در جوارِ دوست در جوارِ دوست .

در جوارِ دوست

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان بازاريابي حرف اول را در رشد يك كسب و كار و گسترش فروش كالا و عرضه خدمات ميزند به طوري كه شما هر چقدر هم كه خدماتي را با كيفيت عالي و بي نظير به مشتريان ارائه دهيد از نظر تبليغاتي در موضع ضعف باشيد با مشكلات بي شماري روبرو مي شويد كه يكي از آن ها ضرر هاي مالي و همين طور عقب افتادن از رقبا مي باشد.

آن ها سعي مي كنند با  به موفقيت هاي بزرگي برسند كه شما هنوز در مورد آن اطلاعات كافي را نداريد البته تبليغات هوشمند نيز بسيار بازدهي بالاتري خواهد داشت اينترنت بهترين بستر براي شروع اين كار است.

موضوع مهمي كه كم تر به آن پرداخته مي شود اين است كه با استفاده از درج آگهي رايگان آگهي-كالا و درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون هزينه كسب و كار خدمات و كالاي خود را در معرض ديد هزاران و حتي ميليون ها خريدار و نيازمند قرار دهيد.


قصد خريد كالا اجاره رهن و يا دريافت خدمات خاصي را داريد با توجه به گسترش ارتباطات ترجيح مي دهيد به دنبال آن در صفحات اينترنتي باشيد قطعا زود تر به نتيجه دلخواه ميرسيد.

وقتي كالا و يا خدماتي از قبل درج آگهي آگهي-كالا ثبت شده باشد ميتوانيد قيمت و تعرفه بهره برداري از آن را مشاهده كرده و در نهايت به خدمتي كه ميخواهيد با مقايسه و همين طور انتخاب بهترين اولويت دست يابيد.

آگهي-كالا اين نويد را به شما مي دهد كه ديگر نيازي نيست ساعت ها در پي يافتن كالا وب سايت هاي مختلف را زير و رو كنيد و باز هم به چيزي كه ميخواهيد نرسيد اگر ساكن شهرستان ها و يا استان تهران هستيد تفاوتي وجود ندارد مي توانيد از درج آگهي رايگان استفاده كنيد حتي نياز هاي خود را بر اساس تفكيك شهرستان و استان جستجو نمائيد.

كافي است يك حساب كاربري ايجاد كنيد و كالا خدمات مورد نظر خود را همراه با توضيحاتي جزئي مانند منطقه و حوزه فعاليت روش هاي برقراري ارتباط را درج كنيد البته مي توانيد براي يافتن سريع تر جامعه هدف و مشتري از سرويس هاي ويژه براي درج آگهي آگهي-كالا استفاده كنيد.

درج آگهي رايگان بازاريابي با گسترش استفاده عموم مردم از اينترنت به صورت ويژه تري پيگيري مي شوند به همين دليل است كه بيشتر كسب و كار هاي از وب و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند تا به مشتريان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب مي كنند.

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و نياز به آگهي رايگان آگهي-كالا داريد با يك ثبت نام ساده و حتي بدون ثبت نام مي توانيد تمامي خدمات و تعرفه هاي خود را به مشتريان و جامعه هدف ارائه داده و هر بار آن را ويرايش و تكميل كنيد.

اهميت استفاده از تصاوير و همين طور ارائه كامل توضيحات ميتواند سبب شود كه شما هدفمند تر براي رشد خود پيش برويد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا شما مي توانيد هر نوع كالايي را با رعايت قوانين و بهره گيري از فضاي رايگان با مشتريان و هزاران بازديد كننده سايت آگهي-كالا در ميان بگذاريد.

هيچ نگراني از بابت حريم خصوصي وجود ندارد آگهي-كالا داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد مي توانيد از خدمات مورد نياز خود استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در رابطه با استفاده از خدمات سايت پيش و روي شما نخواهد بود.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا كه بسيار آسان انجام مي شود شما مي توانيد با انتخاب موضوع و زمينه فعاليتي و يا فروش و خدمات خود مشتري را زود تر به هدفش برسانيد، در واقع اگر در زمينه املاك فعاليت مي كنيد، اين بخش به صورت مجزا در اختيار شما عزيزان قرار مي گيريد.

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار خود و همين طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتري از اندك زماني تاثير ويژه بازاريابي محتوا را روي محصول خود مشاهده خواهيد كرد.

از همان ابتدا نيز مي توانيد آگهي خود را به صورت ويژه و براي مدت زمان مورد نيازتان بر روي آگهي-كالا درج كنيد.

بيشتر بررسي موضوع املاك ميتوانيد دسته بندي جزئي تر يعني مورد رهن اجاره خريد و فروش و را هر زمينه ديگري را نيز برگزيده و در كنار دسته بندي خدمات و يا كالاي خود قرار دهيد.

آگهي رايگان حتي در ابتدايي ترين مرحله شروع كار شما نيز مي تواند تاثيرگذار باشد همين موضوع كه شما در دنياي بزرگ اينترنت شناخته مي شويد.

حتي امكان جستجوي ويژه و پيشرفته اي نيز در اختيار كاربران خواهد بود كه ميتوانند كالا خدمات و يا مضمون مورد نياز خود را در اندك زماني جستجو كنند به فرض اين كه محصول شما در محلي خاص به فروش ميرسد مي توانيد آدرس و محل انجام معامله و يا ارائه خدمات نام محصول و توضيحات تكميلي تر شماره هاي تماس و پل هاي ارتباطي  را نيز وارد كنيد.

كاربران با ورودي گوگل و بر اساس كلمات مربوط به درج آگهي رايگان شما زود تر پاي ديگر معامله باشند.

امكان آپلود تصاوير متعدد براي محيط كار شما كالا و يا ديگري كه جنبه تبليغاتي دارد وجود خواهد داشت بهتر است سعي كنيد خودتان اين تصاوير را تهيه كنيد تا بازدهي بيشتري داشته باشد.

در نهايت پيش نمايشي به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقيقه آگهي شما روي آگهي-كالا درج مي گردد اگر به دنبال خدمات خاصي هستيد نيز دستان باز است هم مي توانيد جستجو كنيد و هم تمام خدمات دسته بندي خاصي را مشاهده فرمائيد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امروزه مورد بسياري از افراد است چراكه تعداد كاربران اينترنتي همواره رو به افزايش است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا بدليل اينكه افراد به دنبال نيازمندي هاي خود در موتورهاي جستجويي همچون گوگل جستجو مي كنند بسيار مورد طرفدار است.

در حقيقت شما ميتوانيد بدون هيچگونه هزينه اي آگهي خود را رايگان ثبت كنيد و بيشترين بازديد را داشته باشيد.

آگهي-كالا اين مزيت را دارد كه شما براحتي و بدون پرداخت هيچ هزينه اي ميتوانيد آگهي خود را به مخاطبان هدفي كه دقيقا به دنبال آگهي شما جستجو مي كنند نشان دهيد.

اين يعني ثبت آگهي آگهي-كالا و تبليغات هدفمند احتمال اينكه اين افراد دقيقا به دنبال جستجوي نيازمندي خود در آگهي شما باشند بسيار اندك است.

ثبت آگهي آگهي-كالا را مشخص كرده دسته بندي مربوطه را انتخاب ميكنيد براي آنكه آگهي ثبت شده بازخورد بهتري داشته باشد ميتوانيد تصاويري براي آن پيوست كنيد و در نهايت با نوشتن توضيحات، قيمت و آدرس ميتوانيد آگهي-كالا را ثبت كنيد.

بعد از ثبت آگهي آگهي-كالا لازم است مدير آن را تأييد كند كه اين بازه زماني معمولا در سايت ها سريع اتفاق مي افتد.

در سايت آني گاه نيز ثبت آگهي آگهي-كالا به صورت رايگان بوده و انتشار آگهي چند دقيقه زمان ميبرد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در حال حاضر بسيار ديده مي شوند.

وب سايت هاي زيادي در اينترنت وجود دارند كه در حوزه آگهي اينترنتي آگهي-كالا فعاليت ميكنند آگهي رايگان آگهي-كالا طرفداران بخصوص خود را در سايت دارد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا گزينه مناسبي براي كساني است كه نمي خواهند هزينه هاي گزاف تبليغات را بپردازند اما اين انتظار را دارند كه تبليغات آنها توسط بيشترين مخاطبان هدف ديده شود آگهي-كالا از طريق سايت هاي درج آگهي گزينه مناسبي است

تبليغات رايگان آگهي-كالا امروزه مطرح شده است تبليغات رايگان آگهي-كالا يكي از راه هاي تبليغاتي جديد است كه به دليل ارتباطي كه توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند از جمله تبليغات هدفمند مطرح مي شود.

آگهي رايگان آگهي-كالا در اينترنت سبب ميشود براحتي بتوانيد خدمات و محصولات خود را رايگان آگهي كنيد.

روش هاي ارسال آگهي-كالا بسيار زياد است اما شايد روشي كه در آن آگهي دهنده و آگهي گيرنده بتوانند رايگان آگهي آگهي-كالا را درج و مشاهده نمايند بيشتر مورد استقبال مردم قرا ميگيرد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا همانطور كه مطرح شد راهكار بسيار مناسبي براي تبليغات حقيقي و حقوقي است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا اولين راهكار براي انجام تبليغات و آگهي بدون هزينه است.

شما ميتوانيد بعد از مدتي استفاده از آگهي رايگان آگهي-كالا و ديدن بازخورد آن از برخي امكانات پيشرفته سايت هاي درج آگهي همانند ويژه كردن آگهي، نردبان كردن آگهي درج آگهي برجسته استفاده نماييد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در سايت هايي كه از قبل بهينه شده اند بسيار كاربرد دارد از درج آگهي بستر مناسب براي ايندكس شدن آگهي ها در موتورهاي جستجو در آنها فراهم شده است. بنابراين سعي كنيد در اينترنت سايت هايي را براي درج آگهي رايگان آگهي-كالا انتخاب كنيد كه از لحاظ موتورهاي جستجو قوي باشند.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امكاني است در دهه اخير آگهي و تبليغات را براي همگان ميسر كرده است و راه را براي كسب و كارهاي هموار كرده است.

 
آگهي رايگان آگهي-كالا دغدغه بسياري از افرادي است كه به دنبال راهي براي تبليغات هستند. آگهي-كالا سايت درج آگهي رايگان با مخاطبين بالا است كه شما را در رسيدن به هدفتان ياري ميكند.

منبع :

http://agahi-kala.blog.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۳:۲۵ توسط:sam موضوع:

پاشازاده: در شان استقلال نيست كه به كنعاني ها پاسخ دهد / مدرسه ما قابل احترام است

پاشازاده: در شان استقلال نيست كه به كنعاني ها پاسخ دهد / مدرسه ما قابل احترام است

 

مهدي پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري باب خبر، درباره شرايط فعلي تيم فوتبال استقلال گفت: «شرايط براي استقلال خاص شده است. ساختار مديريتي استقلال ?.? سال خوب نبوده و اين تيم را تحت تأثير قرار داده است. من در مورد احمد مددي ، مديرعامل استقلال صحبت نمي كنم و به طور كلي صحبت مي كنم. نتيجه عدم وجود سازمان مديريت مناسب در شرايط فعلي استقلال است. استقلال مشكل مديريتي دارد ، زيرا مي بينيم كه هيئت مديره نمي آيد ، استعفا مي دهد ، اعضا اختلاف نظر دارند يا مشكلات ديگري بوجود مي آيد.

پيشكسوت استقلال با اشاره به صحبت هاي برخي از افسران و معاونان سابق باشگاه كه از وزارت ورزش و جوانان انتقاد مي كردند ، گفت: اگر به عنوان مدير استقلال منصوب مي شديد بايد با اختيارات كامل مي آمديد. اگر حرفي داريد پس بايد آن را مي گفتيد. متأسفانه آنها خيلي مزخرفات مي كنند. همه چيز انجام شده است “بگو!” اين حرف ها به درد استقلال و هوادارانش نمي خورد. هواداران خسته اند و حق با آنها است. بايد يك پاكسازي اساسي از استقلال انجام شود.

پاشازاده درباره انتقادات كادر فني و بازيكنان در مورد اشتباهات داوري مقابل استقلال تصريح كرد: اشتباهات داوري در دنيا وجود دارد اما در شرايط فعلي استقلال قابل تحمل نيست. صبر ديگران ضعيف است و قابل تحمل نيست.

وي در واكنش به توهين محمد حسين كنعاني زادگان ، مدافع پرسپوليس به استقلالي ها ، اظهار داشت: “اين اظهارات نشان دهنده شخصيت و تربيت خانوادگي افراد است”. جايگاه و اصالت استقلال مشخص است. بهتر است اين بازيكن مدت كوتاهي در استقلال باشد و برود ، در غير اين صورت اصالت استقلال زير سوال مي رود. من به هواداران و اعضاي تيم استقلال توصيه مي كنم كه با اين شخص صحبت نكنند زيرا پاسخ دادن كافي نيست. اگر استقلال را انتخاب كرديم به دليل عقبه او و شخصيت ناصر حجازي است. اين افتخار باشگاه استقلال نيست كه به اين بازيكن پاسخ دهد. مدرسه ما احترام است نه مدرسه اي كه توهين آميز باشد.

آيا وزارت ورزش در انتظار تصميم فدراسيون فوتبال است / آيا سرخابي ها دوباره خارجي ها را جذب مي كنند؟

 

در شرايطي كه وزارت ورزش و جوانان براي استقلال و پرسپوليس قبل از ساير تيم ها ، جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل بيستم فوتبال ليگ برتر ايران را ممنوع كرده است ، اما لغو يا تمديد اين تصميم به ليگ برتر بعدي فصل ليگ ، صبر كنيد اين تصميم فدراسيون فوتبال است.

?? سپتامبر ???? بود كه ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي براي بيستمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران و در كليه باشگاه هاي كشور توسط هيئت مديره فدراسيون فوتبال تصويب شد. پيش از اين ، هفتم ماه مه سال گذشته ، معاون مسابقات قهرماني و توسعه ورزش هاي حرفه اي وزارت ورزش و جوانان اعلام كرده بود كه جذب بازيكنان و مربيان خارجي براي استقلال و پرسپوليس تهران تا اطلاع ثانوي ممنوع است.

سرانجام ، ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي استقلال و پرسپوليس از هفته بيست و يكم ليگ برتر نوزدهم ايران و ساير تيم ها قبل از فصل نقل و انتقالات ليگ برتر بيستم اجرا شد.

اخيراً ، هيئت رئيسه ليگ فوتبال ايران جلسه اي را تشكيل داد و اعلام كرد كه ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي از فصل آينده ليگ برتر برداشته خواهد شد. بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران ، شاخص ها و معيارهاي قابل توجه براي مديريت انتظار مي رود. و بازيكن خارجي را تعيين كنيد. به گفته سرپرست دبيركل فدراسيون فوتبال ، اين كار توسط گروهي از كارشناسان انجام مي شود و پرونده هاي حقوقي تشكيل مي شود و پس از نهايي شدن دستورالعمل هاي لازم ، پرونده ها به تصويب هيئت مديره مي رسد و انجام مي شود در فوتبال ايران اجرا شود.

با اين وجود هنوز سرنوشت لغو يا تمديد قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل آينده فوتبال ليگ برتر ايران مشخص نيست ، هرچند با مواضع اخير مقامات فدراسيون فوتبال در اين كشور بعيد به نظر مي رسد بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران.

در حالي كه وزارت ورزش و جوانان براي اعمال قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي ، باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس را از جذب بازيكن و مربي خارجي در فصل بيستم ليگ برتر فوتبال ايران منع كرده است ، بنابراين قوانين توسط سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال به ساير باشگاههاي كشور نيز سرايت كرده است ، اما هيچ موضع رسمي توسط وزارت ورزش و جوانان در مورد فصل بعدي ليگ برتر و شرايط استقلال و پرسپوليس اتخاذ نشده است!

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir

معاون توسعه مسابقات قهرماني و ورزش حرفه اي وزارت ورزش و جوانان ، اخيراً در پاسخ به سوال درباره احتمال لغو قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل آينده ليگ برتر فوتبال ايران ، گفت: “تصميمي گرفته شده است به طور كلي گرفته شده است و فدراسيون براي ارائه جزئيات است. ” “اين موضوع قرار است مورد بررسي قرار گيرد و اگر قرار است اين قانون اجرا شود ، بايد به گونه اي باشد كه به فوتبال ما آسيب نرساند.”

بنابراين ، در شرايطي كه وزارت ورزش و جوانان زودتر از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ تصميم گرفت بازيكنان و مربيان خارجي را در مرحله بيستم ليگ برتر فوتبال ايران ممنوع كند ، او منتظر تصميم فدراسيون فوتبال در مورد فصل آينده است ، به نظر نمي رسد او اين بار قبل از ساير باشگاه ها تصميمي بگيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۵۶ توسط:sam موضوع:

آخرين وضعيت اجراي برنامه هاي فرهنگي تأمين اجتماعي / تهيه ?? برنامه براي حل مشكلات شركاي اجتماعي

پاشازاده: در شان استقلال نيست كه به كنعاني ها پاسخ دهد / مدرسه ما قابل احترام است

 

مهدي پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري باب خبر، درباره شرايط فعلي تيم فوتبال استقلال گفت: «شرايط براي استقلال خاص شده است. ساختار مديريتي استقلال ?.? سال خوب نبوده و اين تيم را تحت تأثير قرار داده است. من در مورد احمد مددي ، مديرعامل استقلال صحبت نمي كنم و به طور كلي صحبت مي كنم. نتيجه عدم وجود سازمان مديريت مناسب در شرايط فعلي استقلال است. استقلال مشكل مديريتي دارد ، زيرا مي بينيم كه هيئت مديره نمي آيد ، استعفا مي دهد ، اعضا اختلاف نظر دارند يا مشكلات ديگري بوجود مي آيد.

پيشكسوت استقلال با اشاره به صحبت هاي برخي از افسران و معاونان سابق باشگاه كه از وزارت ورزش و جوانان انتقاد مي كردند ، گفت: اگر به عنوان مدير استقلال منصوب مي شديد بايد با اختيارات كامل مي آمديد. اگر حرفي داريد پس بايد آن را مي گفتيد. متأسفانه آنها خيلي مزخرفات مي كنند. همه چيز انجام شده است “بگو!” اين حرف ها به درد استقلال و هوادارانش نمي خورد. هواداران خسته اند و حق با آنها است. بايد يك پاكسازي اساسي از استقلال انجام شود.

پاشازاده درباره انتقادات كادر فني و بازيكنان در مورد اشتباهات داوري مقابل استقلال تصريح كرد: اشتباهات داوري در دنيا وجود دارد اما در شرايط فعلي استقلال قابل تحمل نيست. صبر ديگران ضعيف است و قابل تحمل نيست.

وي در واكنش به توهين محمد حسين كنعاني زادگان ، مدافع پرسپوليس به استقلالي ها ، اظهار داشت: “اين اظهارات نشان دهنده شخصيت و تربيت خانوادگي افراد است”. جايگاه و اصالت استقلال مشخص است. بهتر است اين بازيكن مدت كوتاهي در استقلال باشد و برود ، در غير اين صورت اصالت استقلال زير سوال مي رود. من به هواداران و اعضاي تيم استقلال توصيه مي كنم كه با اين شخص صحبت نكنند زيرا پاسخ دادن كافي نيست. اگر استقلال را انتخاب كرديم به دليل عقبه او و شخصيت ناصر حجازي است. اين افتخار باشگاه استقلال نيست كه به اين بازيكن پاسخ دهد. مدرسه ما احترام است نه مدرسه اي كه توهين آميز باشد.

آيا وزارت ورزش در انتظار تصميم فدراسيون فوتبال است / آيا سرخابي ها دوباره خارجي ها را جذب مي كنند؟

 

در شرايطي كه وزارت ورزش و جوانان براي استقلال و پرسپوليس قبل از ساير تيم ها ، جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل بيستم فوتبال ليگ برتر ايران را ممنوع كرده است ، اما لغو يا تمديد اين تصميم به ليگ برتر بعدي فصل ليگ ، صبر كنيد اين تصميم فدراسيون فوتبال است.

?? سپتامبر ???? بود كه ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي براي بيستمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران و در كليه باشگاه هاي كشور توسط هيئت مديره فدراسيون فوتبال تصويب شد. پيش از اين ، هفتم ماه مه سال گذشته ، معاون مسابقات قهرماني و توسعه ورزش هاي حرفه اي وزارت ورزش و جوانان اعلام كرده بود كه جذب بازيكنان و مربيان خارجي براي استقلال و پرسپوليس تهران تا اطلاع ثانوي ممنوع است.

سرانجام ، ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي استقلال و پرسپوليس از هفته بيست و يكم ليگ برتر نوزدهم ايران و ساير تيم ها قبل از فصل نقل و انتقالات ليگ برتر بيستم اجرا شد.

اخيراً ، هيئت رئيسه ليگ فوتبال ايران جلسه اي را تشكيل داد و اعلام كرد كه ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي از فصل آينده ليگ برتر برداشته خواهد شد. بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران ، شاخص ها و معيارهاي قابل توجه براي مديريت انتظار مي رود. و بازيكن خارجي را تعيين كنيد. به گفته سرپرست دبيركل فدراسيون فوتبال ، اين كار توسط گروهي از كارشناسان انجام مي شود و پرونده هاي حقوقي تشكيل مي شود و پس از نهايي شدن دستورالعمل هاي لازم ، پرونده ها به تصويب هيئت مديره مي رسد و انجام مي شود در فوتبال ايران اجرا شود.

با اين وجود هنوز سرنوشت لغو يا تمديد قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل آينده فوتبال ليگ برتر ايران مشخص نيست ، هرچند با مواضع اخير مقامات فدراسيون فوتبال در اين كشور بعيد به نظر مي رسد بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران.

در حالي كه وزارت ورزش و جوانان براي اعمال قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي ، باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس را از جذب بازيكن و مربي خارجي در فصل بيستم ليگ برتر فوتبال ايران منع كرده است ، بنابراين قوانين توسط سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال به ساير باشگاههاي كشور نيز سرايت كرده است ، اما هيچ موضع رسمي توسط وزارت ورزش و جوانان در مورد فصل بعدي ليگ برتر و شرايط استقلال و پرسپوليس اتخاذ نشده است!

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir

معاون توسعه مسابقات قهرماني و ورزش حرفه اي وزارت ورزش و جوانان ، اخيراً در پاسخ به سوال درباره احتمال لغو قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل آينده ليگ برتر فوتبال ايران ، گفت: “تصميمي گرفته شده است به طور كلي گرفته شده است و فدراسيون براي ارائه جزئيات است. ” “اين موضوع قرار است مورد بررسي قرار گيرد و اگر قرار است اين قانون اجرا شود ، بايد به گونه اي باشد كه به فوتبال ما آسيب نرساند.”

بنابراين ، در شرايطي كه وزارت ورزش و جوانان زودتر از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ تصميم گرفت بازيكنان و مربيان خارجي را در مرحله بيستم ليگ برتر فوتبال ايران ممنوع كند ، او منتظر تصميم فدراسيون فوتبال در مورد فصل آينده است ، به نظر نمي رسد او اين بار قبل از ساير باشگاه ها تصميمي بگيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۷:۳۹ توسط:sam موضوع:

چگونه مانع هك شدن دوربين مداربسته شويم؟

چگونه مانع هك شدن دوربين مداربسته شويم؟!

امروزه دوربين هاي مدار بسته چه در فضاهاي بسته و چه در فضاهاي باز نصب مي شوند و در بيشتر ساختمان هاي اداري، تجاري و حتي ساختمان هاي مسكوني هوشمند مورد استفاده قرار مي گيرند. دوربين هاي مدار بسته سيستم هاي امنيتي و نظارتي هستند كه براي مقاصد زيادي از جمله شناسايي سارقان و متخلفان مورد استفاده قرار مي گيرد. اوناع مختلفي از دوربين هاي مدار بسته توليد و وارد بازار مي شوند كه هر كدام قابليت ها و ويژگي هاي خاص خود را دارند. دوربين هاي مدار بسته اي كه امروزه مورد استفاده قرار مي گيرند داراي قابليت ديد در شب هستند و حتي در شب و نور كم هم به نظارت بر محيط مي پردازند. در اين مقاله سعي كرده ايم بهترين روش هاي جلوگيري از هك شدن دوربين مدار بسته را معرفي كنيم تا كاربران بتوانند با خيالي آسوده تر از اين سيستم ها استفاده كنند.

دوربين هاي مدار بسته به اينترنت و شبكه متصل مي شوند و اين امكان را فراهم مي كنند كه افراد از راه دور نيز بر تصاوير محل مورد نظر خود نظارت داشته باشند. تمامي سيستم هايي كه قابل اتصال به اينترنت و هوشمند هستند قابل هك شدن مي باشند. هك شدن يكي از بزرگ ترين مشكلاتي كه ممكن است صاحبان دوربين هاي مدار بسته با آن مواجه شوند. زماني كه دوربين مدار بسته به اينترنت متصل مي شود براي هكرها اين امكان به وجود مي آيد كه بتوانند به اطلاعات و تصاوير دوربين ها و دستگاه هاي ضبط كننده DVR و NVR دسترسي پيدا كنند. اين يك مسئله نگران كننده است و لازم است كه با كمك روش هاي خاص موجود از اين اتفاق جلوگيري كنيم.

حتماً اطلاعات پيش فرض دستگاه DVR يا NVR را تغيير دهيد

يكي از روش هايي كه هكرها براي دستيابي به اطلاعات دوربين مدار بسته از آن استفاده مي كنند اسكن پروتكل ها و پورت هاي پيش فرض دستگاه هاي DVR و NVR است. آن ها مي توانند از طريق اطلاعات پيش فرض به تنظيمات دستگاه متصل شوند. آن ها مي توانند با اسكن كردن نام كاربري يا پسوورد به دستگاه شما نفوذ كنند. در اين قضيه توليد كنندگان نيز مقصر هستند زيرا براي نفوذناپذيري دستگاه هاي توليدي خود اقدامات پيشرفته اي انجام نمي دهند. براي مثال دستگاه ها كاربر را مجبور به تغيير دادن تنظيمات و پسوورد هاي پيش فرض نمي كنند، از پروسه بوت به شيوه صحيح محافظت نمي شود و اطلاعات ارسالي به دستگاه ضبط كننده رمز نگاري نمي شوند.

عدم تغيير نام كاربري و پسوورد پيش فرض از رايج ترين اشتباهاتي است كه بسياري از مردم مرتكب مي شوند. هكرها مي توانند تعداد زيادي نام كاربري و پسوورد را امتحان كنند و به سادگي سيستم نظارتي شما را هك كنند. شما بايد در كنار انتخاب يك پسوورد قوي از يك نام كاربري خاص نيز استفاده كنيد. هنگام انتخاب نام كاربري از كلمات معمولي استفاده نكنيد. هرگز تاريخ هاي مشخص نظير تاريخ تولد خود يا يكي از اعضاي خانواده، تاريخ ازدواج، شماره تلفن و غيره را به عنوان نام كاربري انتخاب نكنيد. از پسووردهاي بسيار كوتاه و الگوهاي معمولي استفاده نكنيد. سعي كنيد نام كاربري شما مجموعه اي از اعداد، حروف بزرگ و كوچك و كاراكترهايي نظير # * @ و غيره باشد. علاوه بر رعايت تمام نكات گفته شده بهتر است كه براي مدت طولاني از يك نام كاربري و پسوورد استفاده نكنيد و هر چند وقت يك بار نسبت به تعويض آن ها اقدام كنيد. تا امنيت سيستم نظارتي خود را بالا ببريد.

پورت هاي پيش فرض را براي جلوگيري از هك شدن دوربين مدار بسته تغيير دهيد

تمام دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه يا IP از پورت اختصاصي براي انتقال داده ها و سيگنال ها استفاده مي كنند. دستگاه هاي DVR و NVR هم با استفاده از پورت هاي اختصاصي به كاربران اجازه مي دهند كه از راه دور با موبايل يا لپ تاپ به تصاوير دوربين هاي مدار بسته به صورت زنده دسترسي داشته باشند. هر شركت توليد كننده دوربين هاي مدار بسته از پورت اختصاصي خود استفاده مي كند. پس از اين كه مشتري دستگاه را تهيه كرد بايد فوراً نسبت به تغيير پورت دوربين هاي مدار بسته و دستگاه ضبط اقدام كند تا به دام هكرها نيفتد. براي مثال پورت پيش فرض بيشتر دوربين هاي مدار بسته ???? است به همين دليل بسياري از هكرها شماره پورت ???? را امتحان مي كنند و اگر آن را تغيير نداده باشيد به راحتي به سيستم نظارتي شما نفوذ مي كنند.

 

براي فوروارد كردن پورت ها هرگز از روش هاي DMZ و UPnP استفاده نكنيد

براي اين كه بتوانيد تصاوير دوربين هاي مدار بسته را به صورت زنده روي لپ تاپ يا موبايل خود داشته باشيد بايد از روش فوروارد كردن پورت ها استفاده كنيد. براي فوروارد كردن پورت ها چندين روش وجود دارد و شما نبايد از روش DMZ استفاده كنيد زيرا در اين حالت تمامي پورت هاي ورودي دستگاه NVR فوروارد مي شوند. روش UPnP نيز همين طور عمل مي كند. اين دو روش به علت امنيت پاييني كه دارند براي فوروارد كردن تمامي پورت هاي ورودي دستگاه ضبط مناسب نيستند. روشي كه به شما پيشنهاد مي شود روش Virtual server است كه براي آموختن آن مي توانيد از ويديوها يا مطالب آموزشي موجود در سايت ها استفاده كنيد.

 

سيستم عامل يا Firmware دستگاه ضبط كننده تصاوير را به روز رساني كنيد

براي اين كه امنيت دوربين هاي مدار بسته خود را بالا نگه داريد بايد سيستم عامل يا Firmware دستگاه هاي DVR يا NVR را به روز نگه داريد. شركت هاي توليد كننده در ورژن جديد سيستم عامل تمام باگ ها و مشكلات ورژن قبلي را برطرف مي كنند. جديدترين نسخه Firmware را مي توانيد در سايت توليد كننده سيستم خود بيابيد. علاوه بر Firmware سيستم بايد نرم افزارهاي گوشي يا لپ تاپ خود را كه از طريق آن ها تصاوير را دريافت مي كنيد نيز به روز نگه داريد.

اگر قصد خريد دوربين مداربسته را داريد به اين نكته توجه كنيد كه برندهاي مختلف با قيمت هاي متفاوت و قابليت هاي مشخصي از دوربين مداربسته در بازار ايران وجود دارد. بهترين قيمت دوربين مداربسته  را مي توانيد در وبسايت شركت مهر تجارت نمايندگي رسمي برند هاي تي وي تي و هايك ويژن مشاهده كنيد و از خدمات فني پس از فروش اين شركت نيز بهره مند شويد.

فعال سازي رمز نگاري اطلاعات

اگر در منوي تنظيمات دستگاه ضبط كننده يا مودم شما گزينه Encryption يا رمز نگاري اطلاعات ارسالي وجود دارد آن را روي حالت فعال قرار دهيد. زماني كه از اين قابليت استفاده مي كنيد هكرها نمي توانند به اطلاعات و تصاوير سيستم نظارتي شما دسترسي پيدا كنند. همچنين مي توانيد در شبكه هاي واي فاي خود قابليت WPA2 Encryption را كه به معناي شبكه واي فاي با دسترسي حفاظت شده است فعال كنيد. در بسياري از دئربين هاي مدار بسته بي سيم اين آپشن وجود دارد و شما با جستجو در تنظيمات دستگاه مي توانيد آن را فعال كنيد.

 

فايروال مودم يا روتر خود را فعال كنيد

يكي ديگر از روش هايي كه دسترسي هكرها به اطلاعات و تصاوير دوربين هاي مدار بسته شما را غير ممكن مي كند فعال سازي فايروال مودم يا روتري است كه در حال استفاده از آن هستيد. براي انجام اين كار فقط كافي است كه در تنظيمات مودم خود تيك فعال سازي فايروال را بزنيد. مودم يا روتر دستگاه هايي هستند كه از آن ها براي انتقال اطلاعات و تصاوير دنياي واقعي به اينترنت و برعكس بهره مي گيريم در نتيجه بايد تنظيمات امنيتي مودم يا روتر را نيز با دقت بررسي كنيم و اقدامات لازم را براي افزايش امنيت آن ها انجام دهيم.

 

سعي كنيد از دوربين هاي مدار بسته يا DVR و NVR دست دوم استفاده نكنيد

اگر دوربين مدار بسته را براي نظارت بر محلي كه اهميت بسيار زيادي برايتان دارد تهيه مي كنيد و بالا بودن امنيت سيستم نظارتي برايتان اهميت زيادي دارد نبايد از دوربين هاي مدار بسته يا دستگاه ضبط كننده تصوير دست دوم استفاده كنيد. شما هيچ شناختي از كاربر قبلي سيستم نداريد و به همين دليل سيستم نظارتي داراي امنيت كافي نيست. به علاوه دوربين هاي مدار بسته و دستگاه هاي DVR و NVR جديدتر از قابليت ها و امنيت بهتري برخوردار هستند.

 

از اينترنت عمومي استفاده نكنيد

اينترنت هاي عمومي به هيچ عنوان امنيت ندارند و بهتر است براي مثال از اينترنت يك رستوران يا كافه براي چك كردن تصاوير دوربين هاي مدار بسته خود استفاده نكنيد. اين گونه اينترنت ها به دليل اين كه در دسترس عموم مردم هستند قابل اطمينان نيستند و ممكن است هكرها بتوانند از طريق آن ها به سيستم نظارتي شما نفوذ كنند.

نكاتي مفيد و سودمند براي جلوگيري از هك دوربين مدار بسته

امروزه دوربين‌هاي مدار بسته جزئي از شبكه داخلي در شركت‌ها، كارخانه‌جات و منازل هستند. اين قابليت به دوربين‌ها امكان مي‌دهد با دستگاه‌هاي ديگر موجود در شبكه همكاري داشته و كارايي سيستم را بالا ببرند.

به گزارش ايسنا به نقل از ديدافزا از مزاياي مهم اتصال دوربين مدار بسته به شبكه و اينترنت، امكان انتقال تصوير دوربين مداربسته و مشاهده تصاوير زنده و ضبط شده از راه دور است، بسياري از شركت‌ها در هنگام فروش دوربين مدار بسته از انتقال تصوير به عنوان يك آپشن مهم نام مي‌برند. اما اتصال به اينترنت مسائل امنيت سايبري را به ميان مي‌آورد. زيرا در صورتي كه مسائل امنيتي رعايت نشود، امكان نفوذ هكرها به شبكه داخلي و هك دستگاه DVR وجود خواهد داشت.

در اين مقاله سعي داريم به مسائل امنيتي و بايدها و نبايدها جهت جلوگيري از هك شدن دستگاه ضبط NVR يا DVR و سيستم دوربين مداربسته بپردازيم.

 

راه‌هاي جلوگيري از هك شدن دستگاه DVR يا NVR و دوربين مداربسته

نمايندگي هايك ويژن

?. تغيير يوزرنيم و پسورد پيش‌فرض دستگاه

هرگز دستگاه DVR يا NVR خود را با نام كاربري و كلمه عبور پيش‌فرض رها نكنيد. عدم تغيير اطلاعات پيش‌فرض يكي از معمول‌ترين اشتباهاتي است كه باعث هك شدن دستگاه DVR و نفوذ به سيستم مي‌شود.

هكرها مي‌توانند با استفاده از ???? آدرس IP مختلف، يوزرنيم و پسوردهاي پيش‌فرض را امتحان كرده تا راه نفوذي پيدا كنند.

?. انتخاب نام كاربري و كلمه عبور مناسب و قوي

موارد زير را در انتخاب كلمه عبور رعايت كنيد:

از كلمات معمول استفاده نكنيد.

از اطلاعات شخصي مانند نام، تاريخ تولد، شماره تلفن و… استفاده نكنيد.

از الگوهاي معمول مانند ???? استفاده نكنيد.

از كاراكترهاي خاص مانند * / # $ % استفاده كنيد.

از تركيب عدد، كاراكتر و حرف استفاده كنيد.

پسورد طولاني بهتر از پسورد كوتاه است.

از جملات و عبارات استفاده نكنيد.

?. تعيين يوزرنيم و پسورد خاص براي هر كاربر، دستگاه و برنامه و تغيير متناوب آن

توجه داشته باشيد كه براي امنيت بيشتر، بايد براي هر دستگاه، برنامه يا كاربر اطلاعات كاربري مخصوص براي ورود به سيستم با سطح دسترسي مشخص تعيين كنيد.

?. تغيير پورت‌هاي پيش‌فرض

هر دستگاهي كه روي شبكه كار مي‌كند، با استفاده از پورت‌هاي اختصاص يافته به خود، خدمات خود را ارائه مي‌دهد. در ارتباط با سيستم‌هاي نظارت تصويري، دستگاه DVR و NVR با استفاده از پورت‌هاي اختصاص يافته به كاربر اجازه مي‌دهد از راه دور و با استفاده از اينترنت تصاوير زنده و ضبط شده را روي گوشي موبايل و يا كامپيوتر خود مشاهده كند.

هر توليدكننده پورت‌هاي پيش‌فرضي روي دستگاه خود تعريف مي‌كند، با اين انتظار كه كاربر پس از خريد، هنگام راه‌اندازي شماره پورت خاصي (غير از پورت پيش‌فرض) براي دستگاه تعريف مي‌كند.

همچنين اگر نياز به دريافت خدمات فني  نصب دوربين مداربسته  داريد مي توانيد با كارشناسان شركت مهر تجارت تماس بگيريد تا در اسرع وقت به شما مشاوره هاي دقيق در خصوص نحوه نصب دوربين مداربسته در محل هاي مختلف را توضيح دهند.

?. عدم استفاده از DMZ يا UPnP

يكي از مراحل انتقال تصوير دوربين مداربسته از طريق اينترنت روي گوشي موبايل يا لپ تاپ، Port Forwarding يا فوروارد كردن پورت‌ها مي‌باشد. به‌هيچ عنوان از روش DMZ براي فوروارد كردن پورت‌ها استفاده نكنيد، زيرا در اين روش تمام پورت‌هاي ورودي روي دستگاه ضبط NVR فوروارد مي‌شوند.

?. به‌روزرساني فريم‌ور دستگاه

فريم ور دستگاه DVR يا NVR خود را آپديت نگه داريد. ممكن است ويژگي‌هاي امنيتي خاصي به ورژن جديد نرم افزار اضافه شده باشد و يا حفره‌ها و باگ‌هاي امنيتي موجود برطرف شده باشند.

?. افزايش امنيت شبكه واي فاي در صورت استفاده از دوربين مداربسته بي‌سيم

يوزرنيم پسورد شبكه واي فاي

رعايت موارد امنيتي مربوط به شبكه وايرلس

اگر در پروژه امنيت از اهميت خيلي بالايي برخوردار است، بهتر است از دوربين مداربسته سيمي استفاده شود.

?. فعال‌سازي Encryption

در صورتي كه در تنظيمات دستگاه يا مودم قابليت Encryption (رمزنگاري اطلاعات ارسالي) وجود دارد، آن را فعال كنيد. اين قابليت همانطور كه از نامش پيداست، اطلاعات را جهت جلوگيري از سوءاستفاده هكرها، قبل از ارسال رمزنگاري مي‌كند.

?. فعال‌سازي Firewall مودم

يكي از مهم‌ترين موارد لازم، فعال‌سازي فايروال مودم يا روتر مي‌باشد. مي‌توانيد با زدن يك تيك ساده (فعال‌سازي فايروال مودم)، جلوي بسياري از حملات را بگيريد.

??. تعريف ليست دستگاه‌هاي مجاز در مودم

علاوه بر فعال‌سازي فايروال مودم، يكي از اقداماتي كه مي‌توانيد براي به حداكثر رساندن امنيت سيستم انجام دهيد، تعريف MAC آدرس دستگاه‌هاي مجاز براي اتصال به دوربين و يا دستگاه مي‌باشد.

??. لاگ كردن ورود و خروج و بررسي آن‌ها به‌طور متناوب

يكي از مواردي كه مي‌تواند در شناسايي فعاليت‌هاي مشكوك و يا غيرمجاز در شبكه و سيستم به شما كمك كند، لاگ كردن فعاليت‌ها و اتفاقات رخ داده در سيستم و يا شبكه است. لاگ كردن اطلاعات به معناي ثبت اطلاعات و فعاليت‌ها مي‌باشد. كاربر مي‌تواند با چك كردن لاگ‌ها فعاليت‌هاي رخ داده در سيستم را چك كند.

??. دوربين مداربسته و يا دستگاه NVR و DVR دست‌دوم خريداري و استفاده نكنيد.

اگر امنيت براي شما از اهميت بالايي برخوردار است، خريداري دوربين مداربسته دست دوم به هيچ ‌عنوان توصيه نمي‌شود. دوربين‌هاي مدار بسته كاركرده پتانسيل بيشتري براي هك شدن دارند.

??. از اتصالات و شبكه‌هاي عمومي اينترنت استفاده نكنيد.

هرگز به‌طور مثال از شبكه واي‌فاي رايگان يك رستوران براي اتصال به شبكه داخلي، دسترسي به دستگاه ضبط و در نهايت مشاهده تصاوير دوربين‌هاي مداربسته خود استفاده نكنيد. زيرا اين شبكه‌هاي عمومي و رايگان ممكن است از امنيت كافي برخوردار نباشند.

همانطور كه مطالعه كرديد، ما در اين مطلب راه‌هاي جلوگيري از هك دوربين مدار بسته را براي شما شرح داديم. اميدواريم اين مطلب براي علاقمندان اين زمينه، مفيد واقع شود. توصيه مي‌كنيم براي جلوگيري از مشكلات احتمالي و تهيه كالاهاي با كيفيت، دوربين مدار بسته و لوازم جانبي آن را فقط از فروشگاه‌ها و شركت‌هاي معتبر فروشنده اين محصولات تهيه نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۷:۴۴ توسط:sam موضوع:

بهترين راه براي يادگيري سئو چيست؟

بهترين راه براي يادگيري سئو چيست؟

روند آموزش سئو كمي پيچيده و زمان بر است. معمولاً وقتي به دنبال يك نكته يا موضوع خاص هستيد ، با يك مقاله آموزشي در زمينه SEO روبرو مي شويد كه اطلاعات دقيق اما محدودي را در همان زمينه براي شما فراهم مي كند. با خواندن اين مقاله ، ممكن است به جستجوگرها علاقه مند باشيد و به دنبال مقالات و آموزش هاي بيشتر باشيد.

 

مطالعه مقالات آموزشي ارزشمند و مفيد است ، اما يك اشكال جدي دارد. بعد از مدتي ذهن شما متناقض و پراكنده خواهد شد. براي جلوگيري از اين امر ، پيشنهاد مي كنيم كه پس از فراگيري مفاهيم سئو ، به دنبال منابع جامع سئو يا كتاب هاي درسي باشيد. بهترين روش براي يادگيري SEO به شرح زير است:

 

1- مطالعه يك كتاب اساسي

 

بسياري از كتابهاي آنلاين وجود دارند كه اصول و مفاهيم كلي سئو را به شما مي آموزند. اين كتاب ها به شما كمك مي كند تا با اصطلاحات رايج در اين زمينه آشنا شويد و روش صحيح شروع سئو را بياموزيد.

 

2- خواندن مقالات يا تماشاي فيلم هاي تخصصي

 

پس از مطالعه كتاب ، ابتدا با مفاهيم آشنا خواهيد شد ، اما براي استفاده از آنها بهتر است زمان بيشتري را براي هر يك از آنها اختصاص دهيد و به مقالات تخصصي يا فيلم هاي آموزشي مرتبط با اين موضوع نگاه كنيد.

 

3- شركت در دوره هاي آموزشي سئو

 

وقتي دانش و تجربه نسبي در زمينه سئو كسب كرديد ، ديگر منطقي نيست كه وقت خود را صرف آموزش شخصي و خواندن مقاله كنيد. با شركت در دوره هاي آموزشي تخصصي SEO و فراگيري بسياري از تكنيك هاي عملي مي توانيد دانش خود را در مدت زمان كوتاهي تكميل كنيد.

1- سئو فني

استاندارد سازي كدگذاري سايت ، رعايت اصول SEO در طراحي ، علامت گذاري استاندارد ، بهينه سازي سرعت سايت ، طراحي نسخه تطبيقي ??و مواردي از اين قبيل SEO فني (SEO SEO) ناميده مي شود. براي شروع فعاليت هاي بازاريابي محتوا ، ابتدا به يك بستر قدرتمند و يك وب سايت استاندارد نياز داريم.

 

2- بازاريابي محتوا

فعاليت هايي از جمله شناسايي كلمات كليدي ارزشمند ، تجزيه و تحليل رقبا ، تدوين استراتژي محتوا ، ايجاد محتواي ارزشمند ، برچسب گذاري و دسته بندي ، پيوند داخلي و ... را مي توان بخشي از فرآيند بازاريابي محتوا دانست. موفقيت در سئو بدون محتوا تقريباً غيرممكن است.

 

3- ايجاد يك رابطه هدفمند

رعايت استانداردهاي فني SEO و ايجاد محتواي ارزشمند مي تواند شما را به صفحه اول نتايج Google برساند ، اما براي كسب رتبه برتر و رقابت با سايت هاي قديمي تر ، به پيوند خارجي به سايت خود نياز داريد. فعاليت هاي موجود در شبكه هاي اجتماعي ، انجمن هاي تخصصي ، بازاريابي نظرات ، بازخورد خريد ، خريد گزارش هاي تبليغاتي و ... را SEO خارج از صفحه مي نامند.

اهميت سئو چيست؟

بيشتر كاربران اينترنت صفحات مورد نظر خود را از موتورهاي جستجوي بزرگي مانند Google ، Bing و Yahoo پيدا مي كنند. بنابراين ، SEO مناسب كليد شما براي دستيابي به بازديد بيشتر است. علاوه بر اين ، موتورهاي جستجو آنچه را كه بدنبال آن هستند در اختيار كاربران قرار مي دهند ، بنابراين در مقايسه با تبليغات آنلاين اعتماد بيشتري به سايت شما خواهند داشت و اين نشان مي دهد كه هزينه SEO چيست و چرا بايد در نظر داشته باشيد.

اگر به حوزه سئو علاقمند هستيد مي توانيد مقالات وبسايت آكادمي seoedu را مطالعه كنيد.

 كلمات كليدي جستجو شده توسط كاربران در موتورهاي جستجو بسيار مهم هستند ، تجربه نشان مي دهد كه جذب بسياري از بازديد كنندگان از طريق Google مي تواند موفقيت هر شركتي را تضمين كند. بازديد از روش هاي جستجوگرها برتر از هر نوع تبليغات است و در طولاني مدت هزينه كمتري براي شما خواهد داشت.

 

چرا موتورهاي جستجو به SEO نياز دارند؟

گوگل يك موتور هوشمند است ، اما هنوز هم به كمك كاربران نياز دارد ، آنها هميشه در تلاشند نتايج بهتري را به كاربران اينترنت ارائه دهند ، اما محدوديت هايي در اين راستا وجود دارد كه نياز به سئو را ايجاد مي كند. سئو اشتباه مي تواند شما را از نظر كاربران مخفي كند و تمام تلاش شما را هدر دهد ، بنابراين رقباي شما با محتواي بدتر از بازديد و محبوبيت بيشتري برخوردار خواهند شد.

 

رباتهاي خزنده Google فاكتورهاي نسبتاً خاصي براي درك محتواي صفحه دارند كه در صورت پيروي ، شانس شما براي كسب مكان را افزايش مي دهد. به اين عوامل onpage seo گفته مي شود و براي موفقيت بايد دقيقاً بدانيم كه اين عوامل در سئو سايت چيست. براي اطلاعات بيشتر پيشنهاد مي كنيم به قسمت آموزش سئو سايت مراجعه كنيد.

اگر به حوزه سئو علاقمند هستيد مي توانيد مقالات وبسايت آكادمي seoedu را مطالعه كنيد.

كلاه سياه و كلاه سفيد سئو

استفاده از تكنيك هاي سئو براي جلب رضايت مشتري و رعايت كليه قوانين و اصول در اين راستا ، سئو سفيد (cap-cap SEO) ناميده مي شود ، اما استفاده از ضعف موتورهاي جستجو و تكنيك هاي كلاهبرداري آنها در كنار عدم علاقه به رضايت بازديد كننده ، به عنوان روش كلاه سياه با اين حال ، ماهانه يك بار ، Google اين تكنيك ها را با كلاه سياه شناسايي مي كند و سايت هايي را كه از اين روش استفاده كرده اند جريمه مي كند. براي نگاه بهتر به اين مشكل ، مطالعه مقاله ترفندهاي جستجوگرها براي شما مفيد است.

 

منبع: seoedu.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۸:۳۹ توسط:sam موضوع:

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۴:۳۱ توسط:sam موضوع:

نكات كاربردي تعمير تلويزيون ال جي

نكات كاربردي تعمير تلويزيون ال جي

گاهي پيش مي‌­آيد كه مي‌­خواهيم بدانيم عمر مفيد تلويزيون چقدر است. روزي كه يك تلويزيون نو مي­‌خريم، ممكن است در حد چند دقيقه در مورد مدت زمان كاركرد دستگاه و عمر آن تحقيق كنيم. دوست داريم بدانيم اين دستگاه جديد و هيجان انگيز، تا چند سال همراه ما خواهد بود! هيچ يك از ما انتظار نداريم كه دستگاهمان دچار مشكل شود و اگر تلويزيون دوست داشتني­مان ايرادي پيدا كند، تازه دغدغه‌ي تشخيص صحيح ايراد، يافتن قطعه‌ي اصلي و درخواست تعمير از يك كارشناس حرفه‌اي شروع مي شود! ممكن است براي اينكه بتوانيم اطلاعاتي در مورد نوع ايراد يا صحت هزينه‌ي اعلام شده از سوي تعميركار كسب كنيم، به پرس و جو و تحقيق نيز بپردازيم.
هدف اين راهنما، شرح برخي ايرادات شايع تلويزيون است. در صورتي كه تلويزيون شما دچار يكي از اين ايرادات شده است، مي‌­توانيد از علت آن آگاه شويد و در صورت نياز براي تعمير تلويزيون ال جي توسط كارشناسان اقدام نماييد.

چرا تصوير تلويزيون ال جي قطع مي­‌شود؟

عدم نمايش تصوير تلويزيون مي‌­تواند دلايل زيادي داشته باشد. اگر تصوير و صدا هر دو قطع شده، ممكن است مشكل عدم دريافت سيگنال از دستگاه جانبي و يا آنتن باشد. در اين صورت لازم است شرايط آنتن و يا دستگاه جانبي را بررسي كنيد. لازم به ذكر است، زماني كه شما تصوير علامت ها و حتي همان پيغام «بدون سيگنال» را بر روي تلويزيون مشاهده مي‌كنيد، به معني اين است كه دستگاه سالم مي‌باشد و به هر علتي دريافت سيگنال انجام نمي­‌شود.
در صورتي كه پي برديد مشكل از تلويزيون است، ايراد مي­تواند به دليل مشكلات پنل و يا منبع نور دستگاه باشد.گاهي نيز ايراد به دليل بروز خطا در برد است. در اين شرايط نياز است دستگاه از سوي كارشناس فني بازديد شود و اقدام لازم براي تعمير تلويزيون ال جي صورت گيرد. براي تعميرات تلويزيون ال جي و رفع ايراد عدم نمايش تصوير، گاهي نياز به تعويض قطعات و در مواردي نيز تعمير قطعات مي­باشد.

زماني كه تلويزيون ال جي روشن نمي‌­شود، چه اقدامي انجام دهيم؟

در صورتي كه تلويزيون ال جي روشن نمي­شود، دوشاخه‌ي برق تلويزيون را براي مدتي، به منظور تست، به صورت مستقيم به پريز برق متصل نماييد. زيرا ممكن است ايراد از محافظ برق باشد. اگر همچنان تلويزيون روشن نمي‌شود، توجه نماييد دستگاه‌هاي جانبي كه معمولا باعث ايجاد نويز و اختلال در عملكرد دستگاه مي شود را از تلويزيون جدا كنيد.

بهتر است تلويزيون را از روي كليد پاور پنل تلويزيون نيز روشن كنيد. چراكه ممكن است ايراد از كليد پاور كنترل باشد و فرمان صحيح را براي روشن شدن به تلويزيون ارسال نكند. اما چنانچه اين موارد را بررسي كرده­ايد و دستگاه باز هم روشن نمي­شود، ايراد اغلب به دليل مشكل بردهاي دستگاه است. البته گاهي نيز مشكل ماژول مي‌­باشد.

توصيه مي­‌شود در اين شرايط براي تعمير تلويزيون ال جي توسط متخصص در پي راه چاره باشيد، تا مشكل دستگاه سريع تر رفع شود.

دليل مشاهده‌­ي نقطه بر روي تصوير تلويزيون ال جي چيست؟

مشاهده‌ي نقاط تيره يا روشن بر روي صفحه­‌ي تلويزيون، نشانه­‌ي مشكل پيكسل‌ها يا منبع نور دستگاه مي‌­باشد. گاهي پيكسل‌ها مي‌­سوزد و يا به صورت روشن يا چشمك زن باقي مي‌­ماند. اگر شما اين نقاط را بر روي تصوير همه­‌ي ورودي‌ها (آنتن،HDMI, USB ) مشاهده مي­‌كنيد، ممكن است ماژول يا همان پنل تلويزيون دچار مشكل شده باشد. معمولا مشكل پيكسل‌ سوختگي و پيكسل خاموش تا حدي كه شامل ايراد سه عدد پيكسل باشد، نياز به تعمير ندارد؛ زيرا باعث ايجاد مشكل جدي در تصوير نشده است. اما در صورت مشاهده‌ي حتي يك نقطه و پيكسل روشن، دستگاه نياز به بررسي دارد.

زماني كه تصوير تلويزيون پرش دارد، چه اقدامي انجام دهيم؟

پرش تصوير در صورتي كه در يك ورودي مشاهده شود، مربوط به تصوير همان ورودي و يا كابل ارتباطي از دستگاه جانبي تا تلويزيون ال جي مي‌باشد. اما در صورتي كه تصوير تمامي ورودي­‌ها (آنتن، HDMI, USB ) دچار پرش و لرزش مي‌شود، نياز است دستگاه براي بررسي بيشتر از سوي تكنسين بازديد شده، و در صورت نياز تعمير تلويزيون ال جي انجام شود. اين ايراد نيز معمولا به دليل مشكل ماژول، برد تغذيه، برد اصلي و يا برد كنترل مي‌­­باشد.

چرا رنگ تصوير تلويزيون ال جي غير طبيعي مي‌­شود؟

گاهي به دليل تنظيمات اشتباه، و يا تغيير غير تخصصي تنظيمات تصوير، رنگ‌ها به صورت غير طبيعي مشاهده مي‌­شود. براي انجام صحيح تنظيمات تصوير و گزينه‌هاي رنگ به قسمت تنظيمات تصوير رجوع كنيد.
اما در صورتي كه بر روي تصوير تمامي ورودي­ها (آنتن، HDMI, USB )  لكه‌هاي رنگي و يا ادغام رنگ ايجاد شده است، بهتر است براي بررسي دقيق، از كارشناسان تعمير تلويزيون ال جي كمك بگيريد. اين ايراد ممكن است به دليل مشكل ماژول (پنل) يا برد اصلي پديد آيد.

زماني كه تصوير تلويزيون ال جي به دليل ضربه يا آب خوردگي مشكل دارد، چه بايد كرد؟

زماني كه يكي از موارد ضربه‌­ خوردگي، آب­خوردگي و ترك­ خوردگي پنل اتفاق مي‌­افتد، تصوير به شكل غير­طبيعي نمايش داده مي­‌شود و گاهي خط و خطوط و يا ادغام رنگ مشاهده مي­‌شود. مشخص است كه دليل آن، ايراد پديد آمده براي ماژول تلويزيون است. بنابراين نمي‌توانيم به شما راهكاري پيشنهاد دهيم، غير از اينكه براي تعمير تلويزيون ال جي و تعيين دقيق ميزان آسيب ديدگي دستگاه، از تعميركاران مجاز كمك بگيريد.

علت عدم عملكرد كليدهاي تلويزيون يا اصطلاحا “هنگ كردن دستگاه” چيست؟

گاهي تلويزيون روشن مي‌­شود اما هيچ عملكردي ندارد و به اصطلاح هنگ مي­‌كند. در اين شرايط لازم است دستگاه‌هاي جانبي را از تلويزيون جدا كنيد، تا در صورت ايجاد نويز و اختلال بر روي تلويزيون، متوجه اين موضوع شويد. البته بهتر است عملكردها را با كليدهاي پنل تلويزيون نيز بررسي كنيد. زيرا ممكن است كنترل ايراد داشته باشد و سيگنال اشتباه به دستگاه ارسال كند. در صورت بررسي اين موارد، چنانچه ايراد همچنان وجود دارد، دليل ايراد مي‌تواند بردهاي تلويزيون به ويژه برد اصلي (Main)  ­باشد. در اين حالت تلويزيون شما نياز به تعمير دارد!

منبع : http://kardorosttamir.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۹:۳۷ توسط:sam موضوع:

پهپاد حفاظتي و بازار رو به رشد پهپادها

پهپاد حفاظتي و بازار رو به رشد پهپادها

پهپاد ها و خصوصا پهپاد هاي حفاظتي امروز در سيستم هاي مختلفي مانند معادن، ساختمان سازي و حتي رصد كردن حريم خصوصي اماكن وسيع و بزرگ كاربرد هاي فراواني پيدا كرده است. از سوي ديگر پهپاد ها و هواپيما هاي بدون سرنشين مورد استفاده گسترده  در صنعت نظامي و حملات ميان گروه ها و كشورهاي مختلف قرار گرفته است كه موضوع بحث اين مقاله نيست. استفاده مفيد براي بهبود محيط زندگي از پهپاد هاي حفاظتي مي تواند به بهبود امنيت شهروندان يك شهر كمك شاياني داشته باشد اما در اين ميان قبل از هر چيز مشتريان و كاربران پهپاد هاي حفاظتي بايد قوانين و مقررات اين حوزه را بشناسند و نكاتي در اين خصوص را مد نظر قرار دهند. اينكه در ايران چنين قوانيني هنوز تنظيم نشده است و البته بازار اين تكنولوژي هنوز به اندازه كافي در ايران گسترش نيافته يك نقص و خلل در اين حوزه به حساب مي آيد كه البته دير يا زود كشور ما نيز بايد به فكر تنظيم چنين مقرراتي باشد.

قوانين و محدوديت هاي پهپاد حفاظتي

همانطور كه اشاره كرديم در ايران قوانين مدوني در حوزه پرواز پهپادها با هدف حفاظت وجود ندارد به همين دليل به بررسي قوانين حوزه پهپاد هاي حفاظتي در كشور آمريكا پرداخته ايم. در ايالات متحده، كمپاني هاي خدمات پهپاد و مشتريان شركت ها با مقررات سختگيرانه اي مواجه مي شوند كه كاربري بسياري از پهپادهاي غير تفريحي را محدود مي كنند. تنظيم چنين مقرراتي بر عهده سازمان  FAA (اداره هوانوردي فدرال ) قرار دارد كه هنوز به حد تكامل خود در زمينه قانون گذاري پروازهاي پهپادي نرسيده است.

FAA در راستاي تنظيم مقررات پروازهاي پهپادي در سال هاي پذشته اقداماتي انجام داده تا كاربري پهپاد توسط شركت ها را كمرنگ تر كند. اين اقدامات شامل اجراي پروژه برنامه آزمايشي ادغام سيستم هواپيماهاي بدون سرنشين (UAS) مي باشد، اما بسياري از كارشناسان معتقدند كه اين قانون بايد سال ها قبل از تعيين چارچوب براي فعاليت پهپادهاي تجاري بر فراز مناطق پر جمعيت تنظيم مي شد.
در حال حاضر راه اندازي و به پرواز درآوردن يك هواپيماي بدون سرنشين كوچك با قانون 107 (FAA) محدود مي شود. از سوي ديگر به تازگي قوانيني به تصويب رسيده كه بر اساس آن پهپادهاي كوچك بايد در ميدان ديد يك اپراتور باشند و تنها مي توانند بر فراز انسان ها پرواز كنند. اجراي اين قوانين در ابعادي گسترده تر از مثلاً يك زمين گلف، عملاً غير ممكن است.
نايب رئيس خدمات هوا فضا در كمپاني نوآوري سيستم هاي بدون سرنشين FAA سعي كرده تا اين مشكلات را هر چه سريع تر براي پهپادها حل كند و براي اين موضوع برنامه هايي ارائه شده است كه انتظار تحول در قوانين و همچنين تكنولوژي هاي جديد پهپادهاي نظارتي در سال 2021 را بيشتر كرده است. هايك ويژن   

همچنين كارشناسان حوزه هوا فضا معتقد هستند كه محدوديت هاي مربوط به محيط به پرواز درآمدن پهپادها بايد كاهش يابد چرا كه امكان توسعه فناوري در اين بخش را به شدت محدود كرده است. با اين اوصاف، هم اكنون و با همين قوانين نا منظم و دست و پا گير نيز محيط ها و موارد كاربري بسياري وجود دارد كه در آن پهپاد حفاظتي مي تواند به صورت قانوني و مطمئن به پرواز درآيد. اين موارد كاربري عبارتند از پروژه هاي زيرساختي و لوله كشي در مناطقي با تردد كنترل شده، كار در معادن، زمين هاي گلف و ساير صنايع مانند بيمه، مديريت بحران، مديريت حياط وحش و حتي مديريت اطفاي حريق.  در حال حاضر دولت ها در سرتاسر دنيا تلاش مي كنند تا محدوديت ها و مقررات را به گونه اي تعيين كند كه فضاي كافي براي انجام كارهاي نامبرده وجود داشته باشد.

رشد سريع بازار استفاده از پهپادها در جهان

گزارش جديد نشان مي‌دهد كه تا سال ???? بازار جهاني پهپادها به يك بازار  ?? ميليارد دلاري تبديل مي شود كه اين رقم نشان از افزايش ?/ ?? درصدي نسبت به سال ???? دارد. همچنين بر اساس اعلام مركز تحقيقات گراندويو، بازار تجارت پهپادها در جهان به ارزش ??/ ?? ميليارد دلار تا سال ???? خواهد بود. سرعت رشد اين بازار نشان از يك سونامي وقايع جديد در آسمان هاي شهرها مي دهد.
خبرگزاري اسپوتنيك در گزارشي مدعي شده است كه مركز آمارگيري ام آر سي نشان مي‌دهد كه استفاده نظامي از پهپادها در جهان در حال افزايش است. هم چنين استفاده از آنها در عمليات ايمني عمومي مانند عمليات تحقيقاتي و امدادرساني، ارائه خدمات پزشكي، مديريت موارد اورژانسي و آتش‌سوزي در جهان نيز  روبه گسترش است.
يكي از دلايل افزايش نگراني ها در استفاده از هواپيماهاي بدون سرنشين نبود مقرارت و نبود خلبان‌هاي حرفه‌اي در كشورها است چرا كه در فضاي عدم نظارت كافي و نبود قوانين براي استفاده از پهپاد ها  كنترل تصادفات و حوادث ناشي از اين هواپيماهاي بدون سرنشين ممكن است هزينه هاي جبران نا پذير مالي و جاني براي ديگر شهروندان ايجاد كند. لازم به ذكر است كه در حال حاضر نقش پهپادها از حوزه سرگرمي كه در گذشته مورد استفاده قرار مي‌گرفت، خارج شده و اكنون در طيف گسترده‌اي از حوزه ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

بيشتر بخوانيد:    نصب دوربين مداربسته

هنگام ارزيابي پهپاد به چه نكاتي بايد توجه كنيم

براي انتخاب نوع پهپاد، بايد شرايط كسي كه قرار است از پهپاد استفاده كند و موارد كاربرد پهپاد مشخص شود. يكي از رايج ترين موارد كاربري پهپاد حفاظتي، مفهوم «پهپاد در فضاهاي محدود» است كه در آن فضايي به عنوان پاركينگ پهپاد در نظر گرفت مي شود كه ايستگاهي براي شارژ مجدد پهپاد با قابليت مقاومت در برابر شرايط آب و هوايي مختلف را نيز دارا است. اين سيستم ها به سرعت نصب و راه اندازي مي شوند و به امكان پرواز و فرود خودكار مجهزند. در نتيجه براي تأسيساتي با نياز به حفاظت شبانه روزي بسيار مناسب خواهند بود.
يكي ديگر از ملاحظات در مورد انتخاب پهپاد اين است كه آيا كمپاني شما قصد دارد پهپاد حفاظتي را به عنوان يك سرمايه با ارزش افزوده در نظر بگيرد يا از آن به عنوان يك سرويس براي ارائه خدمات بهتر استفاده نمايد. قيمت دوربين مداربسته

 سطح اتوماتيك و هوشمند بودن پهپاد

بسياري از پهپادها به قابليت عدم برخورد به موانع و نيز قابليت هاي خودكار ديگري نظير فرود و پرواز اتوماتيك و بدون نياز به هدايت مجهز هستند.
در نهايت نكات مربوط به حفاظت داده ها و سايبري نيز بايد مد نظر قرار گيرد. از آنجا كه هواپيماهاي بدون سرنشين اغلب كار نظارت تصويري از مكان هاي حساس را انجام مي دهند، حفظ داده ها با رمزگذاري و تضمين محرمانه ماندن دارايي هاي ارزشمند شركت ها از اهميت بالايي برخوردار است. هر شركت معتبري كه از پهپاد استفاده مي كند بايد امنيت و حفاظت اطلاعات جمع آوري شده از پهپاد ها را بيش از كل پروسه نظارت خود جدي بگيرد چرا كه در اين صورت خود به خود اطلاعات بسيار مهمي را در معرض دسترسي سارقان و گروه هاي هكري قرار داده است.  تجهيزات دوربين مداربسته

پهپادچه خسارتي مي‌تواند به هواپيما وارد كند؟

از سال 2017 تا كنون هر ساله ميزان حوادث ناشي از برخورد پهپادها به هواپيماهاي مسافربري بيشتر شده است. در اكثر موارد آسيب ها جزيي بوده است اما اين موضوع مي تواند به يك احتمال پر خطر براي پرواز هاي مسافر بري در سراسر دنيا تبديل شود. تحقيقات بسيار محدودي در زمينه برخورد احتمالي يك پهپاد و هواپيما انجام شده است و در نتيجه نمي توان با قطعيت از ميزان خسارت احتمالي در چنين برخوردهايي صحبت كرد. با اين حال در شبيه سازي انجام شده در دانشگاه ديتون آمريكا با برخورد يك پهپاد 4 پره يك كيلوگرمي با يك هواپيماي مسافربري با سرعت بيش از 300 كيلومتر بر ساعت آسيب مي تواند به حدي شديد باشد كه يك فاجعه رخ دهد. تي وي تي 

در  تحقيق ديگري كه توسط اداره هوانوردي فدرال آمريكا درخصوص امنيت سيستم هواپيماي بدون سرنشين انجام شده، نشان مي دهد كه پهپادها مي‌توانند بيش از پرندگان در هنگام تصادف خسارت ايجاد كنند و ممكن است باتري ليتيم-يون آنان در اثر چنين برخوردي آتش گرفته و موجب آتش سوزي شود.

  1. https://seowebmaster.blogsky.com/1399/11/04/post-66/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  2. https://seo77.blogsky.com/1399/11/04/post-44/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c
  3. https://seo77.blogsky.com/1399/11/04/post-50/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87
  4. https://seo77.blogsky.com/1399/11/04/post-48/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af
  5. https://seo77.blogsky.com/1399/11/04/post-46/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com/1399/11/04/post-42/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c
  7. https://seokar-ir5.blogsky.com/1399/11/04/post-48/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87
  8. https://seokar-ir5.blogsky.com/1399/11/04/post-46/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af
  9. https://seokar-ir5.blogsky.com/1399/11/04/post-44/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  10. https://webdesigner-seo.blogsky.com/1399/11/04/post-40/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c
  11. https://webdesigner-seo.blogsky.com/1399/11/04/post-46/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87
  12. https://webdesigner-seo.blogsky.com/1399/11/04/post-44/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af
  13. https://webdesigner-seo.blogsky.com/1399/11/04/post-42/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  14. https://seo-websaz.blogsky.com/1399/11/04/post-31/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c
  15. https://seo-websaz.blogsky.com/1399/11/04/post-37/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87
  16. https://seo-websaz.blogsky.com/1399/11/04/post-35/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af
  17. https://seo-websaz.blogsky.com/1399/11/04/post-33/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  18. http://webmaster.sitearia.ir/post-341216.html
  19. http://webmaster.sitearia.ir/post-341222.html
  20. http://webmaster.sitearia.ir/post-341220.html

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۹:۵۹ توسط:sam موضوع:

انواع لنت ترمز كدامند و تفاوت اصلي آنها چيست؟

انواع لنت ترمز به طور كلّي به چند دسته­ ي مختلف تقسيم مي­شوند. اين لنت­ها از نظر تكنولوژي استفاده شده براي ساخت با يكديگر متفاوت هستند. همچنين، انواع مختلف لنت ترمز تفاوت­هايي را در موادّ اوّليّه­ي مصرف شده براي ساخت لنت ترمز و ميزان عمر مفيد لنت ترمز با يكديگر دارند. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با انواع لنت ترمز و كاربرد­هاي آن­ها آشنا كنيم.

ترمزهاي سراميكي

ترمز­هاي سراميكي يك از انواع لنت ترمز محسوب مي­شوند

لنت ترمز چيست و انواع لنت ترمز چه تفاوت­هايي با يكديگر دارند؟

پيش از وارد شدن به مبحث انواع لنت ترمز لازم است تا با اين قطعه از خودرو آشنا شويد. لنت ترمز وظيفه­ي ايجاد اصطكاك در سيستم ترمز اتومبيل را بر عهده دارد و از اين طريق به كنترل سرعت اتومبيل و يا متوقّف كردن آن كمك مي­كند. لنت­هاي ترمز معمولاً از موادّي با ضريب اصطكاك بالا ساخته مي­شوند تا بتوانند وظيفه­ي خود را به درستي انجام دهند. همچنين، جنس ترمز اتومبيل بايد به گونه­اي باشد تا در دماهاي بالا دچار خوردگي و اصطلاك نشود و بايد بتواند در تمامي‌بازه­هاي دمايي وظيفه­ي خود را به درستي انجام دهد. اصطكاك ايجاد شده در انواع مختلف لنت ترمز بين لنت ترمز و ديسك و يا كاسه­ي ترمز ايجاد مي­شود و عمل ترمز گرفتن موجب سايش و ايجاد اصطكاك بين اين دو قطعه مي­گردد. در گذشته انواع لنت ترمز را با استفاده از موادّي همچون آزبست توليد مي­كردند.

صنعت توليد لنت­هاي ترمز براي ساليان طولاني از اين مادّه براي ساخت انواع لنت ترمز استفاده مي­كرد تا اين­كه دانشمندان كشف كردند كه استفاده از آزبست در ساخت لنت ترمز موجب ابتلاي انسان به سرطان­هاي مختلف از جمله سرطان ريه مي­شود و پس از ممنوعيت استفاده از اين مادّه در ساخت انواع مختلف لنت ترمز، موادّ ديگري جايگزين آن شدند تا از بروز اين مشكل جلوگيري كنند. معمولاً موادّ به كار رفته در ساخت انواع لنت ترمز بر اساس موقعيّت­هاي مختلف انتخاب مي­شوند و اين مسئله به شرايطي همچون : نوع كاركرد خودرو و نيازمند بودن به استفاده از ترمز در موقعيّت­هاي مختلف وابسته است. به طور كلّي، انواع لنت ترمز بر اساس موادّ به كار رفته در ساخت آن­ها به ? دسته­ ي كلّي ارگانيكي، سراميكي و نيمه فلزّي دسته بندي مي­شوند. در اين مقاله قصد داريم تا اين موارد را به شما عزيزان معرّفي كنيم.

لنت ترمز سراميكي

ترمز­هاي سراميكي بالا­ترين قيمت را در ميان انواع لنت ترمز به خود اختصاص داده­اند

 

انواع لنت ترمز كدامند؟

لنت ترمز ارگانيك:

منظور از لنت ترمز ارگانيك همان لنت­هاي ترمز بدون آزبست هستند كه از موادّي به غير از آزبست در ساخت آن­ها استفاده مي­شود. اين دسته از انواع لنت ترمز به دليل موادّ استفاده شده در ساخت آن­ها صداي كمي‌را در حين استفاده توليد مي­نمايند. اين گروه از انواع لنت­ ترمز به دليل جنس خاصّ خود در دما­هاي پايين عملكرد بهتري را از خود نشان مي­دهند و ممكن است كه در دما­هاي بالا دچار آسيب شوند. يكي از معايب اين گونه از ترمزها اين است كه ممكن است در دما­هاي بالا بوي بدي را از خود آزاد كند كه اين امر اصلاً خوش آيند به نظر نمي­رسد. به طور كلّي، انتخاب اين نوع لنت­ها از ميان انواع لنت ترمز در مواقعي كه نياز به استفاده­ي مداوم از ترمز را داريد توصيه نمي­گردد. زيرا استفاده از ترمز موجب داغ شدن لنت­ها مي­شود و در اين صورت ممكن است كه ترمز بعد از گذشت مدّتي ديگر كارايي لازم را نداشته باشد و راننده را در مواقع ضروري با مشكل مواجه كند.

لنت ترمز سراميكي:

اين نوع از انواع مختلف لنت ترمز مزيّت­هاي لنت­هاي ترمز ارگانيك همچون بي صدا بودن را دارا مي­باشد ولي در عين حال معايب آن دسته از لنت­ها را دارا نيست. انتخاب اين نوع از لنت ترمز از ميان انواع لنت ترمز به شما اين امكان را مي­دهد كه در شرايط جوّي و آب و هوايي مختلف بهترين عملكرد را از آن­ها مشاهده كنيد. همچنين، عواملي همچون تغييرات دمايي و استفاده­ي مداوم از ترمز بر روي كيفيّت اين دسته از لنت­ها نسبت به انواع ديگر لنت ترمز تأثير كم­تري دارد و شما مي­توانيد با اطمينان بيشتري اين نوع از لنت را از ميان انواع مختلف لنت ترمز انتخاب كنيد. تنها ايرادي كه اين دسته از لنت­ها دارا مي­با­شند اين مورد است كه اين لنت­ها بالاترين قيمت را از ميان انواع لنت ترمز دارا مي­باشند و همين امر باعث شده است تا استفاده از آن­ها محدود گردد. امروزه از تركيبات مختلفي در كنار سراميك براي ساخت انواع لنت ترمز سراميكي استفاده مي­شود تا علاوه بر كاهش قيمت اين نوع از لنت­ها، كيفيّت عملكردي آن­ها را نيز بالا­تر ببرند.

لنت ترمز تيگران

در ساخت ترمز­هاي نيمه فلزّي از فلزّات مختلف در كنار موادّ ديگري براي ساخت اين ترمز­ها استفاده شده است

لنت­هاي نيمه فلزّي:

اين نوع از لنت­ها از نظر كاركرد، ايجاد صدا و ميزان سايش در رده­ي مياني انواع لنت ترمز قرار دارند و مي­توانند تا خريداران خود را از نظر ويژگي­هاي ذكر شده راضي نگاه دارند. قيمت اين گونه از لنت­ها پايين­تر از لنت­هاي سراميكي مي­باشد و همين امر موجب گشته است تا استفاده از آن­ها بيشتر از ديگر انواع لنت ترمز باشد. البتّه بد نيست بدانيد كه لنت­هاي نيمه فلزّي نسبت به انواع لنت ترمز ارگانيك از قيمت بالا­تري برخوردارند كه اين بالا بودن قيمت به دليل كيفيّت بالاي اين لنت­هاي ترمز مي­باشد. لازم به ذكر است كه انواع ديگري از لنت­هاي ترمز همچون لنت­هاي ترمز كم فلز و زينتري نيز وجود دارند كه از نظر كاربرد و ميزان استفاده در رتبه­هاي بعدي نسبت به موارد گفته شده قرار دارند و در حال حاضر استفاده از اين ? مورد بيشتر از موارد ديگر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۱۵ توسط:sam موضوع:

نحوه برگزاري كلاس آنلاين يا وبينار آنلاين

برگزاري كلاس آنلاين محدود به دوران تعطيلي مراكز آموزشي نيست. سال‌هاست كه از اين روش آموزشي استفاده مي‌شود و به همين دليل، شرايط برگزاري كلاس‌هاي آنلاين و وبينارها، گسترش يافته‌اند و امكانات متنوعي براي بهبود كيفيت كلاس‌ها، فراهم شده است.

برگزاري وبينار و كلاس مجازي چگونه انجام مي شود؟

وبينار يكي از جديدترين روش‌هاي آموزش مجازي است كه با كمك نرم‌افزارها در بستر اينترنت، انجام مي‌شود. البته اين وبينارها از طرق ديگر نيز ممكن است كه به كيفيت اين روش نيست. در پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (elearno.ir) در بستر اينترنت، مدرسين و كارآموزان از طريق اينترنت و به صورت همزمان با يكديگر ارتباط دارند و فرآيند آموزش و يادگيري انجام مي‌شود.

در پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (elearno.ir) در اينترنت، در مرورگر همه موارد مانند گرافيك، صدا، تصوير و صفحات وب‌ در ‌دسترس هستند. در اين شيوه علاوه بر امكان ارائه محتواي آموزشي، فرصت ارتباط مستقيم و دريافت بازخورد براي طرفين، از طريق ابزار چت، وجود دارد. براي استفاده از اين روش آموزشي، دسترسي به يك رايانه و اينترنت با سرعت مناسب ضروري ست.

ابزار مورد نياز براي برگزاري كلاس آنلاين و وبينار چيست؟

براي برگزاري كلاس آنلاين در ايلرنو (elearno.ir) به خط اينترنت، لپ تاپ يا كامپيوتر، نرم ‌افزار برگزاري كلاس و براي افزايش كيفيت كلاس، به يك سرويس دهنده متناسب با نفرات شركت كننده در كلاس نياز داريد. البته با توجه نوع آموزش ممكن است به وب‌كم، ميكروفون، وايت ‌برد لمسي و ... نياز داشته باشيد.

سرويس‌ها و سيستم هاي برگزاري كلاس آنلاين نقاط اشتراك زيادي دارند. شما با تسلط بر يكي از آن‌ها مي‌توانيد به‌خوبي با همه‌ آن‌ها كار كنيد. لازمه‌ برگزاري كلاس موفق اين است كه پيش از هر چيز وقت بگذاريد و بر پلتفرم كلاس آنلاين مسلط شويد تا بتوانيد كلاس را بخوبي اداره كنيد.

شركت ‌كنندگان در كلاس آنلاين و وبينار چه ابزاري نياز دارند؟

كافي ست شركت ‌كنندگان در كلاس آنلاين و وبينار يك كامپيوتر و يا لپتاپ متصل به اينترنت داشته باشند، در اين صورت مي توانند به راحتي از آموزش ها استفاده كنند. البته كامپيوتر بايد امكان پخش صدا را از طريق اسپيكر يا هدفون داشته باشد. در صورتي كه ارائه دهنده كلاس از پلتفرم و يا نرم افزار خاصي استفاده كند، شركت كنندگان مي توانند از طريق تبلت و يا گوشي هوشمند نيز از كلاس استفاده كنند.

براي برگزاري كلاس آنلاين و وبينار چه نرم افزاري استفاده شود؟

كلاس هاي مجازي و وبينارها را مي توان با نرم افزارهاي مختلفي برگزار كرد. نوع درس، تعداد مخاطبان و جلسات كلاس‌ها، در انتخاب نرم افزار مناسب براي برگزاري كلاس تاثير گذار است. معروف ‌ترين نرم‌افزارها براي برگزاري كلاس آنلاين عبارتند از: Adobe Connect، Elluminate Live، Sakai، Team Viewer، WizlQ، وب‌سايت‌هاي ايلرنو (elearno.ir) Join.me، Webx، Any Meeting و ... . اما نرم‌افزار BigBlueButton و نرم‌افزار adobe connect بيش از ساير نرم افزارها استفاده مي شود و خوشبختانه امكان دانلود رايگان نرم افزارهاي برگزاري كلاس وجود دارد. اين نرم ‌افزارها براي كلاس هاي دانشگاهي، مؤسسه‌ها، شركت‌ها و آكادمي‌ها و افرادي كه تعداد جلسه‌هاي متعدد، بسيار مناسب است.

برگزاري كلاس آنلاين چطور صورت مي‌گيرد؟

پس از آنكه از شركت‌هاي ارائه‌ دهنده سرويس وبينار، اكانت روزانه، ماهانه يا سالانه خريداري كرديد، مي توانيد كلاس آنلاين و وبينار را در سايت آن‌ها برگزار كنيد. در اين صورت لينكي اختصاصي در اختيار شما قرار داده مي‌شود تا به شركت ‌كنندگان كلاس آنلاين بدهيد. آن‌ها با مراجعه به آن لينك مي‌توانند در كلاس شركت كنند. شما هم با نام كاربري خود وارد همان صفحه مي‌شويد و به عنوان سخنران، ارائه خود را شروع مي‌كنيد. دقت داشته باشيد كه كيفيت و سرعت سرور در افزايش كيفيت كلاس تاثير چشمگيري دارد.

چطور كلاس آنلاين ايجاد كنيم؟

براي راه اندازي كلاس آنلاين مي تواند بستر لازم را از طريق شركت‌هايي كه امكان اجاره كلاس آنلاين (سرورمجازي يا اختصاصي) را فراهم مي‌كنند، تهيه كنيد. همانطور كه در بالا گفتيم برگزاري كلاس هاي آنلاين، كار پيچيده اي نيست. آنچه در اين ميان اهميت دارد كيفيت شرايط برگزاري است و به همين دليل توصيه مي‌شود از سرورهاي مناسب و با سرعت مطلوب استفاده كنيد.

منبع: ايلرنو (elearno.ir)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۱:۵۱ توسط:sam موضوع: