكسها را از iPad مي آورم و شروع به تميز كردن مي كنم. وقتي نقاشي هايم را تميز مي كنم ، معمولاً لايه هايم را از عقب به جلو (عقب ، وسط و جلو) تقسيم مي كنم. مهم است كه سازماندهي كنيد. بعداً به لايه هاي كامپ كمك مي كند.

 

03. لايه هايي از خط هنر را اضافه كنيد

در اينجا قسمت از دوره مقدماتي فتوشاپ ، لايه هاي خط ، لحن و گفت وگو را بيان كردم. در صورت لزوم مي توان لايه هاي اضافي را اضافه كرد ، مانند يك لايه لهستاني اضافي. اين كمك مي كند تا عكس خود را به عنوان يك كيك لايه لايه در نظر بگيريد و به تدريج از كار خط تا سايه جمع شويد. سپس ، زمان آن فرا رسيده است كه تركيبات لايه اي خود را ايجاد كنيم.

 

04. پنجره Layer Comps را كاوش كنيد

براي يادگيري فتوشاپ ، در نوار ابزار بالاي Photoshop ، روي Window> Layer Compositions كليك كنيد و پنجره اي ظاهر مي شود. اين پنجره Layer Comp است كه به شما امكان مي دهد فيلم ها و صحنه هاي خود را مديريت و سازماندهي كنيد. اين ابزار به شما امكان مي دهد عكس هاي خود را مرتب كنيد ، عيب ها را بررسي كنيد و ويرايش كنيد - همه از يك پانل.

 

05. اولين لايه خود را بسازيد

بنابراين اكنون كه كمي بيشتر دوره مقدماتي فتوشاپ را گذرانديد در مورد تركيبات لايه اي دانستيم ، بياييد اولين مورد خود را ايجاد كنيم. روي نماد بعلاوه كليك كنيد و پنجره نشان داده شده در بالا نشان داده شود. اينجا جايي است كه مي توانيد لايه comp را تغيير نام دهيد. در مرحله بعد ، حتماً كادرهاي Visibility، Location، and Appearance (Layer Style) را علامت بزنيد و سپس بر روي OK كليك كنيد. واي ، شما اولين لايه پيچيده خود را داريد!

Do the same for the next page. You can now close the layer you drew and repeat the procedure on another page. If you need to go back to the first panel, click the little box next to the layer name and all layers used in that panel will be deleted. Continue overlapping each photo until the story is complete. Then in the Layer Comp window press the arrow keys to see how everything goes. If you see an exclamation mark next to an overlapping layer, it means that it has not been updated and some new layers have not been added. Ready to Export Your class is now ready to be exported. how. Just like exporting a normal image from Photoshop, choose File > Export > File Layer Set. There are many options to choose from here. This includes the folder in which to place the layer and the file type of the layer. When you are finished exporting layers, click Run to start exporting all layer comps. A window will appear showing the entire process. From here you can go to the catalog archive and see all the photos in it. Confirm the export. All images have been exported to the catalog archive. Here you can add it to your PDF or save it for presentation. You now have a folder containing all the palettes for the next step in the creation process. Hope everything makes sense and you can find the place of layer comps in your workflow.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۰:۰۳ توسط:sam موضوع: